Yurttaşlardan Kılıçdaroğlu'nun 'demokrasi hamlesine' tam destek

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu CHP'li 15 vekilin İyi Parti'ye geçmesini sağlayarak Türk Demokrasisi için yeni bir devrime imza attı. Kılıçdaroğlu'nun bu hamlesi akıllara 1946'da İnönü'nün Demokrat Parti'nin (DP) seçimlere katılmasını sağlamasını hatırlatırken, Meral Akşener, "Kemal Kılıçdaroğlu'nun tavrı her türlü takdirin üzerinde, demokrasi tarihinde övgü ile yerini alacaktır" açıklamasını yaptı. Twitter kullanıcıları bugün yaşanan bu demokrasi hamlesi sonucunda, #KılıçdaroğluKumpasıBozdu etiketiyle paylaşımlarda bulundular

Yurttaşlardan Kılıçdaroğlu'nun 'demokrasi hamlesine' tam destek

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu CHP'li 15 vekilin İyi Parti'ye geçmesini sağlayarak Türk Demokrasisi için yeni bir devrime imza attı. Kılıçdaroğlu'nun bu hamlesi akıllara 1946'da İnönü'nün Demokrat Parti'nin (DP) seçimlere katılmasını sağlamasını hatırlatırken, Meral Akşener, "Kemal Kılıçdaroğlu'nun tavrı her türlü takdirin üzerinde, demokrasi tarihinde övgü ile yerini alacaktır" açıklamasını yaptı. Twitter kullanıcıları bugün yaşanan bu demokrasi hamlesi sonucunda, #KılıçdaroğluKumpasıBozdu etiketiyle paylaşımlarda bulundular

22 Nisan 2018 Pazar 21:50
Yurttaşlardan Kılıçdaroğlu'nun 'demokrasi hamlesine' tam destek

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu CHP'li 15 vekilin İyi Parti'ye geçmesini sağlayarak Türk Demokrasisi için yeni bir devrime imza attı. Kılıçdaroğlu'nun bu hamlesi akıllara 1946'da İnönü'nün Demokrat Parti'nin (DP) seçimlere katılmasını sağlamasını hatırlattı. İYİ Parti Lideri Meral Akşener CHP ve 15 milletvekili hakkında, "Kemal Kılıçdaroğlu'nun tavrı her türlü takdirin üzerinde, demokrasi tarihinde övgü ile yerini alacaktır" açıklamasını yaptı. Akşener AKP'yi kastederek "Ortak tuzak kurdular boşa çıkarıldı" dedi.

Kılıçdaroğlu'nun bu demokrasi hamlesi sonucunda binlerce yurttaş #KılıçdaroğluKumpasıBozdu etiketiyle sosyal medya hesabı Twitter üzerinden paylaşımlarda bulunarak, Kılıçdaroğlu ve Akşener'e desteklerini ifade ederken, AKP'ye olan tepkilerini ortaya koydular. Öte yandan o etiket kısa sürede TT, (Trending Topics) oldu. 

İşte o paylaşımlardan bazıları:

 

 

 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.04.2018 00:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa Chp Cok Yaşa 2018-04-22 22:10:10

Bu, tarihi bir sorumluluk tarihi bir görevdir. kilicdaroglu adam gibi adam haktan hukuktan adaletten vatandastan yana demokrasiden yana kilicdaroglu kendine yakisani yapti iyi partiyi desteklemekle milli iradeye saygili davrandi oylarimiz CHPye

Misafir Avatar
TAM BIR DAYANISMA 2018-04-23 11:42:09 @Kilicdaroglu Cok Yaşa Chp Cok Yaşa

ORNEGI.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen nikli trol 2018-04-23 10:50:08 @Kilicdaroglu Cok Yaşa Chp Cok Yaşa

turkes mhp den akp ye gecerken sus pusdun
mhp akp bp ittifak yaparken sus pusdun hep bana hep bana Rabbena olmaz cicim
baskin erken secim icin sus pusdun ya
chp soz konusu olunca chp li kiligina girip algi operasyonunu yemezler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen nikli trol 2018-04-23 10:48:14 @Kilicdaroglu Cok Yaşa Chp Cok Yaşa

turkes mhp den akp gecerken sus pusdun
mhp akp bp ittifak yaparken sus pusdun hep bana hep bana Rabbena olmaz cicim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen 2018-04-23 09:17:03 @Kilicdaroglu Cok Yaşa Chp Cok Yaşa

Ben chp ye oy vrdim milletvekili seçtirdim. benim iradem dışında benim seçtiğim adamı m vekilini başka birine satmaya kiralamaya ne hakkınız var . hırsızlık, gasp, yalancılıksahtekarlık var sizin yaptığınızda.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
izmir 2018-04-23 09:08:41 @Kilicdaroglu Cok Yaşa Chp Cok Yaşa

İyi parti seçime giredi yada giremezdi kanunlar var. ancak bunların chp ve iyi partinin sahtekarlığı, düzenbazlığı, kanun ve yasa tanımamazlığı bir kez daha ortaya çıktı.. bu millet en müyük mahkemedir. bu iki partiyide cezalandıracaktır. yüzsüze soysuza, dalavereciye hile yapana prim vermez.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
SATILIK ONUR lar 2018-04-23 09:06:35 @Kilicdaroglu Cok Yaşa Chp Cok Yaşa

AK Parti Sözcüsü, CHP'li 15 milletvekilinin İYİ Parti'ye geçmesine ilişkin "İlke ittifakından bahseden Kılıçdaroğlu, siyasi bir onursuzluğa imza atmıştır" ifadelerini kullandı.-------------------1980 li yıllarda görmüştük bu gericiliği. ECEVİT DEMİREL çekişmesi ve Türkiyeye yıkıcı darbelerin vurulduğu dönemler . şimdi chp de hortladı. 15 milletvekili sanki koyunmuş malmış gibi satıldı. buna yüce milletimeiz ne diyecek. AYIP diyecek tabi.

Beğenmedim! (5)
Avatar
bay kuzu 2018-04-22 22:08:44

akp nin RUHUNA EL FATIHA okusaniz daha iyi olur

Misafir Avatar
CHP bir güneş gibi ulkemizi aydınlatacak 2018-04-23 11:04:05 @bay kuzu

akp bay bay

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gunther 2018-04-22 22:11:20

CHP ve Sn. Kılıçdaroğlu yerinde ve zamaninda bir hareket etmistir. Eğer 15 vekil IYI Partiye gecmeseydi, buyuk ihtimal seçime girmesi engellenecekti, yoksa bu geçişe neden sert tepki versinler.

Misafir Avatar
hahaha 2018-04-22 22:17:22 @Gunther

hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kilicdaroglu oyunu 2018-04-22 22:16:42 @Gunther

bozdu

Beğenmedim! (0)
Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-22 22:09:00

birileri ŞAH MAT oldu vah vahhh

Avatar