banner87

YURT yazarı Engin Ardıç'a çark ettirdi

Gazeteci-yazar İsmet Orhan'ın yazdığı 'Lağım ağzınla Atatürk’ün genelev çocuğu olduğunu mu söylüyorsun...' başlıklı yazıdan sonra Sabah yazarı Engin Ardıç'tan yeni açıklama geldi.

YURT yazarı Engin Ardıç'a çark ettirdi

Gazeteci-yazar İsmet Orhan'ın yazdığı 'Lağım ağzınla Atatürk’ün genelev çocuğu olduğunu mu söylüyorsun...' başlıklı yazıdan sonra Sabah yazarı Engin Ardıç'tan yeni açıklama geldi.

14 Kasım 2018 Çarşamba 11:27
YURT yazarı Engin Ardıç'a çark ettirdi

Engin Ardıç: Ben Atatürk'e hakaret edecek bir sapık değilim
Ardıç "Ben Atatürk'e hakaret edecek bir sapık değilim" dedi.

Ardıç "10 Kasım'da Genelev de kapalı mıydı, çocuktum, bilmiyorum" demiş, birçok kişi tarafından eleştirilmişti.

Sabah yazarı bugünkü (14 Kasım 2018) yazısında şunları söyledi:

Kaç kere söyledik ama bir kere daha söyleyelim:

Ben Atatürk'e hakaret edecek bir sapık değilim. Aklımı peynir ekmekle yemedim.

Atatürk'le bir sorunum, bir alıp veremediğim yoktur.

Ara sıra eleştirdiğim, cumhuriyetin ilk dönemlerinin birtakım yanlış uygulamaları ve daha sonraları da Atatürkçülük adına yapılan birtakım saçmalıklardır.
Azıcık kafası çalışan, okuduğunu anlama yeteneği olan herkes bunu bilir.
Bunlardan yola çıkıp bana "Atatürk düşmanı" diyen ya ahmak ya alçaktır.
Birtakım faşo bozuntuları, lafa anamı ve ölmüş babamı bile karıştıracak kadar ileri gittiler. Bazı basın çakalları da fırsat bu fırsattır deyip "imalı dokundurmalarda" bulundular.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.11.2018 15:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
M. GÜVEN 2018-11-14 12:20:18

Yav he he! Sıkışınca gene dansöz gibi kıvırtıyor! Atatürk düşmanlarının TOPU böyle!

Misafir Avatar
ASALAK CEHAPELİ 2018-11-14 14:18:32 @M. GÜVEN

ATATÜRK DÜŞMANLARI BÖYLEDE SİZ NASILSINIZ? .. YÜZÜNÜZE NE KADAR TÜKÜRSEK AZ.. ATATÜRKE İHANET EDEN SİZ VE SİZİN GİBİ CEHAPE ZİHNİYETLİLERDİR MAYMUN........ ASALAK...

Beğenmedim! (26)
Avatar
cafer 2018-11-14 11:50:55

Sen Hangi Lider Başa geçtiyse Gidip onun kenefteki bizliğini yalmaya gidiyorsun adi şerefsiz.

Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-11-14 14:15:31 @cafer

ARKADAS CEHAPE ZİHNİYETİ BU KADAR BOZUK VE KARAKTERSİZDİR ... CEHAPELİ DEGILSEN HELE HELE TAYYİPÇİ İSEN O ZAMAN HER YERİNE KÜFÜR EDER.BU CEHAPE ZİHNİYETİ.... ÇÜNKÜ BUNLARIN ZİHNİYETİ KİRAYA VERİLMİŞ YADA SATILMIŞ ASALAK GİBİ YAŞAYAN TOPLULUKTUR... ATATÜRK BUNLARI GÖRSE YÜZLERİNE TÜKÜRÜRDÜ..

Beğenmedim! (24)
Avatar
M. GÜVEN 2018-11-14 15:45:48

ASALAK CEHAPELİ YAZAN OROSPU ÇOCUĞU - SENDEN DAHa MAYMUN ASALAĞI VAR MI SATILIK AK_TROLL İBNE VATAN HAİNİ SOYSUZ YUNAN PİÇİ !!!

Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-11-15 12:27:06 @M. GÜVEN

YUNAN PİÇİ KİM OLDUGU BELLİ SENİN GİBİ DÖLLEMELER OLMASA BU CEHAPE ADAM OLUR PİÇ... PİÇ... PİÇ.... YAHUDİ DÖLÜ YAVSAK

Beğenmedim! (7)
Avatar
saban 2018-11-14 12:25:35

Kocek gibi kivirtiyosun kivir kivir bu kivirmak ancak sana yakisir kocek

Misafir Avatar
kartel bir numara 2018-11-14 14:16:52 @saban

SABAN OĞLU SABAN ADIN GİBİ ŞABAN ... .. ŞABAN .... ŞABAN.... ŞABAN...MAYMUN ŞABAN ..... KIVIRMAK SANA YAKISIR ŞAPŞAL...

Beğenmedim! (12)
Avatar
abc 2018-11-14 15:55:22

Merkezden emir gelmiş, ermeni, yunan tohumu aktrol şerefsizler basmış burayı. Ama nafile çabalar bunlar. Atatürk 'ün yolundan ASLA dönmeyiz köpek soyları. Bunu beyninize sokun!

Avatar
Kara Fatma 2018-11-14 12:18:30

Bacımızın dediği gibi, Tanrı dağı kadar Türk ve Hira dağı müslümanız elhamdülillah. Emperyalistlerin pranga vuramadığı biz Türkleri araplaştırma çalışmayın. Bizleri Allah(cc) ile aldatmayın.

Avatar
HADE BE !.... 2018-11-14 12:19:21

Ağacın iyisi özünden, adamın iyisi sözünden tanınır.

Avatar
sadettin 2018-11-14 13:03:06

dünyada iblis arayan bu mahlukata baksun