Anahtar Kelimeler
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
12234 2018-05-31 14:09:56

yapılan yanlış olsada bunu çekip buraya atma yurt sizinde yayınlama hakkınız varmı çık dışarıya bağır siktiret ordan veya şikayet et insanlar böyle sinsice çekip yayınlayanla en ağır cezayı vereceksin

Misafir Avatar
ZORUNAMI GİTTİ 2018-06-04 11:49:38 @12234

TÜRBANLI OLDUĞU İÇİNMİ BAŞI AÇIK OLUNCA YAYINLAMAK NORMAL NASILSA BAŞI AÇIK HER ŞEYİ YAPAR AMA TÜRBANLI OLUNCA İŞ DEĞİŞİYOMU HADİ ORADAN

Beğenmedim! (0)
Avatar
ismail 2018-06-11 13:04:23

dun izmirde binlerce escinsel ,homo yuruyus yapti,"biz lut kavminin cocuklariyiz" diye pankart acti.ramazana ve kadir gecesine denk getirilen bu igrenclige,sapikliga hemizin veriliyo hemde toplumdan,siyasilerden en ufak bir tepki yok.bu sapiklik; demokratlar,laikler,dinsizler icin normal olabilir ama biz MUSLUMANLAR icin asla kabul edilemiyecek bir igrenclik ve en buyuk gunahlardandir.toplum, demokrasi dininin etkisindefuhus,zina,faiz ,mutsuzluk bataginda bitik durumda.siyasi cekismeler ve secim kavgalari gundemi kaplamis.Kuran-i kerimin verilerine gore azap kapida.sel,kuraklik,deprem ,savas,nasil bir azap olacagini sadece Allah bilr.ama en onemlisi ve siddetlisideahiret azabi.Muslumanlar olarak uyari gorevimizi yapiyoruz.tek yol islam,Kuran-i kerimi referans alan yonetim sekli.

Avatar
Taçam Delikurt 2018-06-10 02:35:58

Zinayı suç olmaktan kim çıkarttı? Kayseri ülkenin Din-i bütün, muhteşem bir şehridir. Lafa geldi mi mangalda kül bırakmazlar.

Misafir Avatar
Lazoğlu 2018-07-04 19:49:18 @Taçam Delikurt

Ulan salaklar! Zinayı Allah yasaklamış ama bizler yine yapmışız...Erdoğandan ne istiyorsunuz lan ibneler

Beğenmedim! (2)
Avatar
düşünen 2018-08-14 12:21:27

Bilinçli bir çekime benziyor, amaç bir şeyleri karalamak olsa gerek

Avatar
Nader 2018-05-31 09:00:17

Erdonin gözu aideen , dindar nesil yetisdirmis.

Misafir Avatar
Lazoğlu 2018-07-04 19:51:07 @Nader

Gerizekalı Nader! Erdoğan mı dedi böyle şeyler yapın diye...Demek ki sana " git köprü altında kendini S.ktir" dese siktirecek misin? Beynini siktiğimin erdoğan düşmanı..Adam ol adam

Beğenmedim! (1)