banner87

ABD Savunma Bakanı'ndan kritik açıklama

ABD Savunma Bakanı Mattis, Suriye ve Türkiye ile ilgili açıklamalarda bulundu. TSK'nın terör örgütleri PKK, KCK, PYD/YPG ve IŞİD'e karşı yürüttüğü Zeytin Dalı Operasyonu ile ilgili konuşan Mattis, "IŞİD'den kurtarılmış bölgelerin yönetimlerinin yerel halka ve yönetime bırakılması konusunda Türkiye ile hemfikiriz" dedi.

ABD Savunma Bakanı'ndan kritik açıklama

ABD Savunma Bakanı Mattis, Suriye ve Türkiye ile ilgili açıklamalarda bulundu. TSK'nın terör örgütleri PKK, KCK, PYD/YPG ve IŞİD'e karşı yürüttüğü Zeytin Dalı Operasyonu ile ilgili konuşan Mattis, "IŞİD'den kurtarılmış bölgelerin yönetimlerinin yerel halka ve yönetime bırakılması konusunda Türkiye ile hemfikiriz" dedi.

18 Şubat 2018 Pazar 10:37
ABD Savunma Bakanı'ndan kritik açıklama

Avrupa’da temaslarda bulunan ABD Savunma Bakanı Jim Mattis, Washington’a dönerken açıklamalarda bulundu. Basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Mattis, TSK’nın terör örgütlerine karşı ve sınır güvenliğini sağlamaya yönelik başlattığı Zeytin Dalı Operasyonu ile ilgili konuştu.

Mattis, Dışişleri Bakanı Rex Tillerson’ın Ankara’da temaslarda bulunduğunu ve iki ülke arasındaki pürüzlere sebep olan konuları görüştüğünü dile getiren Mattis, “Türkiye ile kurtarılmış bölgelerin kontrolünün o bölgelerde bulunan yerel halka ve yönetime bırakılması gerektiği konusunda hemfikiriz. Türkiye ile kontrolü ele alan bölgedekiler ve diğer tüm kışkırtıcı ve dikkati dağıtan alanlarda Türkiye ile çalışacağız” dedi.

Mattis, Türkiye’nin bir müttefik olduğunu hatırlatırken, Tillerson ile mevkidaşı Çavuşoğlu’nun birçok konuda görüştüğünü ve bazı konularda çözüm sağlandığını da dile getirirken, “Hangilerinin çözüldüğünü söyleyemem fakat bunlar üzerinde çalışıyoruz” ifade etti.

Tillerson, Menbiç ve Afrin ile ilgili olarak da, bölgedeki işleyiş üzerinde görüşmelerin devam ettiğini söyledi.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
ABDJim MattisSuriyeTürkiye
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
LAZ 2018-02-18 11:00:15

NASIL YANI HUKUMET SIZLE AYNI FIKIRDE ISE . HALKI KANDIRIYOR DEMEKTIR ILGINC

Misafir Avatar
Pireler berber,,,develer tellak OLUR MU??? 2018-02-18 16:12:11 @LAZ

Kıymetli ARŞİMET,,,,,DE HAMAM DA İKEN,,,,,BASTIRMIŞ KABI,,,BATMAMIŞ,,,BASTIRMIŞ,,,BATMAMIŞ,,,,,buuuulldduummm deyip fırlamış,,,,,::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::SONRASINDA,,,,YAĞMUR DA YAĞARMIŞ Kİ,,,O GÜN,,şarı şarıl,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,AKAN SELLERDE ,,,SELLER ÜZERİNDE DALLAR GÖRMÜŞ,,,,SOKAKTA KENDİNİ ÇIPLACIK BULMUŞ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,keşke buldum demez olaydım,,,,SUYUN KALDIRMA KUVVETİ HEP VAMIŞ”””””FARKETTİM,,,,şükür””””ELHAMDULİLLAH,,,,demiş,,,,derler….

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Pireler berber,,,,develer tellak iken,,, 2018-02-18 16:10:31 @LAZ

ORHUN ABİDELERİNDE DE ANILIRCA,,,,,(YARADANA HAMD İLE)))Hep akar sular gürül gürül,,,,,,,,,,AKAR SULAR ÜZERİNDE YAPRAKLAR DALLAR GEZİNİR İKEN,,,,,ÇİNLİLER,,ORTA ASYALILAR,,,UZAKDOĞULULAR,,,TÜRKLER,, HORASANLILAR,, kuzeyde slavlar,,,,,,,DAHA DOĞUDA AFRİKALILAR,,,İÇ TARAFTA,,,,mısırlılar,,,,araplar,,,daha kuzeyler de,,,bazı anglesaksonlar ,,,,,,,,sallarla akarsularda,,,göllerde de gezinirlerken,,,KAH BAMBU KAMIŞLARINDA,,,….KAH DALLAR ÜZERİNDE,,,,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tamamda mı,,,newton haMAMDA MI??? 2018-02-18 15:49:56 @LAZ

bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!!ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR omuz omuza

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
FLAŞ FLAŞ FLAŞ ((mı bu??)) 2018-02-18 15:47:35 @LAZ

BAKINIZ[[[[[[[Beyaz Saray: Türkiye'nin Afrin'de kimyasal silah kullandığı iddiaları olasılık dışı]]]]]]]]]

Beğenmedim! (1)
Avatar
Zübük 2018-02-18 12:34:09

"Türkiye ile hemfikiriz" Tercümesi; iktidar bizim istedigimiz cizgiden cikmiyor , cikislari, ic siyaset icin rol yapiyorlar.

Misafir Avatar
tamamda mı,,,newton haMAMDA MI??? 2018-02-18 15:50:18 @Zübük

bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!!ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR omuz omuza

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
FLAŞ FLAŞ FLAŞ ((mı bu??)) 2018-02-18 15:47:53 @Zübük

BAKINIZ[[[[[[[Beyaz Saray: Türkiye'nin Afrin'de kimyasal silah kullandığı iddiaları olasılık dışı]]]]]]]]]

Beğenmedim! (1)
Avatar
RRRRRRRR 2018-02-18 11:19:51

AKPE ABD SÜRIYEYI BÖLÜP KÜRT DEVLETI KURUYOR GIBI YAPIP BÜYÜK ISRAIL KURULUYOR AKPE ISBIRLIKCI OLUP TÜRK HALKINA IHANET EDIYOR BUNU ILERDE O TROLLER ANLAYACAK AFRIN HARIKATI BIR OYUNDUR BU ÜLKENIN COCUKLARI YOK YERE ÖLÜYOR EYYYYYY HALKIMIZ UYAN BU AKPE ÜLKEYI BITIRDI UYAN EKONOMI BITMISDIR

Avatar
bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-02-18 15:30:18

bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::.türklerin ,,OSMANLILIĞIN,,,anasırı milliyenin,,,,AKLISELİMLİĞİN,,gönlügüzelliğin,,goetheliğin averoesliğin,,şekspirliğin,,:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ÖFKE VE ASABİYETTE ÖLÜ GİBİ OLMAK İSLAMDANDIR DİYEN MEVLANALIĞIN,,,,,,,DÜNYA AYDINLIĞININ,,,EVRENSELLİĞİN anonimliğin.GÜZEL BİR MUTLAKI VARDIR::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

”””””””””””””””””””””ZARARIN NERESİNDEN DÖNÜLSE KARDIR””””””””””””””””””””””””””

Misafir Avatar
Pireler berber,,,,develer tellak OLUR MU??? 2018-02-18 16:17:03 @bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!

Kıymetli ARŞİMET,,,,,DE HAMAM DA İKEN,,,,,BASTIRMIŞ KABI,,,BATMAMIŞ,,,BASTIRMIŞ,,,BATMAMIŞ,,,,,buuuulldduummm deyip fırlamış,,,,,::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::SONRASINDA,,,,YAĞMUR DA YAĞARMIŞ Kİ,,,O GÜN,,şarı şarıl,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,AKAN SELLERDE ,,,SELLER ÜZERİNDE DALLAR GÖRMÜŞ,,,,SOKAKTA KENDİNİ ÇIPLACIK BULMUŞ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,keşke buldum demez olaydım,,,,SUYUN KALDIRMA KUVVETİ HEP VARMIŞ”””””FARKETTİM,,,,şükür””””ELHAMDULİLLAH,,,,demiş,,,,derler….

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Pireler berber,,,,develer tellak iken,,, 2018-02-18 16:16:37 @bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!

ORHUN ABİDELERİNDE DE ANILIRCA,,,,,(YARADANA HAMD İLE)))Hep akar sular gürül gürül,,,,,,,,,,AKAR SULAR ÜZERİNDE YAPRAKLAR DALLAR GEZİNİR İKEN,,,,,ÇİNLİLER,,ORTA ASYALILAR,,,UZAKDOĞULULAR,,,TÜRKLER,, HORASANLILAR,, kuzeyde slavlar,,,,,,,DAHA DOĞUDA AFRİKALILAR,,,İÇ TARAFTA,,,,mısırlılar,,,,araplar,,,daha kuzeyler de,,,bazı anglesaksonlar ,,,,,,,,sallarla akarsularda,,,göllerde de gezinirlerken,,,KAH BAMBU KAMIŞLARINDA,,,….KAH DALLAR ÜZERİNDE,,,,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tamamda mı,,,newton haMAMDA MI??? 2018-02-18 15:49:29 @bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!

bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!!ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR omuz omuza

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
tamam da((mı başladı?))) 2018-02-18 15:48:30 @bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!

FLAŞ FLAŞ FLAŞ ((mı bu??))BAKINIZ[[[[[[[Beyaz Saray: Türkiye'nin Afrin'de kimyasal silah kullandığı iddiaları olasılık dışı]]]]]]]]]

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR omuz omuza 2018-02-18 15:44:55 @bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!

SEÇİMLER;;;PARTİLERİN destekçisi ŞİRKETLERİN DE;;; NE yüzdeyle ihale alaCaklarına,,yatırım,,TİCARET HACMİ İÇİNDE OLACAKLARINA DA,,,,önemli mutlakiyeiden GÖSTERGEÇTİR Kİ::::::::::::::::::
suriye gibi ÇOK SESLİ ÇOK RENKLİ YERLERDE;;
((((SULTAN MEHMET HAN NİZAMI ERKANI MUHAŞERETİ)))
olmadan ASLA olmaz!!!!!!!!!!!!!OLAMAZ:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::ASALETİNİN HEM KENDİ ULUSALLIĞINA((MEDENİYETLİLİĞİNE)),,,HEM DÜNYA İNSANLIĞINA((ULUSLARARASICA)))((EVRENSELCE))),,,,,FERAHLIK VEREBİLİRLİĞİ YOLU ...........::::((((SULTAN MEHMET HAN NİZAMI ERKANI MUHAŞERETİ))):::::::::olmadan ASLA olmaz,,,OLAMAZ!!!!!!!!!!!!!::::::::::::::::::

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR omuz omuza 2018-02-18 15:44:19 @bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!

SEÇİMLER;;;PARTİLERİN destekçisi ŞİRKETLERİN DE;;; NE yüzdeyle ihale alaCaklarına,,yatırım,,TİCARET HACMİ İÇİNDE OLACAKLARINA DA,,,,önemli mutlakiyeiden GÖSTERGEÇTİR Kİ::::::::::::::::::
suriye gibi ÇOK SESLİ ÇOK RENKLİ YERLERDE;;
((((SULTAN MEHMET HAN NİZAMI ERKANI MUHAŞERETİ)))
olmadan ASLA olmaz!!!!!!!!!!!!!OLAMAZ:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR omuz omuza 2018-02-18 15:43:12 @bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!

suriye gibi ÇOK SESLİ ÇOK RENKLİ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(((ASİL)))(((ASİL)))(ASİL))(ASİL)))(((ASİL)))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!YERLERDE;; ::::::::::::::::::::::::::ASALETİNİN HEM KENDİ ULUSALLIĞINA((MEDENİYETLİLİĞİNE)),,,HEM DÜNYA İNSANLIĞINA((ULUSLARARASICA)))((EVRENSELCE))),,,,,FERAHLIK VEREBİLİRLİĞİ YOLU ...........::::((((SULTAN MEHMET HAN NİZAMI ERKANI MUHAŞERETİ))):::::::::olmadan ASLA olmaz,,,OLAMAZ!!!!!!!!!!!!!::::::::::::::::::bu muhaşeretin yaşanması için,,,,,,ANCAK VE ANCAK,,,,,,bu muhaşeretin yaşanması için,,,,,,,,,,,,,,,,,, GEREKİYORSA GEREKİYORSA ÇOK TURLU SEÇİM SİSTEMİ olmadan DA olmaz!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR omuz omuza 2018-02-18 15:36:58 @bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!

"""""""""""""""""müslüm gürsesten ____TEVBE ETMEK NE GÜZEL_____ŞARKISINI DİNLEMEDEN ,,,,gereği üzerine olmadan OLMAZ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR ::::::::::::OMUZ OMUZA

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR omuz omuza 2018-02-18 15:35:12 @bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!

ON YILLARDIR,,,,,,,,,,,NE OLACAK BU ÇOK SESLİ,,ÇOK RENKLİ SURİYENİN,,,SURİYELİNİN HALİ,,,,,,,,,DEMELER::::::::yetti,,,,,,,,internet çağındayız ki,,,,,,,LİBERYANLAR,,,SOSYALİSTLİK KONUŞULUYOR OLDU ,,,tabbiii süreciyle......ABD DE,,,DE,,:::::::::::::::::öyle şeyler bitti:::::::::::::::::::

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR omuz omuza 2018-02-18 15:32:42 @bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

!..?!
((keneddiy zamanının ilmihalini yapmadan olmaz)))))(((KARARNAME İLE ASARIM KESERİM,,YABANCI DERİM çıkarırım ,,,,bunu alırımla olmaz))))) ::::::::::::::::::::::böyle bir kararname yayınlayamaz BAŞKANLIK,uygulanaMAZ DİYEN,,,,(((ANCAK VE ANCAK)))))ASİL OLANmahkemeni TANIMADAN OLMAZ::::::::::((ANCAK VE ANCAK)))))ASİL OLANmahkemeni TANIMADAN OLMAZ::::::::::

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR omuz omuza 2018-02-18 15:31:31 @bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!

ASR SURESİNİ OKUYUN,,,,MANASINI OKUYUN,,,,manasından KENDİNİZ, SEYREYLEYİN.((MUTLAK ZARARDA OLMAMAYI İSTEYİN VE YARADANIN YOLUNDA,,YANİ SELİMİYEİ ,,DOSDOĞRU,,MUHAŞERETLİ,,ONURLU ŞEREFLİ HAYSİYETLİ ,,,İLİMLİ İRFANLI YOLDA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,aklıselimin mutabakatı orta yolunda olmayı isteyin ve daima yaradandan DİLEYİN::::::::::::::::yetti::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: AKLISELİMLE,,ilimle irfanla,,doğruluk ve emniyetlilikle......ASLOLAN muhaşerete SADAKATLE:::::::::::::::::::::::::: OMUZ OMUZA

Beğenmedim! (1)
Avatar
ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR omuz omuza 2018-02-18 15:42:36

suriye gibi ÇOK SESLİ ÇOK RENKLİ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(((ASİL)))(((ASİL)))(ASİL))(ASİL)))(((ASİL)))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!YERLERDE;;
::::::::::::::::::::::::::ASALETİNİN HEM KENDİ ULUSALLIĞINA((MEDENİYETLİLİĞİNE)),,,HEM DÜNYA İNSANLIĞINA((ULUSLARARASICA)))((EVRENSELCE))),,,,,FERAHLIK VEREBİLİRLİĞİ YOLU ...........::::((((SULTAN MEHMET HAN NİZAMI ERKANI MUHAŞERETİ))):::::::::olmadan ASLA olmaz,,,OLAMAZ!!!!!!!!!!!!!::::::::::::::::::bu muhaşeretin yaşanması için,,,,,,ANCAK VE ANCAK,,,,,,bu muhaşeretin yaşanması için,,,,,,,,,,,,,,,,,,
GEREKİYORSA GEREKİYORSA ÇOK TURLU SEÇİM SİSTEMİ olmadan DA olmaz!!!!!!!!!!!!!

Misafir Avatar
tamamda mı,,,newton haMAMDA MI??? 2018-02-18 15:50:51 @ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR omuz omuza

bırakın ARTIK BU İŞLERİ:::::::::::!!!!!!!!!!!!!!!!ANCAK VE ANCAK (öyle OLUNABİLİR omuz omuza

Beğenmedim! (1)