'16 Nisan referandumunda 'evet' diyenler pişman'

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında toplanan CHP Merkez Yönetim Kurulu'nda (MYK) 16 Nisan referandumuna ilişkin olarak gerçekleştirilen bir araştırmanın sunumu yapıldı. Araştırmaya göre referandumda "Evet" diyenler pişman, "Hayır" diyenler ise haklılıklarının ortaya çıktığını düşünüyor.

'16 Nisan referandumunda 'evet' diyenler pişman'

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında toplanan CHP Merkez Yönetim Kurulu'nda (MYK) 16 Nisan referandumuna ilişkin olarak gerçekleştirilen bir araştırmanın sunumu yapıldı. Araştırmaya göre referandumda "Evet" diyenler pişman, "Hayır" diyenler ise haklılıklarının ortaya çıktığını düşünüyor.

16 Kasım 2017 Perşembe 09:04
'16 Nisan referandumunda 'evet' diyenler pişman'

CHP MYK, Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında toplandı. Cumhuriyet'ten İklim Öngel'in haberine göre; MYK’de CHP’nin bir şirkete yaptırdığı referandumun değerlendirilmesine ilişkin kapsamlı bir analiz araştırmasının uzun bir sunumu gerçekleşti. Araştırmada kimin neden “Evet” ya da “Hayır’’ dediği, “Evet” deyip de yaşanan gelişmelerin ardından oy rengini değiştirenlerin referandumda “Evet’’ derken, sonradan neden “Hayır”a geçtiği ortaya kondu.

Bu kişilerin geçmişte hangi partilere oy verdikleri, bugün bir seçim olsa hangi partiye oy verecekleri ve geçmiş seçimlerdeki oylarından pişman olup olmadığı saptandı. Odak gruplar üzerinde yapılan çalışmada, “Hayır’’diyenlerin haklılıklarının geçen zaman içinde ortaya çıktığı görüşünde oldukları anlaşıldı. “Evet’’ diyenlerin ise “kontrol” düşüncesinden yola çıkarak, bu kontrolü de Erdoğan’ın sağlayacağı düşüncesi ile “Huzursuzluk arttı, ortam durulsun’’ diyerek oy kullandıkları belirlendi.

"Evet" diyenlerin zaman içinde hayır’a dönmesinde etkili olanlar ise “tutarsızlık’’, “Suriyelilere yönelik şikâyetler ve bunun sorumlusunun Erdoğan olarak düşünülmesi’’, “zengin ve yoksul arasındaki uçurum’’ oldu. CHP, bu sonuçlara göre; söylem ve eylemleri ile siyasi yol haritasını belirleyecek.

Başbakan Binali Yıldırım hakkında gensoru önergesi verilmesi kararı alınan toplantıda, Kılıçdaroğlu’nun, vergi cennetlerinin 11 yıldır belirlenmemesini “Çocuklarının vergi kaçırmasını sağlamak için görevi ihmal” şeklinde yorumladığı belirtildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.11.2017 12:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
INAN 2017-11-16 10:46:42

PISMANLIK FAYDA ETMEZ ÜLKEYI BIR HASTA RUHLU BIR ZATA TESLIM ETMEK NE KADAR DOGRU ONSEKIZ ADAMIMIZI RUMLARA VEREN TAYYIB ÜLKEYI BATIRMA NOKTASINA GETIRDI ONU DESDEKLEYEN CAHIL SÜRÜSÜ COK PISMAN OLACAKLAR AKP VATAN HAINI BIR PARTIDIR TAYYIBIN TÜRK OLMADIGINI HERKEZ BILIYOR ANA YAHUDI BABA RUMDUR ANADILI RUMCADIR TAYYIBIN IKIBIN YEDIDE RUM BASBAKANIYLA IKISAAT RUMCA ÖZEL BIR GÖRÜSME YAPMISDIR SONRA ADALAR GITTI IBLIS TAYYIB

Misafir Avatar
inana soruyorum... 2017-11-16 15:35:16 @INAN

İnann önce gerçekten sende varmı İMAN? yok demiyorum bak soruyorum. imanın olduğunu iddia ediyorsan bir müslümana öyle yakıştırma yapman senin imanını tehlikeye düşürmüştür bir, ikincisi seni akp ye düşman eden ne? sen Türkiyede yaşamıyorsun sanırım. birde ingiliz yada hollanda belki alman yalı yiyorsun. ondan senin karın ağrın var. gel Güzel Türkiyemde sana bol bol yal veren olur savunduğun sarhoş grupları senide sofralarında sarhoş ederler. defol manyak seni.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
alıntı süper tesbit 2017-11-16 12:28:22 @INAN

Bana bak eyy kılıçdaroğlu senin kafan basmıyor galiba adam ne diyor biz atatürk'ün sistemini getirdik diyor sen değilmisin kendi ülkeni kötüleyen almanyada "Gelmeyin"türkiye'ye diyen şimdi hayır oyu kullanan haklı diyorsun.. adamın çıkmış diyorki; evet çıkarsa sizi denize dökeriz yaa başta sen ve saz arkadaşların siz kimsiniz yaa denize dökeceksiniz gel dök bakalım nasıl döküyorsunuz görelim senin ağa baban fetö bunu biliyoruz seni 7 yıl önce partiye getiren fetö çık bunu söyle ssk batıran sensin sen r.t.e degil bunu bil

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Lütfen okuyun. kılıçdaroğlu iktidarda olsa 2017-11-16 11:28:16 @INAN

kılıçdaroğlu idaresinde bir iktidar hastaneleri bu güzelliğe ulaştırabilrmiydi? tüm okulları yenileyip yeni derslikler yapabilirmiydi? Okullarda derslerin boş geçtiği öğretmen açığını kapatabilirmiydi? Sınıflarda yetmiş seksen kişiyi 25 kişiye indirebilirmiydi? Tüm Türkiyeye doğal gaz getirip hava kirliliğini temizleyebilirmiydi? Şehirlerde özellikle istanbulda sular haftada bir gün oda bir iki saat akardı akan suyun yarısıda pas akardı bu günkü şırıl şırıl akan suları akıtabilirmiydi? Devlet dairelerinde rüşvetsiz iş yapılamıyordu bunları temizleyebilirmiydi? Hızlı trenleri, her ile uçakları yapmayı bırakın hayel edebilirmiydi? Köprüleri, tunelleri hayel edebirmiydi? İşsizlik maaşını hayata geçirebilirmiydi? Her vatandaşı SGK lı yapmayı hayel edebilirmiydi? İMF nin borcunu ödeyip bitirebilirmiydi? Sayfalar dolusu yazabilirim ama bu kadarı yeter. Arif olana sivri sinek saz cahile davul zurna az.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Adnan menderesin hesabını soracağız chp size 2017-11-16 12:05:41

Bana bak eyy kılıçdaroğlu senin kafan basmıyor galiba adam ne diyor biz atatürk'ün sistemini getirdik diyor sen değilmisin kendi ülkeni kötüleyen almanyada "Gelmeyin"türkiye'ye diyen şimdi hayır oyu kullanan haklı diyorsun.. adamın çıkmış diyorki; evet çıkarsa sizi denize dökeriz yaa başta sen ve saz arkadaşların siz kimsiniz yaa denize dökeceksiniz gel dök bakalım nasıl döküyorsunuz görelim senin ağa baban fetö bunu biliyoruz seni 7 yıl önce partiye getiren fetö çık bunu söyle ssk batıran sensin sen r.t.e degil bunu bil

Avatar
Sensin yalanci 2017-11-16 11:59:16

Hayir kullandim ve ne kadar hakli oldugumu gordum.tayyip ve ekibi yalanci ve dolandirici.Turkiye nin sonu bunlarin elinden olacak tabii ki comarlarin yardimiyla.Kilicdaroglunun bir yalanini soylesene serefsiz got kili.

Misafir Avatar
@Sensin yalanci x***cevaben 2017-11-16 16:41:37 @Sensin yalanci

Türkiyenin sonunun gelmesini bekleyenler kışın ortasında karlar arasında kara saplanmış eşşek gibidir. hayellerinde hep bir araba ot gelecek ona verecekler, biri tutup o soğuk kardan kurtaracak sıcak ahıra götürecek onu besleyecek sevecek! bu eşşek düşüncesi. açlıktan ve soğuktan donarak öleceğini düşünmüyor sıcak ahırı düşünüyor. ulan manyak Türkiye cumhuriyeti bu imanlı halkın vefası ve vatanesverliğ ile Allah ın izni ile kıyamete kadar yaşayacak. sen geberip cehennemin dibine gideceksin hainliğin yüzünden.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Sensin yalanci x**cevap 2017-11-16 12:24:35 @Sensin yalanci

kılıçdaroğlunun bir yalanınımı? yahu ALLAH dan kork bir doğrusunu söyle desen yine tartışırdım. bir tane doğrusu varmıki? YOKKK . sadece yalan olsa ayrıca hdp den terör suçlularını destekledi, ziyaret etti, hain can dündarı savundu yurt dışına kaçırttı. daha sayayımmı* anlayana sivri sinek zz....

Beğenmedim! (0)
Avatar
yalancııı 2017-11-16 09:09:04

BEN EVET oyu kullandım ve çoooooook memnunum. kılıçdaroğlu millet adınada YALAN konuşuyor. yahu bu ne pişkinlik! yüce türk milleti bu adamı bara altında koyacak ve yalancıdan kurtulacağız. çocuklarımızada, gençlerimizede kötü örnek oluyor. ciddiyet yok .

Avatar
Neresi yalan lan 2017-11-16 11:54:42

Yalanci diyen munafik akp nin canagini yalayan g...t kili memleket yangin yeri on milyon aç var bu ülkede siz parti derdindesiniz Allah sizi kahretsin bu memleket elden giderse belki sen ingiliz uzaklığı yaptigin için rahat edersin ama biz onurlu yurttaslar bu vatan icin onurlu yurttaş lar için canimizi veririz

Misafir Avatar
Neresi yalan lan x---cevap 2017-11-16 12:22:20 @Neresi yalan lan

dediklerinin tam tesi arkadaş. biz ülkesini ne şikayet edenlerden değiliz, ne ülkesine ihanet edenlerden değiliz, nede ülkesinden kaçanlardan değiliz. senin savundukların bunların tersini yapıyormu yapmıyormu? "eyy dünya bizim burada huzurumuz yok, güvenden değiliz gelin bize yardım edin " diyen chp lideri kılıçdaroğlu iyi dostun öylemi? hadi git be. birde Türkiyey seyahate gelmeyin Türkiye güvenli değil diyen chp liler acaba Türkiyede nasıl güvendeler? biraz aklınızı kullanın. at gözlüğünüzüde çıkartın artık be kardeşim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Luto 2017-11-16 12:06:04

Allah bu Lut kavminin belasını versin!

Avatar
alıntı* harika tesbit 2017-11-16 12:27:50

Bana bak eyy kılıçdaroğlu senin kafan basmıyor galiba adam ne diyor biz atatürk'ün sistemini getirdik diyor sen değilmisin kendi ülkeni kötüleyen almanyada "Gelmeyin"türkiye'ye diyen şimdi hayır oyu kullanan haklı diyorsun.. adamın çıkmış diyorki; evet çıkarsa sizi denize dökeriz yaa başta sen ve saz arkadaşların siz kimsiniz yaa denize dökeceksiniz gel dök bakalım nasıl döküyorsunuz görelim senin ağa baban fetö bunu biliyoruz seni 7 yıl önce partiye getiren fetö çık bunu söyle ssk batıran sensin sen r.t.e degil bunu bil

Avatar
Milletini çok seven biri 2017-11-16 14:59:38

Zamanında söyledik dinlemediniz buyrun çekin şimdi siz de hep biz çekmeyeceğiz ya. Aklınız başınıza geldiyse bu seçimi iyi değerlendirin.