banner82

24 Haziran Seçimleri için yapılan son ankette sürpriz sonuçlar...

Remres Araştırma Şirketi'nin anket çalışmasında 3653 kişiye “İkinci tura Erdoğan ile İnce kalırsa tercihiniz ne olur?” diye soruldu. Erdoğan yüzde 41.8, İnce yüzde 41.3 aldı.

24 Haziran Seçimleri için yapılan son ankette sürpriz sonuçlar...

Remres Araştırma Şirketi'nin anket çalışmasında 3653 kişiye “İkinci tura Erdoğan ile İnce kalırsa tercihiniz ne olur?” diye soruldu. Erdoğan yüzde 41.8, İnce yüzde 41.3 aldı.

17 Mayıs 2018 Perşembe 09:12
24 Haziran Seçimleri için yapılan son ankette sürpriz sonuçlar...

Remres Kamuoyu Araştırma ve Danışmanlık şirketi “Erken Seçime Doğru” başlıklı mayıs ayı anketini açıkladı. ‘Cumhur İttifakı' ve ‘Millet İttifakı' arasındaki farkın azaldığı görüldüğü ankette HDP'nin barajı geçtiği görülüyor. 6-9 Mayıs tarihleri arasında 28 ilde 3653 kişi ile yapılan anket sonuçlarına göre, MHP'ye ise kötü haber var.

ÇARPICI DETAY

MHP'nin kan kaybetmeye devam ettiği gözlemlenen ankette, CHP'nin Muharrem İnce ismini açıklaması ile durum “durağan”dan “pozitif”e doğru evrilmiş durumda. HDP de kemik oylarını koruma konusunda en kararlı seçmen grubuna sahip görünüyor. Bu pazar seçim olsa kararsızlar dağıtıldıktan sonra sonuçlar şöyle oluyor: Recep Tayyip Erdoğan: %42.1, Muharrem İnce: %24.1, Meral Akşener: %17.1, Selahattin Demirtaş: %12.6, Temel Karamollaoğlu: %3.9, Doğu Perinçek: %0.2. Seçmenlere “Cumhurbaşkanlığı seçiminin ikinci turuna Erdoğan ile İnce kalırsa tercihiniz ne olur?” diye de soruldu.

Yanıtlar şöyle: Erdoğan: %41.8, İnce: %41.3, Kararsızlar: %10.2, Oy yok: %6.7.

Ankete göre HDP'nin adayı Selahattin Demirtaş'a ilk turda oy veren seçmenler, Demirtaş ikinci tura kalamadığı için Muharrem İnce'ye yöneliyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.05.2018 10:46
Anahtar Kelimeler:
SeçimAnket24 Haziran
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
zaferabi 2018-05-17 11:37:07

ince nin hayali hepimizin hayali..halkın arasında rahat dolaşan ,halkıyla kucaklaşan,hakaret etmeyen,bilime önem veren bir cumhurbaşkanı olmalı..ülkeye huzur gelecekse İnce ile gelir..

Misafir Avatar
OY umuzu kime verelim? 2018-05-18 09:25:10 @zaferabi

24 Hazranda ya şampanyalar patlatılacak yada şükür secdeleri yapılacak. hangisi seni memnun edyorsa oyunu ona ver.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
yuh gerçekten yuh 2018-05-18 09:02:20 @zaferabi

İnceyi olduğundan doksan dokuz kat büyüterek lanse eden basına yuuuh. insanı tanımasan bile duruşuna bakışına işine bakıp ne mal olduğunu anlarsın. ama yandaş medya ABD ajanları Türkiyeyi sömürenler inceyi doksan dokuz kat daha büyük göstermeye çalışıyor.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
sahi ara kapanmalımı? BAKALIM 2018-05-18 08:59:52 @zaferabi

nce, kendisini arayan bir Amerikalı'nın, Türkiye'nin FETÖ elebaşı Fethullah Gülen'i usulünce istemediğini söyledi.****SÖYLEYEBİLİR ARAMIŞ OLABİLİRLER.

Hande Fırat'ın 'Kim bu Amerikalı?' sorusuna da, "Hande hanım siz gazetecilik yapıyorsunuz, ben milli çıkarlarımızı koruyorum" diyerek yanıt verdi. Ardından telefon görüşmesini sona erdirdi.********yalancı İnce burada beni ABD den TRUMP ARADI VEYA BENİ AD DIŞ İŞLERİ BAKANI VEYA BENİ ABD SAVUNMA BAKANI ARADI dese ya!! YOK KARDEŞLERİM BUNLAR YALANCI. BUNLAR KANDIRIKÇI BUNLAR GÖZ BOYAMA. BUNLAR AKILSIZ AMA MİLLETİ AKILSIZ SANIYOR.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chpli 2018-05-18 08:24:45 @zaferabi

Ben artık yandaş uyuşturucu medyaya inanmıyorum. en pasif inanı bile göklere çıkartabiliyorlar. Demirtaşı nasıl süsleyip püsleyip temiz masum başarılı adil asil biri olarakhalka lanse ediyorlar doğrusu MİDE BULANDIRICI ve İnce Meral hanım Temel bey de Demirtaşın cezaevinden çıkmasını istiyorlar. bunada midem bulanıyor.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
tek kisi sirketin sahibi olur sirketini yonetir 2018-05-17 19:01:55 @zaferabi

DEVLETIMIZIN MALI MILLETIN MALI DEVLETIN KASASI TEK KISIYE EMANET EDILEMEZ KUVVETLER AYRIGILIGI SART DENETIM SART

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen 2018-05-17 11:40:45 @zaferabi

cok haklisin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Menfaatciler 2018-05-17 10:50:34

Menfaatciler AKPyi en hizli terkeden group olacaktir. bunlar, menfaat nereye oy oraya diyen insanlar. kic yalayicilar yani.

Misafir Avatar
algi operasyonunuzu yesinler 2018-05-18 04:11:21 @Menfaatciler

tayyibin kazanmasi icin algi operasyonu bu Inceyi yüksek gösterme cabalari. Aksenerin önünü kesmek icin. tayyip ikinci turda inceyi daha kolay gecer secim stratejisi

Beğenmedim! (0)
Avatar
%57 INce 2018-05-17 10:52:07

Bu iveme ile, Ince en az %57 ile baskan. pustluk yapmasa AKP tabiki.

Avatar
millet uzaya çıktı 2018-05-17 10:16:31

kurumların bağımsız olmadığı tek kişiye bağlı olan hiç bir ülkeye yatırımcı gelmez. merkez bankası genel başkanının ak parti genel merkezine gelmesi de ne demek. dünyanın neresinde var böyle bir şey. böyle bir ülkeye yatırımcı hayatta gelmez. para güvenilir liman ister her zaman. bu yönetimle dolar 7-8 i çok rahat bulur 1 yıl içerisinde. siz de hala faiz lobisi dış mihrakların oyunu diye kendinizi kandırırsınız

Avatar
OY ORANI AKP NİN 2018-05-17 09:31:53

HİÇBİR ZAMAN YÜZDE 26 YI BULMAZ GERİSİ ÇALINTI OY.BUNU ONLARDA BİLİYOR.İLERİDE AKP YE İTİRAZ EDİCEK KİŞİLERİN EN BAŞINDA YİNE AKP YE OY VEREN GÖTÜ ACIMIŞ KİŞİLER OLACAKTIR

Misafir Avatar
YUUUUH 2018-05-17 18:46:04 @OY ORANI AKP NİN

şişire şişire ekonomi balonu patladi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP DONEMI DOLAR UCTU 2018-05-17 12:35:59 @OY ORANI AKP NİN

Liradan sıfır atıldığında 1 dolar = 1.3 TL iken TL bugün 4,43 TL et e saman a tohuma cogu sey e zam gelir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YUUUUH 2018-05-17 11:37:20 @OY ORANI AKP NİN

Yuhh sizin yalanınınza, yuuuh sizin saldırınıza. İNCEYİ şişire şişire dokuz doğurtacaksınız be. el insaf. dövüşte bile bir kural var, savaşların bile bir kuralı var. chp ve muhalefet kural kaide ahlak tanımadan halkı kandırmaya devam ediyor. işleri en iyi yaptıkları iş ALGI OPERASYONU VE PROVAKTÖRLÜK..

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
gercekci olalim 2018-05-17 10:57:52 @OY ORANI AKP NİN

AKP'nin kemik oyu yüzde 24

Beğenmedim! (3)
Avatar
Taka61 2018-05-17 15:52:47

Kim Türk insanın derdine care olacaksa o seçilsin Türk insanının çaresi üretim yapmak ürettiğinin hakkını almaktır

Avatar