Nurgül Yeşilçay’dan İran açıklaması

İranlı yönetmen Bayram Fazli'nin ‘Güzel Cin' adlı filminde boy gösterecek olan ve film için kara çarşafa giren Nurgül Yeşilçay, İran’da yaşanan ortamla ilgili paylaşımda bulundu.

Nurgül Yeşilçay’dan İran açıklaması

İranlı yönetmen Bayram Fazli'nin ‘Güzel Cin' adlı filminde boy gösterecek olan ve film için kara çarşafa giren Nurgül Yeşilçay, İran’da yaşanan ortamla ilgili paylaşımda bulundu.

02 Ocak 2018 Salı 19:01
Nurgül Yeşilçay’dan İran açıklaması

Ekonomik bir protesto şeklinde başlayıp hükümetin eleştirildiği gösteriler haline gelen ve kısa sürede çok sayıda insanın ölümüne yol açan gösterilere kısa süre önce orada film çekmiş olan Nurgül Yeşilçay da sessiz kalmadı.

Film için beş hafta boyunca İran’da kalan ve orada pek çok dost edinen Nurgül Yeşilçay ülkede yaşananlarla ilgili olarak; “Belli dış güçlerin coşkulu söylemlerinden anlaşılıyor ki güzel bir kıvılcım alev almış durumda! Sonucun illaki muhteşem İran halkından yana olması tek dileğim” şeklinde bir yorumda bulundu.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.01.2018 23:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-01-02 20:10:22

Sağdaki kabuklu,soldaki kabuksuz Nurgul:))

Avatar
Cahil 2018-01-02 21:28:03

Sizin hangi haliniz dış güçlerin eseri onu anlasam yeter iran çok büyük tarih boyunca anlayan olmamiski benim dilegimde zalim dikta rejiminin bir an önce ıranlıların dediği gibi gitmesi iran da yaşayan insanların fazla değil van a geldiklerinde durumu görüyoruz insanların yaşam tercihini yapma fırsatı olan demokrasi tüm ıslam alemine mal olur yoksa arap şeyhlerinin iran mollalarinin şeyhlerinin her türlü dünya nimetleriyle hasrolurken diğer islam ülkelerinde insanlar açlıktan ölmesin diye hiristiyan kizilhacinin verdiği n afakalarla geçinmek zorunda kalir

Avatar
::::::::::::::::.NEDİR????? 2018-01-02 21:55:14

(ayan)(şimdiki belediye meclisli)) ,,,,,,,,,,,,, (Mebusan)(şimdiki büyük millet meclisli)((ve her vilayette kurulması tamamlanmamış,,vilayet (mebusanı)meclisli,, Kanuni esasiyei,,,, TEMELLİ,,,AYNIYETLİ,,SURURET,, 1921 ANAYASAMIZDA,,,VE DEVAMIYLA 1924 ANAYASAMIZDA TEŞKİLATI ESASİYE KANUNUMUZDA,,,,, ”””””””””””””DEVLETİN ”””””””DİNİ,,,İSLAM,,,,BAŞKENTİ ANKARADIR,,, DEMİŞTİR,,, KURUCULUĞUMUZ Kİ,,

Misafir Avatar
((((hep devam)))) 2018-01-02 22:32:31 @::::::::::::::::.NEDİR?????

ŞARKIYLA ŞİİRLE,,,SAZLA,,SANTURLA,,,KEMANLA,,PİYANOYLA,,,,,,KANUNLA,,ZURNAYLA,,,ARPLE
HAKLA HAKİKATLE HAKKANŞYETLE,,, ,HAH GRAMLA HOKKAYLA,,ARŞINLA,,METREYLE,,
Miyarla((KISTASLA ÖLÇÜTLE,,))))),,,
:::::::::::::::::::::::::::::::::
GOOONÖÖNNÜLLLEEE,,,GOOOÖÖNNÜÜÜLLLEEE,,
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
,,,,,,,,,,""""""""""""""ATATÜRKÜMÜZÜN VURGULADIĞI GİBİ,,,,YURTTA,,,KOMŞULARIMIZLA,,,CİHANDA,,,sulhi ebediyeyle,,,"""""" AHENKLİK VE İŞBİRLİĞİ EGEMENLİĞİ ÜLKÜLÜLÜĞÜ İLE""" MİRAYLA,,,"""hep devam hep devam....

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
***********son 2018-01-02 22:01:13 @::::::::::::::::.NEDİR?????

İRAN İRAN İRAN İRAN,,,,,,,,,İRAN NE İRAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SENİN ÜLKE NİZAMIN KENDİNE,,,ONUNKİSİ KENDİNE,,,,,,HERKESİNKİ KENDİNE,,,,,,,,,,""""""""""""""ATATÜRKÜMÜZÜN VURGULADIĞI GİBİ,,,,YURTTA,,,KOMŞULARIMIZLA,,,CİHANDA,,,sulhi ebediyeyle,,,""""""""""""hep devam hep devam....

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
"""""""""""""""5 2018-01-02 21:59:09 @::::::::::::::::.NEDİR?????

((tabiki orada da,,,halklılık davaiyeti,
,tabiki ahiyei (ticariyei)davaiyet,,
tabiki işçilk(amelei)davaiyeti,
,tabiki terakkiperver(Sururi şiarı alyi)davaiyet,
,tabiki EDEBİYATİYATİ,(kültür edebiyat,sanat)ı,DAVAİYET,,,,
Tabiki ilim irafi,,gelişim,,inkılabiyei DAVAİYET,,
tabiki ademi sururet muhammediyei davaiyet(ahlak ve maneviyat,,güzel ahlak,,mutlakı,olmazsa olmazı)davaiyeti var,,,

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
::::::::::::::::.4 2018-01-02 21:58:18 @::::::::::::::::.NEDİR?????

((1921 1924 deki ,,ülkemiz,,kurucu anayasamızdaki vurguyla aynı”””((((KURUCU TÜRKİYE ANAYASASINDAKİ ..TÜRKİYENİN DİNİ İSLAMDIRLA AYNILIKTA))))
anayasasında””””dini islam,,başkenti tahran,,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
MECLİSLİ,,,BAŞBAKANLI,,,CUMHURBAŞKANLI,,,
Ülke iran

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
..................3 2018-01-02 21:56:43 @::::::::::::::::.NEDİR?????

((((((((((kot pantelon,,,Norveç eteği,,,arap eteği değil de,,,afrikalı eteği değilde,,,Uzakdoğulu kimono yabası değilde,,,,meksika şapkalı değil de,,,)))))))))
,””””””””””””siyah renkli yabalı””””””sarıklı”””””kıyafetli)))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
............2 2018-01-02 21:56:22 @::::::::::::::::.NEDİR?????

İRANN,,İRAN ,,İRAN,,,
“””””””””İRAN NE İRAN”””””””””((senin gibi kanuni esasiyesi olan))(kanunları meclisinde hazırlanan)))(milletin iradesinin egemenliği ile,,,seçimleri yapılan,,,başbakanı ,i,,cumhurbaşkanlarıo,,seçimle işbaşına gelen,,,,meclisi yüce divanlı,,,,BEŞERİYETİ,,MAHKEMELİ NİZAMLI,,,,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!! 1 2018-01-02 21:55:54 @::::::::::::::::.NEDİR?????

İRANN,,İRAN ,,İRAN,,,
””””””””İRAN NE İRAN”””””””””

Beğenmedim! (0)
Avatar
kemal 2018-01-02 19:45:56

nurgül hanım ne işiniz var siyasetle kap mangırı yoluna bak göze batacaksınız bir de sizle ugraşmasınlar

Misafir Avatar
::::::::::::::::.NEDİR????? 2018-01-02 21:54:45 @kemal

(ayan)(şimdiki belediye meclisli))
,,,,,,,,,,,,,
(Mebusan)(şimdiki büyük millet meclisli)((ve her vilayette kurulması tamamlanmamış,,vilayet (mebusanı)meclisli,,

Kanuni esasiyei,,,,

TEMELLİ,,,AYNIYETLİ,,SURURET,,

1921 ANAYASAMIZDA,,,VE DEVAMIYLA 1924 ANAYASAMIZDA
TEŞKİLATI ESASİYE KANUNUMUZDA,,,,,
”””””””””””””DEVLETİN ”””””””DİNİ,,,İSLAM,,,,BAŞKENTİ ANKARADIR,,,
DEMİŞTİR,,,
KURUCULUĞUMUZ Kİ,,,

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tutar cakar 2018-01-02 19:55:04

Sisman adamderki beni enterese etmez kac kisinin oldugu benim ne kadar kazanacagim onemli islam demek kan goz" yasi olum yikim ve izdirap demektir ornekmi al guzelim ATATURK "turkiyesini ne hale getirdi dinsoslu sahtekar bedevi sevdalisi gurup Islam dini kendisini yok etmek icinmi icad edilmis acaba