banner87

Zarrab'ın tanıklığında beşinci gün

ABD'de İran yaptırımlarının delinmesi şebekesiyle ilgili davada tanıklık yapan Reza Zarrab'ın mahkemedeki savcılık sorgusu bugün devam ediyor.

Zarrab'ın tanıklığında beşinci gün

ABD'de İran yaptırımlarının delinmesi şebekesiyle ilgili davada tanıklık yapan Reza Zarrab'ın mahkemedeki savcılık sorgusu bugün devam ediyor.

05 Aralık 2017 Salı 18:32
Zarrab'ın tanıklığında beşinci gün

22:55 Sarraf, gardiyanlara ödediği rüşveti anlatıyor.

Soru: Gardiyana ne kadar ödediniz?

Sarraf: Yaklaşık 45 bin dolar.

Soru: Parayı gardiyana nasıl ulaştırdınız?

Sarraf: Diğer harcamalarımla birlikte. Türkiye'den para gönderilirken bu tutar da eklendi ve ödemesi yapıldı.

Soru: Kim ödedi?

Sarraf: O dönemki avukatım ödedi.

​22:45 Fleming, Sarraf'ın ayrıca "2013 yılında veya bu zamanlarda başkaları için hayat kadını temin ettiğini" söyledi.

Sarraf: Evet, doğru.

​Fleming, ABD Savcılığı'nın, kurum içi rüşvet iddialarının da peşine düşmeyeceğini söylüyor.

Sarraf: Kendi şirket çalışanlarıma rüşvet vermedim. Orada çeviriden kaynaklı bir sorun olabilir.

Fleming, ABD Savcılığı'nın, Sarraf'ın başkaları için hayat kadını temin etmesini görmezden geldiğini söylüyor.

Fleming: Bu doğru mu?

Sarraf: Evet, doğru.

Sarraf, Türkiye'de bir kişiye saldırdığı olayla ilgili olarak da yargılanmıyor.

Sarraf: O konuyla ilgili olarak Türkiye'de zaten yargılandım.

Savcı, işbirliği anlaşmasını önerdikleri için "memnun" olduklarını söylüyor. ABD hükümeti bu anlaşmayı uzun süre gizli tuttu.

22:38 Fleming, Sarraf'ın ABD'de tutukluyken "sentetik marihuana" içtiğini söyledi.

Sarraf, "Bunun bir suç veya yasadışı bir şey olduğunu bilmiyorum. Cezaevinde bir kural ihlali olabilir" dedi.

Soru: Bu yargılama kapsamında olmayan bu suçların tamamı, sen tutuklandıktan sonra meydana geldi, değil mi?

Sarraf: Bu doğru.

​22:30 Sarraf'ın Miami'de tutuklanmasıyla ilgili sorular soruluyor.

Fleming, Sarraf'ın özel uçağında tutuklandığını söylüyor.

Sarraf: Hayır, bu doğru değil.

Sarraf: Tutuklandığımda üzerimde 102.000 dolar vardı.

Soru: Bu para Disney World'e yaptığınız gezi için miydi?

Sarraf: Bu, 10 günlük gezide 7 kişi için ihtiyacımız olan paraydı.

​22:15 Mehmet Hakan Atilla'nın avukatı Fleming, Sarraf'ın jüri önüne çıkmadan önce FBI ile şema çizme provası yaptığını söylüyor.

Sarraf, "Evet, burada çizdiğim şemalar gibi, savcılık için de bazı şemalar çizdim" dedi.

​22:05 Aranın ardından oturum devam ediyor. Rıza Sarraf tanık kürsüsündeki yerini aldı.

20:50 Soru: Sizinle bir işbirliği anlaşması yapmayı kabul etmeden önce ABD Savcılığı yetkilileri ve FBI ile kaç kez toplantı düzenlediniz?

Sarraf: Toplantıların tam sayısını hatırlamıyorum. 

Sarraf, yaklaşık 12 toplantı yaptıklarını söylüyor. Sarraf, işbirliğini kabul ettikten sonra, neredeyse her gün ABD Savcılığı veya FBI'dan yetkililerle görüştüğünü söyledi.

​20:40 Soru: Siyasi yollardan sizin serbest bırakılmanızı sağlamaya çalışan avukatlarınız var mıydı? (Fleming burada Giuliani ve Michael Mukasey'i kastediyor.)

Sarraf: Yasal sınırlar dahilinde bazı çabaları oldu, doğrudur.

​20:30 Cezaevindeki görüşmelere ait ses kayıtlarıyla ilgili sorular soruluyor. Fleming, Sarraf'a, kayıtlarda geçen ifadeleri kullanıp kullanmadığını soruyor.

Sarraf: Evet, (yalan söylemenin) ABD'de hapisten çıkmanın en hızlı yolu olduğunu söyledim.

​Soru: Artık hapiste değilsiniz.

Sarraf: Doğru, MDC'de (Metropolitan Detention Center) değilim. (MDC, New York'un Brooklyn bölgesinde bulunan bir federal hapishane.)

Soru: MDC'de size ne verirlerse onu mu yemek zorundaydınız?

Sarraf: Hayır, bu doğru değil.

Soru: Yemekhanede ne çıkarsa onu mu yemek zorundaydınız?

Sarraf: Hayır, bu doğru değil.

Sarraf, federal hapishanedeyken yemek yapma imkanı olduğunu iddia ediyor.

Soru: Bu pek hoş bir şey sayılmaz, değil mi?

Sarraf: MDC'dekileri kızdırmayalım. (Basın bölümünden kahkahalar yükseliyor)

Sarraf: Tutuklandığım zaman, ilk başlarda, kefaletle serbest bırakılmam için başvuru yaptık.

Sarraf'ın itiraf pazarlığıyla ilgili detaylar nihayet geliyor. Sarraf, herhangi bir zamanda yeni bir kefalet başvurusu yapabileceğini söylüyor ve davadan sonra böyle bir şey olabileceğini doğruluyor.

Soru: Bundan sonra suç işlememeniz gerekiyor değil mi?

Sarraf: Evet.

Soru: Buna karşılık, mahkemeye, işlediğiniz tüm suçları, ABD hükümetine sunduğunuz yardımları, iyi ve kötü her şeyi içeren bir 5K yazısı sunacaksınız, değil mi?

Sarraf: Evet.

​Soru: Ancak (yaptığınız anlaşmaya göre) bundan daha fazlası gerekiyor. "Başkaları" hakkında soruşturma ve yargılama süreçlerine ciddi destek sağlamak gibi. Bu doğru mu?

Sarraf: Anlaşmada kelimesi kelimesine ne yazdığını hatırlamıyorum (Ancak genel olarak doğru olduğunu söylüyor)

Sarraf'ın itiraf anlaşmasına ilişkin belgeler hala erişime kapalı. Avukat Fleming, belgeyi Sarraf'a veriyor. Belge, Sarraf için, mikrofona ses gitmeyecek şekilde tercüme ediliyor.

Savcıların Sarraf'a 5K dilekçesi vermesiyle ilgili sorular soruluyor. Dilekçede, işbirliği yapan tanıkların itiraf ettiği suçlar için daha hafif ceza verilmesi öneriliyor)

Sarraf: Bu doğru.

​20:20 Sorguda, Gana'da 1.5 ton altın yüklü bir uçakla ilgili sorular soruluyor. Altın tüccarı olan Sarraf, kendisi için böyle bir uçak gönderildiğini doğruluyor.

Fleming, Sarraf'a İran'a giriş yasağı olup olmadığını soruyor.

Sarraf: Bildiğim kadarıyla yok.

Sarraf, doğduğu yer olan İran'a, yaşam tarzı nedeniyle gitmediğini söylüyor.


20:15 Hakan Atilla'nın avukatı Cathy Ann Fleming, Sarraf'ın şoförünün Rusya ticaretiyle bağlantılı 15 milyon dolar nakit para taşırken yakalandığını öne sürüyor. Sarraf, iddiayı reddediyor.

​Soru: Türkiye dışında ülkelerde de para transferi ve kara para aklama sistemlerine karıştınız. Bu doğru mu?

Sarraf: Türkiye dışında da İran ticaretiyle ilgili para transferlerine karıştığım doğrudur.

Soru: Rusya'da?

Sarraf: Hayır, bu doğru değil.

​19:55 Sarraf: Hakan Atilla'ya hiçbir zaman rüşvet vermedim. Hakan Atilla hiçbir zaman benden para talep etmedi.

Soru: Hakan Atilla sizden hoşlanmıyor muydu?

Sarraf: Öyle denebilir, evet.

Sarraf, kendisinin de Atilla'yı sevmediğini ve Atilla'yla ilgili olarak Aslan'a şikayette bulunduğunu söylüyor.

Kayıtlardan birinde Atilla için "tekere sokulan çomak" diyor.

​19:23 Savcının doğrudan sorgusu sürüyor. Sarraf, İran'a 5.1 milyon euro'luk tavuk budu satıldığını gösteren belgelerle ilgili konuşuyor.

Soru: Sayın Sarraf, hiç dondurulmuş tavuk budu ticareti yaptınız mı?

Sarraf: Hiçbir zaman tavuk ticareti yapmadım.

​19:10 Sarraf'ın, 'siyasi bağlantıları olan avukatı' olduğunu belirttiği Mustafa Doğan İnal ile yazışmaları, delil dosyasına geçirildi. 

18:52 Ses kayıtlarının dinlenmesinin ardından, normal sorgu sona erdi. Çapraz sorguya geçiliyor. 

18:35 Sarraf, hesap çizelgesinin Royal Denizcilik şirketine ilişkin bir belgenin Safir altın için hazırlanmış versiyonu olduğunu söyledi. 

18:01 Sarraf’ın cezaevi konuşmalarında ‘cezasını hafifletmek için yalan söylemesi gerekebileceğine’ ilişkin sözlerinin, Atilla’nın avukatları tarafından kullanılması bekleniyor. Avukatların, bu sözlerin Sarraf’ın inandırıcılığını azalttığını savunması bekleniyor. Berman, bu konuşmaların dava dosyasına yeniden konularak kamuoyuyla paylaşılmasına karar verdi. Bununla birlikte, Sarraf'ın dün davaya delil olarak sunduğu kimi belgeler erişime açıldı.

ATİLLA'NIN İTİRAZI REDDEDİLDİ

17:44 Duruşmanın başlamasından önce, yargıç Richard Berman, mahkemedeki tek sanık olan Halkbank Genel Müdür Yardımcısı Hakan Atilla’nın avukatlarının, Sarraf’ın dün yayınlanan cezaevi konuşmalarına ilişkin bir itirazını reddetti. Yargıç, bu konuşmaların savunma avukatlarından bilgi saklandığı anlamına gelmediğini söyledi. Avukatlar, konuşmaların geç yayınlanması nedeniyle kendilerine savunma hazırlamak için yeterli süre verilmediği gerekçesiyle, ‘Brady yasası’ olarak bilinen emsal karara dayanarak itiraz etmişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.12.2017 23:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP RED ETTI 2017-12-05 19:01:11

CHP'nin Terör Olaylarıyla İlgili Araştırma Komisyonu Kurulma Önerisi Reddedildi
https://www.youtube.com/watch?v=iVDtL-fwTPU

Misafir Avatar
YORUMLARDA,,, 2017-12-06 01:30:03 @AKP RED ETTI

METROPOLİTANO NE DİYECEK ABD YE DENİLMİŞ DE…
…..HELE HRİSTİYAN BAYRAMI AREFESİNDE….BİR DE(((İNNASSABİRİN))))::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
…..ABD YÖNETİMİNİN””””””””ALİ İMRAN SURESİ OKUSUNLAR AZ””””” DİYEN…MÜSLÜMANLARDAN BAŞKA,,,KUDÜSTE NE KADAR,,, (CENNET KADINLARINDAN MÜŞTAK)))”MERYEM VALİDEMİZİ ÖĞRENSİNLER…DİYEN…..NE HRİSTİYANLARI VAR,,,BİLGİSİ YOK HERALDE…..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
... 2017-12-06 00:49:05 @AKP RED ETTI

RIZA ZERRAP***** FBI *******İLE"""""""""" işbirliğindeydim """"""""" DEMİŞ.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
..... 2017-12-06 00:41:21 @AKP RED ETTI

RIZA ZERRAP FBI İLE İŞBİRLİĞİNDEYİM DEMİŞ.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ARTIK """"FBI"""KARIŞMIŞ,,, 2017-12-06 00:40:06 @AKP RED ETTI

O KADAR ŞEFFAF VE NET................ARTIK """"FBI"""KARIŞMIŞ,,,.....""""ZEMİN DEĞİŞMİŞ""""""MUHAŞERET DEĞİŞMİŞ.............ALLAH ENCAMLARI HAYRETSİN............... ABD YÖNETİMİ Mİ????,,,,"""""""""FBI""""""""""""""LAR KARIŞMIŞKEN,,,,,,KUDÜSÜ BAŞKENT YAPACAĞIZ DEMEKTELERMİŞ......................... ARTIK""""""""""""METROPOLİTANO""""""""""""ABD DE,,,,,ULUSLARASINDA NE DER,,,,NELER DER.....BİLİNMEZ........YAŞAYIP GÖRECEĞİZ....ALLAH(C.C)ENCAMLARI HAYRETSİN...(AMİN)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
4(son) ?????? 2017-12-05 23:42:39 @AKP RED ETTI

""""SANTUR ÇALGILI"""""""""SANTUR ÇALGILI"""""""""SANTUR ÇALGILI"""""iran rahatsız görülüyor.. da denilir duyulurcalarla…(((ALLAH(C.C) ENCAMLARI HATERETSİNHAYIRLISI OLSUN,,,NE OLACAKSA HAYIRLILIĞI İLE,,,ASALETİYLE OLSUN(AMİN)DE DENİLİR DUYULURCAYLA. SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EENDİM((E.A.V.R.V.B)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
3 2017-12-05 23:41:51 @AKP RED ETTI

DAHASI,,, DÜNYA KAMUOYU,,SOSYETESİNİN DE KONUSU,,BU KONUDA,,,“”””””””””””Reza Zarrab, İran istihbarat servisinin kendisini infaz edeceğini, bunun için korunması gerektiğini söylemiş.”””””” (((İRAN ,,,NEDEN BÖYLE BİR KANAAT ,,VERİR,,,bir devlet neden böyle BİR KANAAT BİLDİREBİLİR)))DE DUYULUYORCA??? ki,,,,, DAHASI,,,DERİDEN DERİNDEN ABD-İRAN TİCARET KURUMU KURULUYOR,,,,duyumları varlığında,,,,,,, bu da mı asparagas da denilir duyulurcayla,,,

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
2 2017-12-05 23:41:32 @AKP RED ETTI

(((YİNE DOĞRULUĞU YANLIŞLIĞI BİLİNMEZDE))))“”””””””””””Reza Zarrab, İran istihbarat servisinin kendisini infaz edeceğini, bunun için korunması gerektiğini söylemiş.”””””””””””””” HABERLERİ KONUŞULUYOR DUYULUYOR Kİ,,,,,, HAYIRDDIIR İNŞALLLAH,,,,CANISICA,,,DERİDEN DERİNDEN ABD-İRAN TİCARET KURUMU MU KURULUYOR,,,,duyumları varlığında,,,(((Kİ HAYRA HİZMET EDİYORSA,(((dikkat edilsin,,hayra,,insanlığın selametine,,,iyiliğine,,,ferahlığına ki))))),KİME NE O DEĞİL(((değilse,,,HAYIR DEĞİLDİR,,,ki kime faydası ola,,,hayır olmayanda,,,))

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hayırdır inşaallahhh DA 1 2017-12-05 23:41:10 @AKP RED ETTI

:::::::::::::::::::::::: İRAN -ABD ARASINDAKİ BU MESELEDE,,,,,,,,,,,MUTLAK sayın cumhurbaşkanımızın anlattıklarıdır,,,ülkemizi İLGİLENDİRMEYENDE))((VARSA ilgiren TARAFINDA Kİ evvela,,,,vesaire vesaire..ki,,,,,de denilir duyulurcasılya,,,,HEPSİNDEN BAŞKA))) :::::::::::::::::::::::::::::::::

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hayırdır inşaallahhh???? 2017-12-05 23:40:15 @AKP RED ETTI

MMMMM???? ABD PEK SEVMİŞE BENZİYOR RIZAYI,,,,??? DİL ALTINDAKİ BAKLALAR ÇIKSIN BAKİM HAYYYYIIIRDDDIIIR???? NEE İŞ????????? NEDİR BAKEM BUNLER ASLIIINNNDAAAA. HHHŞŞŞŞTTTT,,, DİL ALTINDAKİ BAKLALAR ÇIKSIN BAKİM ALLLOOOO??? HAAAAAAYYYYIIIIRRRDDDDDDIIIIRRRR?????? HAYIRDIR İNŞAALLAHH ?????????? ne o derinden derinden,,,, abd-iran PETROL MUTABATAI,,,KURUMUMU KURULUYOR ,, RIZA ZERRAP DA BU KURUMDA,,,FAHRİ,,,İRAN,,TİCARET BAKANI MI,,,PETROL İŞLERİ BAKANI MI OLDU,,?? NEDİR??? HAYIRDIR İNŞAALLAH??? NE İŞ?? HMMM??? HAAAYYYIIIRDDDIIR????NE BU İNCE İŞLER FAZLA DOKUNMALAR SANKİ?????HMMMM????HAAAYYIIRRDDIIR????HMMM???SENİ SENİLER GİBİM SANKİM??Bİ TARAFTAN Bİ TARAFTAN SANKİM?HMMM??? [[[[[[[[[[[[NE BU HAL]]]]]]DE DENİLİR DUYULURCA,,, ...SELAM SEVGİLERLE...(E.A.V.R.V.B]]]

Beğenmedim! (1)
Avatar
dram komedi 2017-12-05 19:03:20

1400 tl maas alan 50 milyon dolar rusvet alanin avukatligini yapiyor gulermisin aglarmisin komedi otesi

Avatar
AKP RED ETTI 2017-12-05 19:00:28

AKP HAVALİMANI SALDIRISININ ARAŞTIRILMASINI REDDETTİ, MECLİS KARIŞTI
https://www.youtube.com/watch?v=6vIggFT0qxg

Avatar
8.5 MİLYAR DOLAR RÜŞVET 2017-12-05 18:58:58

ZENCANİ: 8.5 MİLYAR DOLAR RÜŞVET DAĞITTIM
https://www.youtube.com/watch?v=FPP_OlXCeb4

Misafir Avatar
4 son 2017-12-05 19:06:33 @8.5 MİLYAR DOLAR RÜŞVET

((((((((((devamında,,,,omuz omuzaysa:::::::::::::::KÜRESEL PSİKOPATİZME KARŞI OMUZ OMUZA,,,ki;;;;;;;;;
“”””””””””””(((((((((((((NEYİN DAVASIDIR BU,,,sayın ABD,,,,,,,,abd nin,,uluslarası ticaretin,,,;;;;İÇİNDEKİ,,,koflaşmışlık temizliği mi,,,,,,yoksa TEMİZ TİCARET OLARAK ANILIRLIĞIN,,,KİRLİ((YADA HIZLI HAYAT OLARAK ANILIRLIK sözde TÜCCARLIĞINDAN MI,,,ayrılması,,operasyıonumudur,,,,da denilir duyulurcayla))))))))))))
(((((((((((((NEYİN DAVASIDIR BU,,,sayın ABD,,,,,,,,de denilir duyulurcalıklarla)))))))
SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE....ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKATU...

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
3 !!!!!!!!!!!!! 2017-12-05 19:05:54 @8.5 MİLYAR DOLAR RÜŞVET

(((((((((((((NEYİN DAVASIDIR BU,,,sayın ABD,,,,,,,,de denilir duyulurcalıklarla)))))))
nedir davaya,,,fethullah gülen,,ve ilgiliğimi çağırılacak,,devamında ki(((AKIŞ BU İSTİKAMETTE OLMASI GEREKTİĞİNİ GÖSTERİYOR))))????????(((((((((((((NEYİN DAVASIDIR BU,,,sayın ABD,,,,,,,,de denilir duyulurcalıklarla)))))))

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
2TAM BİR HAFTA ÖNCESİNDEokunanlar duyulanlar 2017-12-05 19:05:30 @8.5 MİLYAR DOLAR RÜŞVET

4)))!!!!!!!!!!!!15 temmuzda abd”””””””DARBEYİ DESTEKLİYORUM DEMİŞTİR””””””””””””[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! abd dolaysıyla,,,NEYİ NELERİ,,kimi kimleri destekliyorum demiştir????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
TAM BİR HAFTA ÖNCESİNDEokunanlar duyulanlar 2017-12-05 19:05:04 @8.5 MİLYAR DOLAR RÜŞVET

MADDE MADDE MADDE
.ÇÇÇOOKKK ŞEY ((BU ARADA ın englısh,,in mathematic terim şey means ”x””””and,,this X was discovered BY OMER HAYYAM,,who is discovered the ””CELALİ””” CELENDAR (((SEASONAL CELENDAR,,(humanistic celendar,,, sun celendar))

ÇÇÇOOKKK ŞEY SÖYLENECEDEĞİ DE VARDIR,,,
O BAMBAŞKA

”””””””SADECE,,,herkes biliyor dayine sorulmuş olsunluğa işte.
1)))aktif bank kimin /kimlerin bankasıdır
2)))asya finans kimin kimlerin bankasıdır
3))))ilgili bu mevzu,,,HANGİ YILLARIN BÜROKRASİSİNİ SORGULAMAKTADIR(((ve Türkiye ile ilişkilendirilmek istenen bu mevzu için,,,İLGİLİ BÜROKRASİ,,,denilirlik için,,,TÜRKİYEDE KAÇ YILDIR NE NELER YAPILMAKTADIR(((TÜRKİYE DEVLETİNİN,,,MİLLETİNİN İÇİNE SİNDİRDİĞİNDEN ÖTEDE,,,koruyup kolladığı mıdır bu,,,ilgili bürokrasi denilirlik???)))

4)))!!!!!!!!!!!!15 temmuzda abd”””””””DARBEYİ DESTEKLİYORUM DEMİŞTİR””””””””””””[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! abd dolaysıyla,,,NEYİ NELERİ,,kimi kimleri destekliyorum demiştir????????????!!!

Beğenmedim! (3)
Avatar
Hayal İhracat 2017-12-05 19:02:09

Rıza Sarrafın ÇİKİNOVASKİ Hayal İhracat ile İran Ambargosunu delme yöntemi...
https://www.youtube.com/watch?v=-JbFsfawwdg

Avatar
309 milyon nereye gitti 2017-12-05 19:02:40

http://odatv.com/15-temmuz-magdurlari-icin-toplanan-309-milyon-nereye-gitti-3011171200.html

Avatar
Şehrizar Konakları 2017-12-05 19:04:58

http://odatv.com/sehrizar-konaklarindaki-dairelerin-tapusu-albayraklara-verildi-1009141200.html

Avatar
AKP 'ZENCANİ' ÖNERGESİNİ REDDETTİ 2017-12-05 18:59:38

https://www.youtube.com/watch?v=X6ZnIgWCraI

Misafir Avatar
4(SON)BUNLAR DA OKUNDU DUYULDU GEÇEN HAFTA 2017-12-05 20:05:29 @AKP 'ZENCANİ' ÖNERGESİNİ REDDETTİ

[[[[[[[[[[[[[[[[[[SONRASINDA,,,UTANILMAYACAK İŞLERLE HAŞIR NEŞİR OLMAK LAZIMDIR,,,ALLAH(C.C)UTANDIRMASIN(AMİN) DE DENİLİR DUYULURCAYLA]]]]]]]]]]]]]
“”””””””””””::::::::KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN İSMİ ŞERİFİNİN,,,HİÇ OLMADI İSİM HAKKI VARDIR Kİ””””””””””””kendileri olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi buyurmuşlardır da,,,,DEDİKLERİ GİBİ,,,,,,,NECE DEVLETLER HEEEEP GELMİŞ GEÇMİŞTİR DE,,,,,kalan baki,,,bir hoş seda olmuştur ki,,,ŞU GÖKKUBBEDE,,,,sağlık sıhhat afiyet…:::::::::::::::::DE DENİLİR DUYULURCADANDA(ESTAĞFUĞRULLAH EL AZİM)):::::::::::::::::::

SAYIN::::ABD YETKİLİLERİNE,,,VE HER NE İLGİLİLİĞİ YETKİLİĞİNE,,,RABBİMİZ,,AKLISELİM İHSAN BUYURSUN,,,(AMİN)
DE DENİLİR DUYULURCAYLA…
SEVGİLER SAYGILAR HÜRMETLERLE EFENDİM…ESSELAMU ALEYKÜM VE RAHMETULLAHİ VE BEREKATU

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
3BUNLAR DA OKUNDU DUYULDU GEÇEN HAFTA 2017-12-05 20:04:29 @AKP 'ZENCANİ' ÖNERGESİNİ REDDETTİ

dikkat edilsin,,,,
dahası,,,,BAĞIMSIZ “””türkiyenin”””””””””kendi tasarrufu ile,,,ULUSLARARSI SERBESİTESİ İLE,,,,GAYET TABİLİĞİ İLE,,,GERÇEKLEŞTİRDİĞİ,,yahut desteklediği,,,,,,,,ticari vesaire faaliyetler,,in neler olduğunun,,,KONUŞULMASI APAYRI ULUSLARASI HAK GASBI,,,,VE SUÇ,,,OLMAKTAN ÖTEDE,,,,,

TÜRKİYENİN GAYET SAFİYEİ,,,,HER NE ,,örnek alınası takdir edilesi EYLEMİ,,,EYLEMLERİ,,,,İne kadar,,,,,,SAFİYEİLİĞİ,,,,,..için,,,,uluslarası kamuoyunda ,,,,,,türkiyenin her ne eylemi,,faaliyeti,,,
,,,,KÖTÜDÜR,,,,zinhar,,,kirli işlerdir,,,ZİNHAR,,,HIZLI HAYAT İŞLERİ,,,KARA,,PİS ,,,İŞLERİDİR,,,gibi algı oluşturuluyoluğu,,,
duyuluyorluğu da hakikatinde,,,

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
2BUNLAR DA OKUNDU DUYULDU GEÇEN HAFTA 2017-12-05 20:03:58 @AKP 'ZENCANİ' ÖNERGESİNİ REDDETTİ

“””””””””””””HELE KANUNİ SULTAN SÜLEMNANIN ,,,tablosunu divanına,,asmışlığı ile,,,KENDİSİNE,,DEĞER KATMIŞ ABD DE:::::””””””””””””””””””””BAĞIMSIZ”””””””””””TÜRKİYENİN İÇ MESELESİNİ İLGİRENDE ŞEYLER DE KONUŞULDUĞU DUYULUYOR,,,

Reza Zarrab, "Başbakan Erdoğan ve Babacan İran'la işlemlere (altın ticareti) yardım edilmesi için Vakıfbank ve Ziraat Bankasına şahsen talimat verdiler" “””””””””””””gibi şeyler de,,,konuşuluyorluğu,,,duyuluyorluğundan ötede!!!!!!!!!!!!!!!
(((((ÇÇÇÇÇÇÇOOKKKKKK KONUŞULASI,,,ŞEYLER OLDUĞU,,,MESELA PROF.DR.NECMETTİN ERBAKANIN SAYIN ABDYE,,DEN ÖTEDE,,,KİMLERE KİMLERE NE SUALLERİ OLDUĞU HEP BİLİNENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!))))))))))))))