banner87

24 Haziran gecesi, 'Seçim ikinci tura kaldı' açıklaması neden yapıldı?

CHP Genel Başkan Yardımcısı Onursal Adıgüzel, 24 Haziran akşamı partisinden yapılan "seçimin ikinci tura kaldığı" yorumlarına ilişkin açıklamalarda bulundu.

24 Haziran gecesi, 'Seçim ikinci tura kaldı' açıklaması neden yapıldı?

CHP Genel Başkan Yardımcısı Onursal Adıgüzel, 24 Haziran akşamı partisinden yapılan "seçimin ikinci tura kaldığı" yorumlarına ilişkin açıklamalarda bulundu.

27 Haziran 2018 Çarşamba 18:15
24 Haziran gecesi, 'Seçim ikinci tura kaldı' açıklaması neden yapıldı?

CHP Genel Başkan Yardımcısı Onursal Adıgüzel, "Genel Başkan Yardımcımız Bülent Tezcan açıklama yaptığında, henüz bizim sistemimizde sandıkların yüzde 5'i açılmıştı. Bu verilerle seçimin ikinci tura kalacağı görünüyordu. Veriler, yüzde 10'a ulaştığında da yine aynı ihtimal devam etti ama sandıklar açıldıkça farklı sonuçlar gelmeye başladı. Zaman içinde farkın kapanmayacak şekilde olduğu görüldü." dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.06.2018 23:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-27 18:22:14

BU NASIL SAÇMA BİR AÇIKLAMA.SANDIKLARIN % 5 I ÜZERINDEN SEÇİMİ IKINCİTURA ERTELIYOR.PEKI KALAN % 95 SANDI
ĞIN OYLARINI SAYIN TEZCAN MÜNASİP YERİNEMİ SOKACAKMIŞ.HAYRET BİR SEY.CEHEPE KIMLERIN ELINDE OYUNCAK OLMUŞ

Misafir Avatar
erow 2018-06-28 01:18:21 @Mavi göz,sarı saç.

muarrem incenin eşi tehdit edildi arkadaşlar ince ondan açıklayamıyor bu tehdit yazılı beyaz bir zarf içinde iletildi aynı şekilde akşener ve karamanoğlllarıda tehdit edildi zamanı gelince ileride bunlar gün yüzüne çıkacak

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Her Şey Yalan 2018-06-27 23:31:13 @Mavi göz,sarı saç.

Sağım Yalan Solum Yalan

Beğenmedim! (2)
Avatar
sarıbey 2018-06-27 18:22:04

Bülent valahi Kılıçdaroğlunun beklediğinden daha fazla saldırganlık yapıyorsun. halkın gözünden düştün, üz. itibarınız sıfır. 000 000 00ANLAŞILMIŞTIR.

Misafir Avatar
ince hesap 2018-06-27 19:05:37 @sarıbey

Kılıçdaroğlu baraj altında kalacaktı ince olmasaydı.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Tarzan 2018-06-27 19:14:26

Bizlerde inandık değilmi? Bülent Tezcanın açıkladığı saat kaçtı? TV lerdeki açılan sandık sayısı kaçtı? Sahi ne oldu öyle?

Avatar
Hahaha 2018-06-27 20:30:18

Çevir kazi yanmasin..inandirici degil.
Ataturk’un Genclige hitabesindeki gibi dahili bedhahlar cebren ve hile ile hiyanet icindeler.
Kimsenin damarinda asil kan kalmamis..

Avatar
Okur 2018-06-27 19:01:13

Cozuttunuz yahu,millet nasıl güvensin size?

Avatar
Hamsi 2018-06-27 19:04:07

...... ve bir DEMOKRASI LIDERIMIZ CIKTI INCE :))

Avatar
alper 2018-06-27 19:02:58

SİZİN SURATINIZA ŞICAYIM KAC YILLIK PARTIOYI NE HALE GETİRDİNİZ...YAZIKLAR OLSUN SENİ SAVUNAN ZİHNİYETEDE.

Avatar
Tudi 2018-06-27 20:01:49

Salaksınız. Net