24 Haziran'daki vaadini hatırlayınca 'Erdoğan çaya kadar düşmüş' diyeceksiniz

CHP'li Orhan Sarıbal, Erdoğan’ın 31 Mart yerel seçimleri öncesinde AKP teşkilatının seçmenlere kahve yerine 250 gramlık çay dağıtacağına dair açıklamasını eleştirdi.

24 Haziran'daki vaadini hatırlayınca 'Erdoğan çaya kadar düşmüş' diyeceksiniz

CHP'li Orhan Sarıbal, Erdoğan’ın 31 Mart yerel seçimleri öncesinde AKP teşkilatının seçmenlere kahve yerine 250 gramlık çay dağıtacağına dair açıklamasını eleştirdi.

11 Şubat 2019 Pazartesi 17:42
24 Haziran'daki vaadini hatırlayınca 'Erdoğan çaya kadar düşmüş' diyeceksiniz

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Bursa Milletvekili Orhan Sarıbal, AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın 31 Mart yerel seçimleri öncesinde AKP teşkilatının seçmenlere kahve yerine 200 - 250'şer gram çay dağıtacağına dair açıklamasını eleştirdi.

24 Haziran seçimlerinden önce yine Erdoğan tarafından duyurulan ‘millet bahçeleri’nde bedava çay, kahve, kek dağıtılacağı’ söylemini hatırlatan Sarıbal, kişisel Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, “24 Haziran'da millet bahçelerinde halka bedava çay, kahve, kek dağıtacaktı, 31 Mart'ta 250 gramlık çay poşetine kadar düşmüş. Ödediğimiz vergilerle alınan çayı, bize bedava(!) dağıtıyor güya... Herkese çay, RTE sana oy yok!” dedi.

ERDOĞAN NE DEMİŞTİ?
Erdoğan, pazar günü Sinan Erdem Spor Salonu'ndaki İstanbul Sandık Başkanları Buluşması’nda yaptığı konuşmada, şu ifadeleri kullanmıştı:

“Sandıklarda en ufak bir su sızmasına, kaçağa izin vermeyeceğiz. Bir sandıkta 300 ila 350 seçmen var. Bunları paylaşacağız. Önceden kahve dağıtıyorduk, şimdi kadın kollarına çay dağıtacağız. Bu hazırlanan 250'şer gramlık çay poşetlerimiz var. Teşkilatımız bunları size teslim edecek. Sizler de ikram edeceksiniz. Keyifli saatler diyerek evlere gireceksiniz. Bu keyifli saatler gerçekleşirken siz unutulmayacaksınız, biz unutulmayacağız, birlikte yola devam edeceğiz.”

Son Güncelleme: 11.02.2019 19:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
sen o cayi Bahceliye ver 2019-02-11 18:42:06

puskevitle yesin

Misafir Avatar
Önce Liyakat 2019-02-12 11:45:10 @sen o cayi Bahceliye ver

Bu muhteremler Türkiye yi temsilden çok uzaklar.. Bir kere dil, DEVLET ADAMI DİLİ değil... Seviye çok düştü; var sa yok sa CEHAPE ve BAY KEMAL! Sanki 17 yıldır ülkeyi CHP idare ediyor? Ama bir şeyin farkında değiller; maymun gözünü açtı...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
danışmanlara hakkımız haram olsun.. 2019-02-12 10:11:46 @sen o cayi Bahceliye ver

MARİAM, yeni danışman,,abd.doğumlu 22 yaşında..bu kadın mı kız mı bilmiyoruz.
ancak ne kadar maaş aldığınıda bilmiyoruz..
ne danışılır bu kişiye..onuda bilmiyoruz..
en az 50.bin lira maaş alır ...
vergilerimizden doğan maaşı bu ve benzeri danışmanlara haram ediyoruz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eski mhp.li aileler 2019-02-12 09:28:26 @sen o cayi Bahceliye ver

bu defa oylarımızı chp.ye ve iyi partiye vereceğiz..bıktık akpden mhp.den
vebal ve günahlarınıda yüklenmeyeceğiz.akp.nin ve mhp.nin
hep milleti aldattılar..iflah olmasınlar..
.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Orhan sarıbal adlı herif. sarıbok diyelim buna 2019-02-12 08:39:45 @sen o cayi Bahceliye ver

Ulan sen kalkmış Erdoğanı eleştiriyorsun. söylediğin her kelime eyilmiş, bükülmüş, yalan , antrika, iftira, ihanet ve hakaret içeriyor. be zavallı Orhan sarıbal sen adam olsan Erdoğana laf söylemeyi bırakırda kendi halini anlatırsın. kendi chp nizin durumuna ağlarsınız. sizde adamlık nerdeee sizde edep nerdeeeee.. yok yok.

Beğenmedim! (16)
Avatar
KİBİRLERİ ARTTIKÇA MİLLETTEN KOPUYORLAR 2019-02-11 20:30:41

SEBZE FİYATINI MERMİ FİYATINA ENDEKSLEYEN MÜFLİS İKTİDAR akepe

Misafir Avatar
Gerçekleri gör..Ey dünya yolsucu. 2019-02-12 09:24:30 @KİBİRLERİ ARTTIKÇA MİLLETTEN KOPUYORLAR

akp.ye oy veren imanınıda eritmiş olur..münafık olur..müşrik olur.
oy vermeyenlerinde vebal ve günahını sırtına deve hörgücü gibi alır..cehenneme gider.sakın ha..akp.ye oy verme..
YANILMA ALDANMA NE VARSA DOĞRUDADIR
DOĞRULUK ŞAŞAR SANMA...
ve imanını kurtar ..akp.ye ve diğerlerine oy verme.
chp.ve iyi parti..

asla zulume oy verme

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sakın bize gelme akp.li yağcılar. 2019-02-12 09:21:03 @KİBİRLERİ ARTTIKÇA MİLLETTEN KOPUYORLAR

Tertemiz oylarımızı akp ve at arabası tekerleği bbp mhpye vermeyeceğiz.
kapımıza da adamları kadınları yağcıları gelirse içeri almayacağız

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KİBİRLERİ ARTTIKÇA ----KİBİRMİ DEDİNİZ? 2019-02-12 08:44:05 @KİBİRLERİ ARTTIKÇA MİLLETTEN KOPUYORLAR

@KİBİRLERİ ARTTIKÇA....************Adlı yorumcu kibir derken en vahşi en acı en zavallı enaşağılık duruma düşüren kibir sizin ta kendinizde var. sizin içinize sinmiyor, içinize sindiremiyorsunuz Türkiyenin kalkınmasını halkın refaha huzura güvene kavuşmasını bile içinize sindiremiyorsunuz. kendinizin bile Erdoğanın hizmetlerinde çokca faydalanmanıza rağmen içinize sindiremiyor kin ve nefret kusuyorsunuz sürekli.o kin ve nefret kusumlatınızıda siz tekrar yiyorsunuz sizin yediğiniz içtiğiniz size haramdır. çünkü siz inkarcı ve nankör insanlarsınız.

Beğenmedim! (7)
Avatar
KİBİRLERİ ARTTIKÇA MİLLETTEN KOPUYORLAR 2019-02-11 20:32:15

Yandaşlar ballı maaşlarla Saray'a atanırken, KPSS'de birinci olan bir kişi öğretmen olarak atanmıyor.

Avatar
KİBİRLERİ ARTTIKÇA MİLLETTEN KOPUYORLAR 2019-02-11 20:29:58

Vatandaşın gündemi : Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları Cumhur ittifakının gündemi : Beka sorunu yaratmak, vatandaşlar arası ayrışma oluşturmak, gerilim startejisi ile beslenmek, muhaliflere hareket etmek ve ceza yağdırmak, gölgesi ile savaşmak, vatandaşın yaşadığı ve gideremedikleri her sorunu bir veya birkaç mihraka yıkmak,kendini aklamaya çalışmak. Akkoyunları uyutmak

Avatar
Aşık Mahsuni Şerif 2019-02-11 21:09:23

Yoksulun sırtından doyan doyana / Bunu gören yürek nasıl dayana / Yiğit muhtaç olmuş kuru soğana / Bilmem söylesem mi? / söylemesem mi? /

Avatar
Sebastian 2019-02-12 00:41:30

Sarayda tükettiğimiz beyaz çaydan olsun lütfen.....

Avatar
ist.aileleri..sakın bize gelme akp.li yağcılar 2019-02-12 09:19:57

Tertemiz oylarımızı akp ve at arabası tekerleği bbp mhpye vermeyeceğiz.
kapımıza da adamları kadınları yağcıları gelirse içeri almayacağız

Avatar
KİBİRLERİ ARTTIKÇA MİLLETTEN KOPUYORLAR 2019-02-11 20:31:48

Akepe, Ana muhaletin kuyruklarını dillerine dolar halka şikayet ederlerdi, bugünse tanzim satışlarda sebze kuyrukları oluşturdular. 

Misafir Avatar
@KİBİRLERİ ARTTIKÇA MİLLETTEN KOPUYORLAR x******** 2019-02-12 08:46:01 @KİBİRLERİ ARTTIKÇA MİLLETTEN KOPUYORLAR

@KİBİRLERİ ARTTIKÇA....************Adlı yorumcu kibir derken en vahşi en acı en zavallı en aşağılık duruma düşüren kibir sizin ta kendinizde var. sizin içinize sinmiyor, içinize sindiremiyorsunuz Türkiyenin kalkınmasını halkın refaha huzura güvene kavuşmasını bile içinize sindiremiyorsunuz. kendinizin bile Erdoğanın hizmetlerinde çokca faydalanmanıza rağmen içinize sindiremiyor kin ve nefret kusuyorsunuz sürekli.o kin ve nefret kusumlarınızıda siz tekrar yiyorsunuz sizin yediğiniz içtiğiniz size haramdır. çünkü siz inkarcı ve nankör insanlarsınız.

Beğenmedim! (3)