Tofaş'tan sonra Renault da üretimi durdurdu!

Pazardaki daralmayı gerekçe gösteren Renault, 4 hafta boyunca cumartesi günleri 4-12 vardiyasında üretim olmayacağını açıkladı.

Tofaş'tan sonra Renault da üretimi durdurdu!

Pazardaki daralmayı gerekçe gösteren Renault, 4 hafta boyunca cumartesi günleri 4-12 vardiyasında üretim olmayacağını açıkladı.

27 Eylül 2018 Perşembe 23:48
Tofaş'tan sonra Renault da üretimi durdurdu!

Bir süredir Türkiye pazarındaki daralmanın kendilerine fatura edilmesi endişesi taşıyan Renault'dan işçilerinin endişelerini artıran haber geldi.

Evrensel'in haberine göre, işçilere 4-12 vardiyasında cumartesi günleri 4 hafta boyunca üretim olmayacağı bildirildi.

Son Güncelleme: 28.09.2018 10:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kara Fatma 2018-09-28 01:02:43

Turpun büyüğü heybede bekle ve gör

Misafir Avatar
saban 2018-09-30 13:38:06 @Kara Fatma

Buda gecer buda gecer

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kaan 2018-09-29 11:05:49 @Kara Fatma

Kara Fatma isimli yorumcu sizinle kafa bulmuş bunun her yorumu “ turpun büyüğü heybede bekle ve gör “ dür kişisel başka hiçbir yorumunu görmedim. bir bilgi birikimi olduğunu sanmıyorum, aynı sözleri tekrar et işte sürüyü böyle ardından getirirsiniz örnek olsun diye yorumladım. saygılar

Beğenmedim! (0)
Avatar
######################## 2018-09-28 11:31:08

Simdi bu kapanan firmalardaki emekciler ailelerine nasil ekmek götürecekler? iste milletin tekrar tekrar, kime neden ve ne icin oy verdikleri iyi düsünsünler, cünki eninde sonunda faturayi kendisi ödüyor!!!!

Avatar
gele me 2018-09-28 02:20:57

SIZDE FÜZULI ARABA ALMAYIN MAASINIZLA 4 depo mazot alamiyorsunuz herkesin kapisinda ayda 1 km dahi yürümiyen sifir araba duruyor ve borclan alinmis sadece poz atmak icin ayda bir sefer yikayip motorunu calistiriyorlar fuzuli deyilmi herkes almasin fiyatlar tepe takla düser

Misafir Avatar
@gele me x g.t lalesine 2018-09-28 23:21:24 @gele me

senin avrupada tuzun kuru nasil olsa MAASINI ALINCA DOLARA CEVIRIP HARCIYORSUN, sen serefsizsin!

Beğenmedim! (0)
Avatar
001 2018-09-29 02:23:28

bu fabrikalarda çalışan akapeye oy veren çomarlar kesin vardır onlara ders olsun

Misafir Avatar
saban 2018-09-30 13:42:12 @001

Al bendende okadar akp'eye oy verenler uzulmesin buda gecer buda gecer ama o bicim koyarda gecer saraylarimiz ver 500 milyon dolarlik ucaklarimiz var buda gecer

Beğenmedim! (0)