2 Mayıs'tan itibaren partili Cumhurbaşkanı

Başbakan Yıldırım, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 2 Mayıs'ta AKP'ye üye olacağını açıkladı

2 Mayıs'tan itibaren partili Cumhurbaşkanı

Başbakan Yıldırım, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 2 Mayıs'ta AKP'ye üye olacağını açıkladı

28 Nisan 2017 Cuma 13:52
2295 Okunma
2 Mayıs'tan itibaren partili Cumhurbaşkanı

 Başbakan Binali Yıldırım: 2 Mayıs'ta, salı günü, grup toplantımızı parti genel merkezinde yapacağız. Bu toplantıda, Sayın Cumhurbaşkanı'mızın partiye üyeliğini tekrar başlatmış olacağız.


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.04.2017 17:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-28 15:37:38

TÜRKİYE, TARAFSIZ GÖRÜNÜMLÜ BİR DEVLETTEN, TARAFGİR VE ANTİ DEMOKRATİK GÖRÜNÜMLÜ BİR PARTİ (AKP) DEVLETİ DURUMUNA DÖNÜŞMÜŞ GİBİ GÖRÜNMEKTEDİR MAALESEF !!!... KİM PARTİ BAŞKANI, KİM DEVLET BAŞKANI BELLİ DEĞİL ?! NE GÜNLERE KALDIK VE GİTTİKÇE DE KEPAZE BİR HAL ALMAYA BAŞLADI DURUM SANIYORUM !!!...

Avatar
Memet 2017-04-28 15:41:04

Sanki partisiz cumhurbaşkanı vardıda partiliye geçiliyormuş.şu şaibeden aklanın önce.

Avatar
KARA TOPRAK ALSIN İNŞALLAH TEZ ZAMANDA SENİ AMİN AMİN .!! 2017-04-28 23:07:30

Ula 100 ali git anam sen işine tayyip 15 senedir partinin başında o sizin hüsnü kuruntunuz tayyip demir attı TÜRK VATANIMIZIN TOPRAKLARINA ölenekadar 2 büklümde olsa gitmem diyen adamımı partinin başına geçiriyorsunuz düşük profili ölmeden öncde tayyip giller hanedanlığını kurup babadan oğluna veya kızına miras kalaçak padişahlığı tek adamlığı parti başkanlığı ne bileyim yani demir attı demir bilalin 6 gemiciği gibi demirledi bu adam ŞETANIN taa kendisi .Dolayısıyla sen tayyip bi deyil kendini düşün bak senide 65 gemiciklerinin masrafını nasıl karşıylyacaksın bundan sonra kimi dolandıracaksın tayyip be bakma onun ÖRTÜLÜ ÖDENEĞİ VE İSVEÇDE 8 DOLAR TAYYİP GİLLER HANEDANLIĞI HESABI VAR YANİ HOŞ SENİNDE tayyipden kalan yerin yok paralar dolarlar ya neyapacaksınız bu kadar dolarları paraları ömrünüz yetmez ama s..kenler s..kilenlere kalacak her neyse nasılsa tayyip de sende ve öbür akpliler hepiniz ailelerinizde dahil hepiniz 7 den 70 büttün sülale cehendemin odun ateşinde HARAM YEDİĞİNİZ İÇİN İHALEYE FESAT KARIŞTIRDIĞINIZ İÇİN FAKİRİN FIKARANIN ÖKSÜZLERİN RIKZINI YEDİĞİNİZ İÇİN CENNAP ALLAH BİR TARAFTAN ÇIKARACAK ÇEHENDEMİN KOR ATEŞİNDE YANACAKSINIZ ALLAH HARAM YEDİĞİNİZ İÇİN DOLANDIRDIĞINIZ İÇİN BUNLARIN AHINI ÇOK KÖTÜ ÇIKARSIN İNŞALLAH AMİN YARABİM AMİN .1000 ali haram yediğiniz içn

Avatar
er 2017-04-29 03:40:32

bu sisdem cöker de yalniz türkiyeme milletime yazik olacak .ekonomi dibe vurur millet ac yoksul savas kaos korkunc kargasa bindik bir ata gideriz alemeta mechule evet diyenlerde ah cekecekler ama cok gec olacak istikrar yok olacak chp de Adam gibi mualefet yapsin yoksa bahceli gibi oda yok olacak

Avatar
tan 2017-04-29 03:51:14

ilk cikis ab ye girdik girecegiz baris cözüm terör savas kaos bitecek avrupa sitandartlarinda demokratik bir türkiye ey akp dag fare dogurdu derler ya tam sana Uygun milletle bu kadarmi dalga gecilir .kabus oldun bu milete hicbir poltikana güven olmaz .

Avatar
alarslan 2017-04-29 03:55:37

ey bahceli niye mudahele etmiyorsun 2019 diye tarih ver ildi bu neyin baskini darbesi .evet diyenerde ihanet dir .2019 dendi tarih belli neyin kapdikacdisi .