15 Temmuz şehidinin oğlundan Erdoğan'a: Tövbe etmeli!

15 Temmuz darbe girişiminde hayatını kaybeden Mustafa Cambaz'ın oğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın 15 Temmuz ile ilgili olan sözlerine tepki gösterdi.

15 Temmuz şehidinin oğlundan Erdoğan'a: Tövbe etmeli!

15 Temmuz darbe girişiminde hayatını kaybeden Mustafa Cambaz'ın oğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın 15 Temmuz ile ilgili olan sözlerine tepki gösterdi.

04 Şubat 2019 Pazartesi 11:46
15 Temmuz şehidinin oğlundan Erdoğan'a: Tövbe etmeli!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, dün akşam TRT canlı yayınında gündeme ilişkin soruları yanıtladı.

Cumhurbaşkanı programda, “CHP'nin, HDP ile azami müştereği olabilir ama ne İYİ Parti'yle ne Saadet'le böyle bir birlikteliğinin olabileceğine ben ihtimal vermiyorum. Ama çıkar hesapları onları bir araya getirmiştir. (15 Temmuz'daki halkın direnişi) O gecenin katılımcıları AK Parti tabanıyla ve MHP tabanıdır” ifadelerini kullandı.

Alpaslan Cambaz bu sözlere Twitter hesabından karşılık verdi. Cambaz, “Aynı zat-ı muhterem şehitleri işaret ederek "Onlar evetçiydi, evetçi!" bile diyebilmişti. Şunları söyleyerek ne kazandıklarını zannediyorlar ya? O gece kimseden emir beklemeden canını ortaya koyanlar arasında her kesimden insan vardı, HER KESİMDEN. Güzel olan buydu zaten. Yazık..” diye yazdı.

Odatv'de yer alan habere göre; Cambaz bu paylaşımının ardından, “İnsanı sadece verdiği ve vereceği oy üzerinden kıymetlendiren bir zihniyete sahip olanlar ya tövbe etmeli ya da gerçekten tedavi olmalı. Bu şekilde ölüp giderlerse bunun hesabını ahirette zor verirler” ifadelerini paylaştı.

İşte Cambaz'ın o paylaşımları:

[Haber görseli]

[Haber görseli]

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bingöllü Muhammed 2019-02-04 12:06:30

her seçim öncesi akp ve mhp rte ile bahçeli akp ye oy vermeyen yurttaşlara hain zillet illet terörist diyorlar kendi halkına düşman bir zihniyet bunlar ondan sonrada aynı gemideyiz edebiyatı ben bunlarla aynı gemide degilim
akp bir çetedir suç çetesi

Misafir Avatar
maduro 2019-02-04 17:06:50 @Bingöllü Muhammed

O gecenin katılımcıları AK Parti tabanıyla ve MHP tabanıdır” ifadeleri nedir gerçekmi hayalmi eger gerçekse.bunu diyen vatan haini fetöcüdür.ne demek istiyor bu terbiyesizler acaba sandıkta görüşürüz.çocuklarına çürük raporu almayıp askere gönderenlere hakaret bu yakında askerlik yapacak adamda bulamayacaksınız.çünkü peygamber ocağını bitirdiniz.ücretli kiralık asker çıkardınız.aynı fransa lejyonları gibi.

Beğenmedim! (0)
Avatar
BARLAS 2019-02-04 12:41:43

EKONOMI BOKLAMIS BASKA POLITIKA KALMADI, AYRISTIRMAKTAN BASKA. TEYONUN AGZINDAN ULKEYI BIRBIRINE DUSMAN ETMEKTEN BASKA BIR SOZ CIKMIYOR.

Misafir Avatar
yörük haydar 2019-02-04 17:23:14 @BARLAS

bu beyefendi evladımız doğru söylemiş bu soykaları rengi belli oldu bundan sonra abde gelse karşı koymayız akp mhp ülkeyi savunsun bakalıp en çok paralı askerlik yapanlar ve çürük raporu alanlarda onlardır.bakalım ne kadar koruyacaklar.görelim kenardan bize hakaret edenleri seyredelim biri evli değil çocuğu yok ötekide biri çürük diğeri paralı nerde kaldı namus borcu ödeme haaaa

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-04 13:39:24

Cok beklersin arkadas, Tövbeyi gercek müslüman eder, karsindaki bir din taciri, yani para ve Cuma müslümani

Avatar
Serkan İyi̇ Parti̇ 2019-02-04 12:07:25

akp nin ve islamcı pisliklerin canı cehenneme

Avatar
Bir Zamanlar Bahceli 2019-02-04 13:52:19

Her gün bize sövüyor, her gün yalan söylüyor. Peki kimdir bu gafil? Kendisine Cumhurbaşkanı diyen Erdoğan; be hey densiz, be hey kanun tanımaz, ahlak bilmez! Sen Cumhurbaşkanısın, sen devletin başısın! Ne geziyorsun meydanlarda? Bizimle ne uğraşıyorsun? Biz zalim Esad'a çok şükür 'kardeşim' demedik, ailecek tatile çıkmadık. Hele hele Kandil'in yolunu hiç bilmedik. Kandil'in tavizsiz havarisi, Ermeni hısmı, Türklüğün yaşayan düşmanısın
Kaynak Yeniçağ: Bahçeli'nin bu sözleri paylaşım rekorları kırıyor

Avatar
Osman 2019-02-04 12:34:38

Bu dünyada da hesap vereceklerdir Allah yanlarına bırakmaz

Misafir Avatar
Kula kulluk Etmeyen Müslüman 2019-02-04 13:51:23 @Osman

Rakiplerine ve kendilerinden olmayan herkese İFTİRA ve HAKARET YAĞDIRAN ZİHNİYETİN, ahiret kaygısı olduğuna inanmıyorum. Ama nazikçe bir hatırlatmam olacak; HİÇ KİMSE BULUNMAZ ve de VAZGEÇİLMEZ DEĞİLDİR...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gereksiz 2019-02-04 13:44:07

Oy karşılığı cennet beratı verirsen, cennet tapusu dağıtırsan olacağı bu. Hakiki müslümanı kandıramazsın.

Avatar
lllll 2019-02-04 13:13:28

DINI OLMAYAN BIRISINDEN CENNET CEHENNEM ILE KORKUTAMASSIN ONLAR DOGARKEN YALAN IFDIRA YEZITLIKLE DOGMUSKI HER AN YALAN SÖYLEYEBILIR HERAN INKAR EDEBILIR HERAN HERSEY BEKLENIR