banner87

Acun, borç yapılandırması istiyor

Televizyon patronu Acun Ilıcalı, finansman planları ile ilgili açıklamalarda bulundu.

Acun, borç yapılandırması istiyor

Televizyon patronu Acun Ilıcalı, finansman planları ile ilgili açıklamalarda bulundu.

25 Nisan 2018 Çarşamba 15:44
Acun, borç yapılandırması istiyor

Televizyon patronu ve yapımcısı Acun Ilıcalı faktoring borçlarını yapılandırmak istediğini belirtti.

Bloomberg'e verdiği özel röportajda Ilıcalı, "Faktoring borçlarımızı bankalara almak istiyoruz. Çünkü arada 4-5 puan gibi ciddi bir fark var. Ayrıca Türk Lirası kredilerimizi daha cazip faiz imkanı sağlayan döviz cinsi kredilere çevirmek istiyoruz. Bu hızla gidersek birkaç yıla dünyanın en büyük televizyon prodüksiyon şirketi olacağız. Para benim için benzin. Büyümek için benzine ihtiyacım var" dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Derin 2018-04-25 16:30:17

Olur hemde cok çabuk olur. M dayın olsun derlerya ,var zaten istediğin bu olsun .

Avatar
BENITA BECKY 2018-04-26 06:50:18

İyi günler,

Mali yardım mı arıyorsunuz? Faturalarınızı veya borçlarınızı ödemek için acil bir kredi ihtiyacınız var mı? kredi ne olursa olsun, bugün bizimle e-posta yoluyla iletişime geçmelisiniz: Benitaloaninvestment@hotmail.com veya whatsapp yoluyla: +27710616739

Avatar
freda pat 2018-04-27 23:56:30

Herkese merhaba, Benim adım Freda pat, Alabama, United State'denim, çeşitli kredi borç verenlerinden iki kez uyguladıktan sonra Mr Jasmine yürüteç {(walkerloaninvestmentcompany@gmail.com)} kredimi nasıl aldığımı ifade etmek için buradayım Bu forumda borç verenler olduğunu iddia eden, borç vermelerinin gerçek olduğunu düşündüm ve uygulandım ama bir arkadaşım beni arzusuyla ödünç vereceğine söz vermiş olan Jasmine Walker'a beni tanıtmadan bana hiç borç vermediler. Gerçekten herhangi bir gecikme olmadan söz vermişti, şüphelerim vardı ama asla inanmayacağım. Daha önce kredimle ilgili olarak bana yardım eden ve hayatımı daha iyi bir şekilde değiştiren Sayın Jasmine Walker'la tanışana kadar güvenilir kredi borçları olduğunu hiç düşünmemiştim. Orada hala çok iyi borç verenler var biliyorum ama orada size tavsiye ederim Sayın Jasmine yürüteç, onun bakım ve anlayış denemek için güvenilir kredi borç veren arıyor. Ayrıca acil bir krediye ihtiyacınız varsa veya projeleriniz için finansman istiyors

Avatar
peter bell 2018-05-20 21:28:09

Bir iş kurmak veya faturalarınızı ödemek için bir Krediye ihtiyacınız var mı? Westlake Financial, sorunlarınızı çözmenize yardımcı olmak için burada,% 2 Faiz Oranı'nda Kredi veriyoruz, bugün E-POSTA ile sözleşme imzalayın ------ westlakefinancialservices02@hotmail.com
WHATSAPP ------ +2348120111731

Avatar
fred 2018-05-22 15:38:08

Hızlı ve ekonomik kredi için hemen başvur

Bir işletme kredisi, kişisel kredi, ipotek, araç kredileri, borç konsolidasyonu kredileri, teminatsız krediler, risk sermayesi vb. Mi arıyorsunuz? Veya bir banka veya bir finans kurumu tarafından bir kredi reddedildi, Endişelenmeyin, biz buradayız Rüyanızın gerçekleşmesi için, Fred Larry kredi firması sertifikalı ve garantili,% 3'lük uygun faiz oranıyla bireylere ve şirketlere kredi veriyoruz; 500.000,00 £ ila 500,000.000.000.00 arasında değişiyor. gel ve ifadeni al. Daha fazla bilgi için (fredlarryloanfirm@gmail.com) veya (fredlarryloanfirm@hotmail.com) adresinden bize ulaşın.

Whatssap numarası: +2347061892843
Skype: fredlarry12

İmzalanmış
yönetici
Bay Fred Larry

Avatar
Murat Acar 2018-05-24 16:20:48

Herkese merhaba, mali olarak sıkıldınız mı? Kredi ve borçlarını ödemek için para mı istiyorsunuz? Kendi İşinizi kurmak için finansman mı istiyorsunuz? Çeşitli amaçlarla özel veya Business Loan'a ihtiyacınız var mı? Büyük Projeler yürütmek için kredi mi arıyorsunuz? Bugün bir Krediyi güvence altına alın ve ödüllendirici bir şeyle başlayın. Müşterilerimizle samimi bir ilişki kurduğumuzdan işlemimiz% 100 garantilidir. Kredisiz Krediler, Teminatsız, Kolay adımlar, hızlı fonlama ve% 2'lik düşük faiz oranı ile Krediler sunuyoruz. Neden finansal bir çöküşte kalsın? E-posta yoluyla bugün bize ulaşın: (muratacarfinancialservice @ gmail .com)

Avatar
cobb 2018-05-25 02:33:58

Ben özel bir Yatırımcıyım! E-posta ile hızlı bir şekilde her türlü yatırım için bizimle iletişime geçin: Elitefinance2000 @ gmail . com ------ +1-631-858-4522 ....

Avatar