'Adaylık' açıklaması

CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile görüşmesi sonrası açıklama yaptı.

'Adaylık' açıklaması

CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile görüşmesi sonrası açıklama yaptı.

20 Nisan 2018 Cuma 15:41
'Adaylık' açıklaması

İnce'nin açıklamaları şu şekilde:

CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce, genel başkan Kemal Kılıçdaroğlu ile görüşmesinin ardından açıklamalarda bulundu.

İnce, CHP Genel Başkanının cumhurbaşkanı adayı olması gerektiğini söyleyerek, Kılıçdaroğlu'na bu görüşünü ilettiğini söyledi. İnce, partinin yetkili organlarının kararına saygı göstereceğini söyleyerek partiyi zora sokacak bir harekette bulunmayacağını açıkladı.

İnce şöyle konuştu: "İnsanlarımızın yüreğine su serpmeye ihtiyacımız var. Referandumda yarattığımız dayanışma ruhuna ihtiyacımız var. Bunu birlikte başaracağız. Bu korku yağma düzeninden hep birlikte kurtulacağız. 16 yıldır TBMM'de milletvekili olarak görev yapan arkadaşınız olarak genel başkanımıza önümüzdeki süreçle ilgili görüşlerimizi ilettik. Dertleştik ve gidiyorum. CHP Genel Başkanının doğal cumhurbaşkanı olması gerektiğini iletmiştim yine ilettim.

Muharrem İnce'nin açıklamalarından satırbaşları:

Seçim bir erken seçim değildir bir panik seçimi kapkaç seçimidir. Oysa Türkiye’nin huzura ihtiyacı var. Türkiye’nin büyük uzlaşıya ihtiyacı var.

Seçim bir çare olacaktır buna. Her gün bağıran, herkesle kavga eden, korku düzeni kuran, demokrasiyi yerlerde süründüren, bu zihniyetten hep birlikte kurtulacağız.

Referandumda yarattığımızı büyük uzlaşıya ihtiyacımız var. AKP'li Belediye başkanlarını metal yorgunu diyerek görevden alıyor ama asıl metal yorgunluğu sayın cumhurbaşkanında var.

Sayın genel başkanımızla önümüzdeki süreçle ilgili görüşlerimizi paylaştık. Dertleştik ve gidiyorum.

Ben daha önce de söylediğim gibi CHP genel başkanının doğal cumhurbaşkanı adayı olması gerektiğini iletmiştim. Yine ilettim. O kendi takdiridir.

Salı günü PM toplantısı var. Orada görüşülecektir.

Sayın genel başkan bazı düşündüğü adaylarla ilgili bir anket çalışması yaptırdığını onu paylaşacağını söyledi.

Ben partimin yetkili kurullarının kararlarına saygı gösteririm. Partimi zora sokacak hiçbir şey yapmam.

KILIÇDAROĞLU’NUN ANKETİNDE SİZİN İSMİNİZ DE VAR MI?

Biliyorum kimler olduğunu ama bunları paylaşamam. Çok arkadaşımız vardır.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.04.2018 16:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-04-20 16:33:03

Gelde sinirlenme nasil sinirlenmezsin. chp hala anketler ile oynasin! Belki anketlerden yine ekmeletin yada bahceli cikar. Aslinda bahceliyi sallayan yok onu CB adayi göstersinler.

Misafir Avatar
Muttalip 2018-04-20 22:32:28 @Ossmann

chp bir firsati ekmelttin ile heba etti bu ikinci firsati da heba edecek. Evet Cumhuriyetin bekasi söz konusu, bu ülkeye zarar verecekleri engelleyin..24 haziran aksami tekrar edip hatirlatacagim. InsAllah ben yanilir ve utanirim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Ossmann x---cevap--cvp 2018-04-20 22:26:33 @Ossmann

Evet ben cahilim siz degilsiniz ,onun icinmi akp baskani tayyipi iktidardan indiremediniz? Hikayeyi birak durum dan haber ver de benim gibi cahiller bilgilensin. Allah akil versin..kötü muhalefet yüzünden akp bu kadar yerlesti. AKM yi yikdi catlayin patlayin yiktik dedi sesiniz cikmadi. ankaradan istanbula adalet yürüyüsü yaptiniz sonuc sifir. Evet ben cahilim sen alim sin aciklada bilgilenelim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Ossmann x---cevap 2018-04-20 17:42:32 @Ossmann

Osaurman asıl chp değil sizin gibi cahiller uyuyor. asıl sizin gibi uyma akıllılar uyuyor. chp ve içindekiler yönetim zaten Türkiyeye zarar vermek işleri yokuşa sürmek.sen uyu.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
İnce bilir oyun NİCE NİCE 2018-04-20 17:40:48 @Ossmann

Kendisi aday olacak , kılıçdarolunu madara edecek. CHP de kimmiş başka gör diyecek. Kılıçdaroğlunun suyu ısındı. .

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet 2018-04-20 20:23:49

Muharre İnce Olsun

Avatar
Fizyon 2018-04-20 20:09:52

Ülkemiz okuma,araştırma,sorgulama yönünden diplerde çırpınan bir ülke.Eğitim sisteminin yerlerde süründüğü bir ortamda ulusal değerler yok olur,demokrasi ve insan hakları yok olur,adalet görevini yapamaz ve böyle bir ortam güvensizlik ile ekonomik kriz patlak verir.Buda ulusal değerlerimizi yitirmemize zemin hazırlar.Şartlar bire bir böyle devam ederken bu lümpen Muharrem in memleketi Cumhuriyeti düşündüğü yok onun tek amacı genel başkan olmak.Cahil bir ülke de ırkçılık,mezhepçilik hep ön pilanda olur böyle bir ortamda Kılıçtaroğlu ağzı ile kuş tutsa nafile çünkü Aleviliği bilmeyen bir memlekette Kılıçtaroğlundan başarı beklemekte aptallıktır.Ülkemizde insanlar dürüst,ahlaklı,merhametli,insana insanca muamele yapandan ziyade yumruğunu masaya vuran milletin anasına avradına söven yalan konuşan riyakarlık yapanları başının tacı yapıyor.

Avatar
aday 2018-04-20 18:45:07

chp aday konusunda acele etmemeli .chp den bir vekil aday olursa sönük kalir .klcdaroglu aday olmali ikinci tura kaldiginda da tüm mualif kesimlerini onayini alacak kisiye destek verilir zaten yeni sistem diye yutturulan meclisi demokrasiyi akerde ediyor akp iktidarda inince derhal parlementer saglam demokrasiye gecilmeli .cumhurbaskanligida sembolik kalmali .

Avatar
Aydin 2018-04-20 16:20:21

Hdp sevici ajanlar sini kulanip atacaklar.partiyi ele gecirecekler.istanbulu aldılar.kilictaroglu aday yapmak istiyorlar bitirmek icin

Misafir Avatar
ella mono 2018-04-20 21:57:53 @Aydin

aydın şafak 65 hepiniz gidiyorsunuz yalnız ben seni elime geçirip gerekeni yapacağım bunu unutma IP numarandan adresin elimde pic

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GÜNDÜZLEME 2018-04-20 16:36:47 @Aydin

Aydın gündüzleme dir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MG 2018-04-20 16:29:09 @Aydin

BE ŞEREFSİZ AYDIN İTİ HDP SİZ BİR CÜMLE KURAMAZMISIN. CHP'Yİ ELEŞTİRİRKEN.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cahil 2018-04-20 16:35:22

SIRTINDA ELBISE OLUP ICINDE INSAN OLMAYAN KARANLIK VE CUKUR INSANLAR HERHALDE TURKIYENIN ETNIK VE COGRAFI BOLUNMESINDEN MADDI KAZANCLARI OLSA GEREK AYDININ SOYLEDIGINI FETULLAH GULENIN ZAMAN GAZETESI COK YAZARDI TERORIST HEP DIYE LAKIN HAPISE GIRECEGINI BILE BILE TURKIYEDEN KACMAYAN YIGIT VE SEREFLI INSAN SELAHADDIN DEMIRTAS BIRDE AYDIN GIBI YAZAN CIZEN MAHKEMELER KURUP KUMPASLAR YAPAN FETOSLER NEREDE BIRDE AYDINA TEK BIR SEY SOYLEYEYIM EGER ALIRSA KURTLER SELAHADDIN EYYUBININ SOYUNDAN GELIR YANI KUDUSU ALANILECEK KADAR YUREKLI TEK ISLAM ONDERI PEKI AYDINCIGIM SEN HANGI SOYDAN GELIYORSUN YOK BOP SOYUNDANMI EĞER KURTLER TERORIST OLSAYDI ORTADOGUDA INSAN KALMAZDI

Avatar
Dogan 2018-04-20 19:09:50

Dogru aday kilictaroglu

Avatar
Azmi ozturk 2018-04-20 18:11:34

bunun içinmi görüştünüz?