Mozart'ı eziyet olarak gören Erdoğan, Fazıl Say'ın konserinde ne yapacak?

"Son aldığımız habere göre Robert de Niro Başkan Trump’ı Dede Efendi dinlemeye, kımız içmeye zorlamış, o da meşrebimize uymaz demiş"

Mozart'ı eziyet olarak gören Erdoğan, Fazıl Say'ın konserinde ne yapacak?

"Son aldığımız habere göre Robert de Niro Başkan Trump’ı Dede Efendi dinlemeye, kımız içmeye zorlamış, o da meşrebimize uymaz demiş"

08 Ocak 2019 Salı 23:57
Mozart'ı eziyet olarak gören Erdoğan, Fazıl Say'ın konserinde ne yapacak?

Yurt Haber Merkezi

AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın bugün yaptığı Mozart çıkışı gündeme oturdu. Aynı gün AKP Sözcüsü Ömer Çelik, “Cumhurbaşkanımız Fazıl Say'ın konserine katılmak istiyor” yanıtını verince akıllarda soru işaretleri oluştu.

Erdoğan bugünkü grup konuşmasında "Cumhurbaşkanını Mozart dinlemeye zorlamak faşistliğin dik alasıdır" demişti. Öte yandan, dünyaca ünlü piyanist ve besteci Fazıl Say, 18 Ocak’ta düzenleyeceği “Truva Sonatı” Ankara Prömiyerine Erdoğan’ı da davet etmişti. Bu iki olay birlikte düşünüldüğünde Erdoğan'ın Say konserinde ne yapacağı merak konusu oldu.

Usta tiyatrocu Genco Erkal da tam bu noktaya işaret etti. Twitter hesabından paylaştığı mesajında Erkal, yaşananları Ti'ye aldı; "Son aldığımız habere göre Robert de Niro Başkan Trump’ı Dede Efendi dinlemeye, kımız içmeye zorlamış, o da meşrebimize uymaz demiş" ifadelerini kullandı.

Erkal, "Fazıl konserde Mozart çalmasa bari, alerji yapıyor, Allah korusun" dedi.

Usta sanatçının mesajları, kısa sürede binlerce etkileşim aldı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-01-09 00:32:21

Bir Atasözümüz var, derki 'Essek hosaftan ne anlar, suyunu icer tanesini birakir' yorumunu size birakiyorum

Misafir Avatar
mariam 2019-01-09 11:06:32 @Dogru Söyler

Çocukları yurt dışında okuyan Erdoğan: Batı'ya gönderdiğimiz öğrenciler zihinleri iğfal edilmiş halde ülkelerine döndüler
Osmanlı döneminden itibaren eğitim için Batı ülkelerine gönderilen öğrencilere yönelik eleştirilerde bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan, "İlmini ve fennini tahsil için Batıya gönderilenler çoğu zaman Batının sadece kültürünü alarak, benliklerini de kaybederek ülkelerine dönmüşlerdir. Kendilerinden ülkeleri için kurtuluş reçetesi hazırlaması beklenenler maalesef Batının gönüllü ajanları, adanmış havarilerihaline gelmiştir" dedi
bunları konuşan mariam abden alıyormuş danışmanlığına.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HADE BE !.... 2019-01-09 00:42:27

Akepe demek; din bezirganlığı, cehalet demek.

Avatar
Yalan dünya 2019-01-09 02:05:50

İnadına Türk marşını çalsın bakalım ağamız ne diyecek..ya da anlayacakmı? Alerji olsun dilerim Allahtan durmadan kaşınsın dursun, konser burnundan gelsin....o kadar laf et yine de konsere git, ne yapmaya çalışıyor.?

Avatar
Adem 2019-01-09 16:16:29

Bira, Mozart ve Ben..

Avatar
Yeter artık usandık..... 2019-01-09 00:42:07

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.

Avatar
hasan 2019-01-09 00:46:58

mozart bir deha.gelmiş geçmiş en büyük sanatçılardan bir tanesi.eserleri 1000 lerce yıl hatırlanmaya devam edecek.sizide hatırlayacaklar hiç şüpeniz olmasın.

Avatar
ASUMAN KORYÜREK 2019-01-09 01:10:14

Mozart ,chopin ,vivaldi ,tchaikov ,pyotrllyic,antonio vi ,yanni alb ,bach,johann Sebastian ,Beethoven SAYIN CUMHUR ERDOĞAN LÜTFEN BU CLASSİCAL MÜZÜKLERİ DİNLEYİN BÜTÜN SAMİMİYETİMLE SÖYLİYORUM ruhsağlığı için ve dinlendirici olduğu için hoşunuza gidecektir .Eminim saygı ve hürmetler değerli cumhurum .!!

Avatar
Ragip 2019-01-09 02:57:56

Cahillik diz boyu