Aday CHP'li olsun diretmelerine CHP lideri böyle cevap verdi

Habertürk yazarı Muharrem Sarıkaya, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun 8 partiyi bir araya getirerek, "demokrasi birliği" sağlamaya çalıştığını söyledi. Sarıkaya, CHP liderinin Marmaris ziyareti sırasında bir kadının, "Aday CHP kökenli olsun” talebine, "Size Trump'ı getireceğim" diye karşılık verdiğini yazdı.

Aday CHP'li olsun diretmelerine CHP lideri böyle cevap verdi

Habertürk yazarı Muharrem Sarıkaya, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun 8 partiyi bir araya getirerek, "demokrasi birliği" sağlamaya çalıştığını söyledi. Sarıkaya, CHP liderinin Marmaris ziyareti sırasında bir kadının, "Aday CHP kökenli olsun” talebine, "Size Trump'ı getireceğim" diye karşılık verdiğini yazdı.

01 Mayıs 2018 Salı 16:39
Aday CHP'li olsun diretmelerine CHP lideri böyle cevap verdi

Muharrem Sarıkaya köşe yazısında, "CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı adayı konusunda ketum" diyerek, "Anlaşılan o ki, 8 partinin “demokrasi birliği”ni sağlamaya çalışıyor; adaylık konusunu buna göre şekillendiriyor" ifadesini kullandı.

"CHP kökenli olsun dayatması yanlış" başlığıyla bir yazı kaleme alan Sarıkaya, "Kılıçdaroğlu, Meral Akşener ve Temel Karamollaoğlu’na ihtimam gösteriyor" diyerek, "TBMM’de birlikte çalışmayı arzu ediyor" iddiasında bulundu. Sarıkaya yazısının ilgili bölümünün devamında şunları yazdı:

"Bu aşamada CHP içinden gelen, "Aday CHP kökenli olsun" yaklaşımlarına da tepki gösteriyor. Hatta Dalaman’da bir grup kadın talebi bağırarak seslendirince, 'Size Trump’ı getireceğim" tepkisini verdi..."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-01 16:47:23

TRAMPA GEREK YOK TÜRKCE KONUSAN BiR ZAT VAR ANKARADA TAYiP DiYORLAR

Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-01 18:41:46 @KECi COBANI

iKiSiDE AYNI CUMHURiYET VE AYNI ÖZGÜRLÜK iCiN CABA GÖSTERiYOR BiRiNCi TURDA KiM DAHA FAZLA OY ALIRSA iKiNCi TURDA OYUM ONUNDUR

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Dikkat 2018-05-01 18:40:16 @KECi COBANI

saçmalamayın ya. chp nin adayı tRUMP MI OLSUN?
SAÇMALAMAYIN. tRUMP CHP NİN PATRONIDIR. ADAY BELİRLER LİDER ATMASI YAPAR LİDERİ İNDİRİR. FETÖNÜN PATRONU CHP NİN PATRONU İYİ PARTİNİN PATRONU HDP NİN PATRONU AMERİKADIR.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
SAHİ 2018-05-01 18:33:22 @KECi COBANI

Temel bey chp nin başına geçsin. korkak kılıçdaroğlunu def edelim artık.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
BİLGE 2018-05-01 18:32:29 @KECi COBANI

bir CHP li OLARAK OYUM BİLGE BAŞKAN tEMEL BEYE.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-01 18:21:25 @KECi COBANI

AYDIN SENiN BURDA ANLAMADIGIN BiR SEY VAR HDP ALTI MiLYON TÜRK VATANDASINDAN DEMOKRATiK BiR SEKiLDE SECiLMiS BiR PARTiDiR

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vatandaş 2018-05-01 18:13:28

Fetocularla iş tutanlar, şimdi çıkıp kendilerinden başka herkesi fetocu diye ihbar ediyorlar. Pkk'yla masaya oturup pazarlık yapanlar, şimdi çıkıp kendilerinden başka herkesi Pkk destekçisi ilan ediyorlar. Sn. Kılıçdaroğlu'nun ağzının içine bakıyorlar. Cuma'yı bekleyin dostlar acelesi yok. İyice ızdırap çeksin iktidar. Duvara tosladılar çirkefleşiyorlar Kutsanmış Adam burnundan soluyor. CHP'nin adayı belli zaten. Yandaş penguen medyası lime lime etmek linç etmek için Kutsanmış Adamdan start bekliyor.

Avatar
Kanal faresi Aydın 2018-05-01 19:45:48

Aydın Akapenin pis kanalından başını cıkarmış yine

Avatar
aydın 2018-05-01 18:07:09

chp li aday gelince chp li aday ikinci tura kalır o zaman erdogan götürür ikinci turu duşunerek hareket edilmeli 2- hdp e pkk yı red ediyorum kınıyorum demedikce itifaka girilirse bir hendek daha kazar veya ankara yeni mahale gibi bir terör saldırısı yaptırır bitirir itifakı derin bop taşronu

Avatar
Atılgan 2018-05-01 19:01:09

Yılmaz Dikbaş Ecevit yorumu çarpıcı

Avatar
Kılıçtaroğlu bir orospuçocuğudur 2018-05-01 22:49:35

Trump siksin seni amınakoduğum alevisi

Misafir Avatar
murat 2018-05-02 09:21:09 @Kılıçtaroğlu bir orospuçocuğudur

......................................................................................... hemide sabaha kladar...........................

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erow 2018-05-02 02:37:00 @Kılıçtaroğlu bir orospuçocuğudur

asıl orospu çocuğu sensin anan böyle piç doğurup ortalığa salmış amk evladı seni

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kılıçtaroğlu bir orospuçocuğudur 2018-05-01 22:50:06

Trump siksin seni amınakoduğum alevisi

Misafir Avatar
erow 2018-05-02 02:37:51 @Kılıçtaroğlu bir orospuçocuğudur

trump senin ananı siksin amk ırkçı köpeği tüm aleviler siksin seni

Beğenmedim! (1)
Avatar
24 haziranda sikilmiş olsrsk uyanacaksın 2018-05-01 22:51:18

Sen kahpe kılıçtaroğlu

Misafir Avatar
erow 2018-05-02 02:38:33 @24 haziranda sikilmiş olsrsk uyanacaksın

asıl senin reisinin anası sikilecek sende ortalık yosması olacaksın amk evlatı seni

Beğenmedim! (0)