banner87

Mustafa Ceceli eşcinsel mi?

Eski eşinin İntizar ile cinsel ilişki görüntülerini yaydığı iddia edilen ve büyük tepki çeken şarkıcı Mustafa Ceceli'nin bir dönem eşcinsel ilişki yaşadığı iddia edildi.

Mustafa Ceceli eşcinsel mi?

Eski eşinin İntizar ile cinsel ilişki görüntülerini yaydığı iddia edilen ve büyük tepki çeken şarkıcı Mustafa Ceceli'nin bir dönem eşcinsel ilişki yaşadığı iddia edildi.

20 Temmuz 2018 Cuma 08:25
Mustafa Ceceli eşcinsel mi?

Gazeteci Michelle Demishevich, sosyal medya hesabından yaptığı bir paylaşımla, eski eşi Sinem Gedik'in şarkıcı İntizar ile yaşadığı eşcinsel ilişkinin görüntülerini medyaya yaymakla itham edilen Mustafa Ceceli'nin de bir zamanlar eşcinsel ilişki yaşadığını iddia etti.

"O ÜNLÜ CAFENİN 'ERKEK' SAHİBİ İLE..."

Demishevich, yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı: İstanbul, Beyoğlu, Cihangir'deki o ünlü cafenin 'erkek' sahibi ile yıllar önce sen çok büyük bir aşk yaşamıştın hatırlıyor musun? #MustafaCeceli


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.07.2018 11:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan 2018-07-20 13:02:10

Yuh

Avatar
Muttalip 2018-07-20 23:01:47

Toplumun degerlerini ayaklar altina alan her ibneye karsiyim. Ibneleri lezbiyenleri sahaya süren amerikadir. Burada yumusak yumusak yazanlarin, hangisi oglunun ibne, kizinin lezbiyen olmasini ister ? Dört duvar arasinda her ne halt isleyeceklerse kimseyi ilgilendirmez. Coluk cocuga örnek olmasinlar!

Avatar
APATİ 2018-07-20 16:54:22

İnsanların cinsel tercihleri kendilerini ilgilendirir ama kendi çıkarı için bir insanın yatak odasına kamera koydurmak ve bunu medyaya servis etmek affedilemez!!Bunu yapan ve bundan yararlanan kim yada kimlerse bulunmalı yargılanmalı en ağır cezayı almalı!!

Avatar
normal 2018-07-20 21:47:11

Travesti eşcinsel Hollanda kıskanır oldu yavaş olun biraz.

Avatar
erow 2018-07-20 12:34:30

Ben geniş bakışlı düşünceli biriyim kim eşcinsel olmuş veya olmamış hiç kimseyi ilgilendirmez herkesin cinsel yaşamı kimseyi ilgilendirmez eşcinsel olması önemli değiil önemli olan ülkeye faydalı işler yapmak zaten yapıyor sanatıyla vatan haini değil en azıdan çomar değil türkiyede herkes ırkçı şiddet gözüyle bakıyor avrupada kimse bu konu üzerinde durmaz

Misafir Avatar
@erow x 2018-07-20 23:04:08 @erow

Senin bu herife kanin isinmis, hatta kaynamis bile hadi hayirli isler!

Beğenmedim! (1)
Avatar
yörük haydar 2018-07-20 08:38:31

lan oğlum millet lüx tiryakiliğinden ortaya dökülmüş kapalı kutu fahişelik yapıyor sen eşcindsel ilişki diyiyorsun seni gizli takip etsek bu yazıyı yazan kimbilir ne sapıklıkların ortaya çıkacak onun için bu önemli değil adam istediğiyle yatar zaten yakında bu tür evliliklerde çıkar ülkemizde

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-20 17:00:34

YA KARDEŞIM ADAMA ZATEN GIYGIRDILER GIYDIRILECEĞİ KADAR,DÜŞENE VURMAK BIZE YAKIŞMAZ.NE ARA BU KADAR KÖTÜLEŞ
TİK.YAZIKLAR OLSUN.MAGAZINCILERDE TAM IBNE.

Avatar
yeni diva sen misin ceceli? 2018-07-20 21:50:04

eşcinsel olup olmaması beni de ilgilendirmez ama bu kadar ruh hastasınin bir ülkede toplaması ilgilendirir. Ülkece rezil durumdayız. EROW ne sanatından bahsediyorsun? iki şarkı söyleyip milyarlari cepleyince snaat mi oluyor? Picassonun dandik resimleri gibi.

Misafir Avatar
@yeni diva sen misin ceceli? x--## 2018-07-20 22:56:43 @yeni diva sen misin ceceli?

picassonun dandik resimlerinden bir tane yap da görelim. lan cahilsiniz tamamda bu kadar aciga vurmaniza ne gerek.

Beğenmedim! (0)