banner87

YURT İnternet rekora gidiyor

Cihan Güner yönetimindeki www.yurtgazetesi.com.tr, okurlarının desteğiyle büyümesini sürdürüyor. Güçlü editör kadrosunun, yurttan ve dünyadan an be an aktardığı son dakika haberleriyle günlük sayfa görüntüleme sayısının 500 bini bulduğu YURT İnternet, okurlarının desteğiyle daha da büyümeyi hedefliyor.

YURT İnternet rekora gidiyor

Cihan Güner yönetimindeki www.yurtgazetesi.com.tr, okurlarının desteğiyle büyümesini sürdürüyor. Güçlü editör kadrosunun, yurttan ve dünyadan an be an aktardığı son dakika haberleriyle günlük sayfa görüntüleme sayısının 500 bini bulduğu YURT İnternet, okurlarının desteğiyle daha da büyümeyi hedefliyor.

23 Mayıs 2018 Çarşamba 17:36
YURT İnternet rekora gidiyor

Cihan Güner yönetimindeki www.yurtgazetesi.com.tr, okurlarının verdiği destekle büyümesini sürdürüyor. Günlük 500 bin sayfa görüntülemesinin kaydedildiği haber sitemizde aylık sayfa görüntüleme 15 milyona ulaştı.
Yurt internet haber sitesi, Cihan Güner koordinatörlüğünde, Barış Can, Sibel Hekimoğlu, Nilay Göl, Uğur Can Yalçınkaya, Dilan Erdemir’den oluşuyor. Editör kadrosu, günlük 24 saate yakın yayınıyla politikadan spora, magazinden ekonomiye, teknolojiden sağlığa geniş bir yelpazede Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri aktarıyor. 

Günlük 500 bin sayfa görüntülemesinin gerçekleştiği www.yurtgazetesi.com.tr, okurlarının desteğiyle daha da büyümeyi hedefliyor.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kihkihkih 2018-05-23 18:19:30

ninneyney ??????

Misafir Avatar
okuyalım bilelim 2018-05-24 16:25:14 @kihkihkih

Hızlı trenler, her ile uçaklar uçağı havada seyreden bir milletin uçağa binmeyeni kalmadı kardeş. her ilimize bölünmüş yol, hastaneler ortada iletişim, ulaşım teknoloji, askeri teçhizat temini , insan hakları özgürlük demokrasi, karakolda günlerce tutulan zanlıya AKP 24 saat sınırı getirdi ve avukat hakkı tanıdı. işkence kalktı, rüşvet kalktı. memur bu gün git yarın gel deme dönemi bitti, memur öğretmen limon satma dönemi bitti. yazmakla bitmez. sizi neden yalan yazıyorsunuz yoks bu güzelliklerden haberinizmi yok? AKP ile devam kardeş. sen kazanırsın.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vinç 2018-05-24 08:44:01 @kihkihkih

gazetemi dediniz?
psikoloji bozan astalık virisü yayan bir dokunmatiktid bu yurt gazetesi. uzak durmanızı tavsiye ederim.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
vinç 2018-05-24 08:42:35 @kihkihkih

YIRT gazete cırt gazete pırt gazete.doğrunun yanına yaklaşmaz yalandan ihanetten hiç şaşmaz. bu gazete beş para etmez. bu gazeteyi okuyanda iflah olmaz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
leylaç 2018-05-24 05:48:45 @kihkihkih

Tayyip ilk turda seçilecek.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
TUBA = NİNE 2018-05-24 00:13:12 @kihkihkih

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tuba 2018-05-23 23:16:49 @kihkihkih

Hiç kimse başarı merdivenlerini elleri cebinde tırmanmamıştır.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
tuba 2018-05-23 23:07:15 @kihkihkih

Büyük başarıların sahipleri küçük işleri titizlikle yapabilme sabrını gösteren kişilerdir. Schiller

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
. 2018-05-23 23:04:20 @kihkihkih

Dünyada başarı kazanmanın iki yolu vardır: Ya kendi aklından faydalanmak, yahut da başkalarının akılsızlığından faydalanmaktır. La Bruyere

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
yurtun başarısı 2018-05-23 21:58:55 @kihkihkih

trollerin arının bala üşüşmesi gibi aşikar.dogruları görünce oglan kerhanesinden ipini koparan geldigine göre demekki dogruları yazıyor.BRAVO YURT.COM helal olsun sizlere

Beğenmedim! (4)
Avatar
Gündüz 2018-05-23 18:05:35

TV lerden gazetelere her mecranın halkın değilde iktidarın haberlerinin yayınlandığı zamanlarda yaşıyoruz.Doganmedya bile satıldı bu kadar olumsuzluğu rağmen varolmaniz büyük başarı,tebrik ediyorum.

Misafir Avatar
leylaç 2018-05-24 05:49:19 @Gündüz

Tayyip ilk turda seçilecek diye mi bu kadar öfkelisiniz?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
BURCU = NİNE 2018-05-24 00:15:55 @Gündüz

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
burcu 2018-05-23 23:24:29 @Gündüz

En büyük başarı hiçbir zaman düşmemek değil, her düşüşünüzde tekrar ayağa kalkabilmektir.” Konfüçyüs
Iş hayatınizda başarılar dilerim. iyiki varsiniz

Beğenmedim! (1)
Avatar
ece 2018-05-23 17:50:43

Bir insanı işinde yücelten başarısı ve azmidir. Bunların ikisi de Yurt Gazetesi Ailesinde fazlasiyla var ..Yurt Gazetesi ve Ailesinin daha iyi yerlere geleceğini düşünüyorum. Başarılar iş hayatınizda mutluluklar dilerim.

Misafir Avatar
selam yurt gaz.ve sitesi..GÖNLÜMÜZDESİN. 2018-05-23 19:32:22 @ece

yurt gaz.ve sitesi bizim gazetemiz ve sitemizdir..kibar ve anlayışlı davranışlarına yüzlerce teşekkürler sunarız.

Beğenmedim! (1)
Avatar
hasan ali 2018-05-23 21:58:40

takvimmi kıcımı silmem şerefsizler toplulugu günde 2 bin satamıyorlar

Misafir Avatar
GÖT İÇİN TUVALET KAĞIDI KULLANIYORUZ YALNIZ ! 2018-05-24 00:20:48 @hasan ali

kihkihkih...

Beğenmedim! (0)
Avatar
an be an ihanet yalan... 2018-05-23 17:54:46

Yurt gazetesi Türkiyeye hizmet etmiyor. haberleri yalan iftira bölücülük ayrıştırıcılık huzur bozma kavga vurma kırma aşılıyor topluma. iyiye kötü kötüye iyi diyor sürekli. terör örgütlerinin sözcülüğünü, Türkiye düşmanlarının sözlerini yazılarını yayımlıyor . bizden değil kısaca..

Misafir Avatar
mg 2018-05-24 09:17:25 @an be an ihanet yalan...

burda yarak mı arıyorsun siktir git.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
senin yerinde olmak istemezdim 2018-05-23 23:12:52 @an be an ihanet yalan...

Hayatlarında hiçbir başarı gösteremeyenler, kendilerini başkalarının başarılarını küçültmekle teselli ederler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TROLLERE MÜJDE ARTIK 3 KURUŞA 2018-05-23 22:00:42 @an be an ihanet yalan...

oglan kerhanelerinde çalışmaktan kurtarıcaz sizleri.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
millet.. 2018-05-23 19:34:17 @an be an ihanet yalan...

SEN akit,e , takvim,e sabah,a ve diğerlerine git..hem beğenmiyorsun hemde yorum yapıyorsun..! Bir yerinde eğrilik var..nerende?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
SEN SUS AMBİTİ !!!!!! 2018-05-23 18:25:20 @an be an ihanet yalan...

görünmezNot: iyi bağırdım mı niney ? :P

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-23 18:12:30 @an be an ihanet yalan...

Hoşuna giden şeyler yandaş yalaka havuz medyasında.Git onları oku Allahın davarı.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
BİR 2018-05-23 18:02:04 @an be an ihanet yalan...

sen sağırsan , körsen yurt ne yapsın salak......

Beğenmedim! (10)
Avatar
Nezir KARAYÜN Türkiye Yerel Basın Birliği Genel Başkanı Nezir 2018-05-23 18:29:21

Hayırlı olsun kardeşim Rabbim utandırmasın...

Avatar
Mustafa 2018-05-23 19:07:10

Kaliteli haberciliği sürdürebilmek, gerçekleri söyleme cesaretini kaybetmeden ilerleyebilmek ve objektif kalabilmek adına bu ülkede haberciliğin mihenk taşlarından biri olan Yurt Gazetesi’ni ve bu haberleri internet ortamına hızlı, yenilikçi ve görsel açıdan doyurucu bir şekilde aktaran emekçilerimizi kutlarım. Cihan Güner ve çalışma arkadaşlarını da tebrik ederim. Var olun!

Avatar
TEBRİKLER VE ÇOOK TEŞEKKÜRLER YURT 2018-05-23 19:54:24

GERÇEK TARAFSIZ İLKELİ HABER..TEŞEKKÜRLER YURT ÇALIŞANLARI.