banner87

Zarrab davasında yeni tanıktan flaş iddia: '1 Numara Erdoğan'

ABD'nin New York şehrinde, Rıza Sarraf'ın tanık olarak yer aldığı 'ABD Hakan Atilla'ya karşı' davasının 10. duruşması başladı. Dava, yeni tanıkların dinlenmesiyle devam ediyor. Hakkari'de ve İstanbul'da görev yaptığını belirten bir tanık, 'Sarraf'ın lideri olduğu örgüt ile ilgili soruşturmanın' başında olduğunu söyledi. Örgütün çatısı altında üç grup olduğunu iddia eden tanık, '1 Numara' dedikleri kişinin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olduğunu iddia etti.

Zarrab davasında yeni tanıktan flaş iddia: '1 Numara Erdoğan'

ABD'nin New York şehrinde, Rıza Sarraf'ın tanık olarak yer aldığı 'ABD Hakan Atilla'ya karşı' davasının 10. duruşması başladı. Dava, yeni tanıkların dinlenmesiyle devam ediyor. Hakkari'de ve İstanbul'da görev yaptığını belirten bir tanık, 'Sarraf'ın lideri olduğu örgüt ile ilgili soruşturmanın' başında olduğunu söyledi. Örgütün çatısı altında üç grup olduğunu iddia eden tanık, '1 Numara' dedikleri kişinin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olduğunu iddia etti.

11 Aralık 2017 Pazartesi 19:19
Zarrab davasında yeni tanıktan flaş iddia: '1 Numara Erdoğan'

Davanın savcıları Hakan Atilla'nın avukatlarını davanın ana gündeminden saptırmakla suçladı.  Tanık Cohen'in çarpraz sorgusu sırasında, Cohen'e ikincil yaptırımlar konusunda soru soran Atilla'nın avukatlarına itiraz eden savcılar, gerekçelerini 4 sayfalık bir mektupla mahkemeye sundu. Atilla'nın avukatları ise, Cohen'e müvekillerinin yaptırımlar konusundaki yasa olarak bildiği konularla ilgili sorular sorduğunu söyleyerek itirazda bulundu. Mahkeme, Cohen'in sorgusu konusunda, hükümetin daha önce verdiği resmi kararların ötesine geçtiğini belirtti.

YENİ BİR TANIK DİNLENECEK

ABD'nin Hazine Bakanlığı'na bağlı Finansal Suçlar Uygulama Ağı'nda çalışan Joshua Kirchenbaum'un, davanın yeni tanığı olduğu belirtildi. Tanığın, daha önce Yabancı Varlıklar Kontrol Ofisi'nde (OFAC) çalıştığı ifade ediliyor. Hakim, Kirchenbaum'dan OFAC'a ilişkin bir belgenin doğrulanmasını istedi. 2012 tarihli metnin, ABD'nin İran yaptırımlarıyla ilgili bir nevi yönetmelik olduğu belirtildi. Kirchenbaum, sanığın o dönemki yönetmelik sebebiyle altın satışına izin verilmediğini bildiğini söyledi.

Tanık "İran ile Türkiye arasındaki mevcut ticari ilişkin öyle bir duruma gelmişti ki, İran'ın Türkiye'ye ihraç ettiği malların tutarı 4 milyar dolar daha fazlaydı" ifadesini kullandı. Sorgunun ardından çarpraz sorguya geçildi.

​ÇARPRAZ SORGUYA GEÇİLDİ

Atilla'nın avukatı Victor Rocco, Kirchenbaum'a doğrudan sorguda elde edilen deliller üzerinden sorular soruyor:

Rocco: Sizin ofisinizden Atilla'nın ofisi veya Halkbank telefonla aranmış, bu görüşmenin kaydı burada.

Kirschenbaum: Arayan tarafın hangisi olduğunu hatırlamıyorum. Kim kimi aradı, hatırlamıyorum.

Soru: Görüşme ne kadar sürdü, hatırlıyor musunuz?

Kirschenbaum: Birkaç dakikadan biraz fazla, ama saatlerce sürmedi.

Kirchenbaum'un sorgusu bitti ve kürsüden ayrıldı. Kürsüye "emniyet teşkilatında komser yardımcısı olduğu belirtilen, Türkçe ifade veren bir yeni tanık geldi.

'1 NUMARA RECEP TAYYİP ERDOĞAN'

Hakkari'de ve İstanbul'da görev yaptığını belirten tanık, 'Sarraf'ın lideri olduğu örgüt ile ilgili soruşturmanın' başında olduğunu söyledi. Tanık, örgütün çatısı altında üç grup olduğunu iddia etti. Üçüncü grubun başında, Zafer Çağlayan ve Süleyman Aslan, ikinci grubun başında ise Muammer Güler'in olduğunu iddia etti. Tanık, '1 Numara' dedikleri kişinin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan olduğunu iddia etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.12.2017 19:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gemicikler 2017-12-11 20:14:25

Bilal Erdoğan gemicikleri büyüttü!..
https://www.youtube.com/watch?v=9Du33DtrV10

Misafir Avatar
tek kelime 2017-12-18 19:47:11 @gemicikler

Sindirim sistemi bozuk olanlar yani karekteri bozuk olanlar Erdoğan ın düşmesine karşılık Türkiyenin düşmesine razılar. Allah kahretsin bu tipleri. zaten kahroluyorlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
yurt mert 2017-12-11 19:29:14

başka kim olabilirki kim kardaşyanmı

Misafir Avatar
evel Allah haklı kazanacak 2017-12-13 09:41:07 @yurt mert

Düşmanlar birleşsede, ajanlar dolsada, cahiller destek versede inşAllah haklı ve doğru olan bu kutsal vatanın imanlı ihlaslıları kazanacak

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
001 2017-12-13 02:13:37 @yurt mert

cumhurbaşkanı man adasından gelen para oldu giden olamdı demişti hatırlarsanız dün binali açıklama yapıyor diyorki yaaa kardeşim man adasından ne gelen para oldu ne giden para oldu saçmalamayın diyor eyyy reis buna ne diyeceksin bir birinizden haberiniz yok beeee

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Macit.............. 2017-12-12 12:01:04 @yurt mert

Bülbül.e .....kemal bey başbakan olmadı..cb.olmadı..ve sen kendine göre VARSAYIM yüklüyorsun..sanki Allah sana özel bilgi veriyormüş gibi GAYP alemini biliyormuşsun gibi konuşuyorsun..Nerden biliyorsun senin söylediklerin doğru çıkacak.? ayrıca vebal alıyorsun..Gayb aleminin sahibi Allah,tır..sende uyduruyorsun..milleti chp.den soğutmak için akp. yapıştırmak için gayret sarfediyorsun..ancak Allah doğrunun yanında ve yardımcısıdır..
Biz Gayb ilmini bilmeyiz.O saadece Allah,a aittir..kur,anı kerim böyle buyuruyor..
saptırtma düşüncelerin ile milleti aldatırsan Allah indinde de mes,ul olursun.
Akp. yok olursa Türkiye batacak mı? bi zamanlar demirel zamanında da aynı şeyler denilirdi..Ancak türkiyemiz batmadı..yalanları onlara zarar verdi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Raşit...ölüm hak..kul hakkı sorulacaktır. 2017-12-12 11:55:20 @yurt mert

Ülkem adındaki kişi..hak ve gerçeği inkar ediyorsun..elbet birgün öleceksin..senin savunduklarınında sana yardımı olmaz..nefsini düşün..yazıksın..
Allah herşeyi görüyor..biliyor..ve haberdardır..milleti ahmak yerine koyma..
Allah,tan kork....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mazlumun ahhh.ı indirir tahttan şahı.. 2017-12-12 11:52:43 @yurt mert

AKP.ye ve mhp.ye oy verecek kadar mazlumu divane etme Aklını alma ....yarabbi..onlar kul hakkını yediler..iflah olmazlar..iki cihanda kul hakkı boyunlarındadır.haklarımızı yiyenleri Allah,a havale etmişiz..tek umudumuz ALLAH,tır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem 2017-12-12 08:43:39 @yurt mert

yahu ne yolsuzluğu var, ne rüşveti var? ya kardeşlerim bırakın ülkemiz büyüsün güçlensin. sömürü güçleri kuduruyor ülkemizi sömüremiyorlar sömüremiyecekler diye. size ne oluyor? dünya devleti olan bir Türkiye vatandaşıyız çok şükür. kimseye muhtaç olmadan yaşayabilecek duruma geldik. nankörlük edersek nimetler elimeizden gidebilir. şükredelim rabbim ziyadesi ile artırır inşaAllah.

Beğenmedim! (21)
Misafir Avatar
bülbül 2017-12-12 08:41:21 @yurt mert

Bu gün Erdoğana karşı olan lar size br tavsiyem var ve birde hatırlatmam. sakın ülkenizin liderine abd veya birileri karşı çıkıyor, karalıyor diye sizde cephe almayın. bu tavsiyem: hatırlatmamda şu bu günkü Türkiye bu şekilde büyümeye devam etse başınada Kılıçdaroğlu da olsa bu sefer kılıçdaroğlu hedefe konacak istenmeyen adam ilan edilecek bu kesin. ama aman haa aman aman kılıçdaroğlunu böyle bir yetkiye göreve getirirsek abd ye bile gerek kalmadan BATARIZ. ister tutun ister tutmayın bu tavsiyelerimi, benden söylemesi.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
sivas 2017-12-12 08:24:45 @yurt mert

en büyük ambargo delen abd, en büyük açıkça terör besleyen abd, en büyük ülkeleri yıkan karıştıran güç abd. biz bir ülkenin vatandaşlarını nasıl ayrıştırıyor görüyorsunuz. bunlar dünya devletlerini bu şekilde sömürüyor. uyanın kardeşlerim. TC ye hükümetimize, liderimize sahip çıkalım. iftiracılar ülkemizi sömürmek için yalan iftira ve tuzaklar kurmk içindeler.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
koç 2017-12-12 08:22:26 @yurt mert

Bakıyorumda içimizdeki sindirimsizler, aç kurtların saldırgan asi cahilleri buradan yoruma başlamışlar. yahu neye seviniyorsunuz? yahu tarihten ders almıyormusunuz? çıkası gözünüzün önünde ırak , libya yemen daha neler bu abd parçaladımı EVET halkını perişan ettimi EvET. yahu bu gün bu abd ve sömürücüler aynı oyunu Türkiyeye oynamak istiyor siz neyin sevincindesiniz yok abd deki davada Erdoğan bir numaraymış diye. bırakın bunları vatanınıza sahip çıkın onurunuza namusunuza sahip çıkın. gaye Erdoğan değil hedef Türkiyedir. hala anlamadınızmı. kardeşlerim bu büyüyen gelişen Türkiyenin başında lider bir çoban bile olsa abd onu hedefe koyacak onu istenmeyen adam ilan edecek. hedef Türkiyedir UYANINN. Erdoğanı hükümetimizi vatanımızı bu yüzden seveceğiz.

Beğenmedim! (12)
Avatar
Ulan hep ayni yalanlar 2017-12-11 20:10:13

Ulkedeki yolsyzlukla hirsizlikla ugrasacaginiza kendileri organize ediyor.ne egitim ne adalet ne de ekonomi biraktilar.boklari metdana cikinca da millete yalanci diyorlar.hep ayni akpkk soylemleri.

Avatar
ZENCANİ: 8.5 MİLYAR DOLAR RÜŞVET DAĞITTIM 2017-12-11 19:24:26

ZENCANİ: 8.5 MİLYAR DOLAR RÜŞVET DAĞITTIM
https://www.youtube.com/watch?v=FPP_OlXCeb4

Avatar