'AKP ağzıyla' CHP'yi hedef aldı 

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın muhalefeti eleştirdiği konuşmasını alkışlayarak tartışmalara neden olan 2. Ordu Komutanı Korgeneral İsmail Metin Temel'e tepki gösteren CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'yi eleştirdi. Bahçeli, "Neymiş cumhurbaşkanını alkışlamış? Ne yapacaktı, yuh mu çekecekti? Muhtıra mı verecekti? Şerefli bir Türk komutanının apoletini sökme aklını kim vermiştir?" diye tepki gösterdi.  

'AKP ağzıyla' CHP'yi hedef aldı 

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın muhalefeti eleştirdiği konuşmasını alkışlayarak tartışmalara neden olan 2. Ordu Komutanı Korgeneral İsmail Metin Temel'e tepki gösteren CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'yi eleştirdi. Bahçeli, "Neymiş cumhurbaşkanını alkışlamış? Ne yapacaktı, yuh mu çekecekti? Muhtıra mı verecekti? Şerefli bir Türk komutanının apoletini sökme aklını kim vermiştir?" diye tepki gösterdi.  

06 Haziran 2018 Çarşamba 16:56
'AKP ağzıyla' CHP'yi hedef aldı 

Bahçeli'nin açıklamalarından satır başları şöyle:

24 Haziran'da ya Türkiye'nin önü açılacak. Ya da zillet ittifakı kazanacak Türkiye kaybedecektir. Bunun başka yolu kalmamıştır. CHP'nin seçim beyannamesi federasyona yeşil ışık, Kürdistan'a davetiyedir. Hepsi birlikte aynı kirli havuzda toplanmıştır. Türk Milleti aslı zillet olan ittifaka asla izin vermeyecektir. Şayet verirse Türkiye düşmanları rahat nefes alacaktır. Hep bir ağızdan kaosa gel gel yapıyor, sinyal yakıyorlar. Türkiye'yi geri düşürmek için el birliği, emel birliği içinde çalışıyorlar. Milli ülkülerle ilgili samimiyet ve safiyet ifade etmiyorlar. Sundukları bir şey yok, yaptıkları, yapacakları bir şey de yok. Yalanları, uyduruk lafları pek çok. Millet İttifakı'nın cumhurbaşkanı adayları tam bir felaket, tam bir garabet. Biri çıkıyor parlamanter sisteme döneceğiz diyor. Biri saygın bir komutanın apoletlerini sökeceğim iddiasında bulunuyor. Allah bunlara fırsat vermesin.

2.Ordu Komutanı ince ince siyaset yapan şahsın  hedefine oturuyor. Neymiş cumhurbaşkanını alkışlamış? Ne yapacaktı, yuh mu çekecekti? Muhtıra mı verecekti? Şerefli bir Türk komutanının apoletini sökme aklını kim vermiştir? Bu bir Kandil ağzıdır, FETÖ ağzıdır. CHP'nin cumhurbaşkanı adayı gitsin gevşeyen akıl vidalarını söksün. Bu da olmuyorsa kararmış kalbini söksün atsın. İkinci ordu komutanının hedef yapılması boşuna değildir. CHP'de Afrin Harekatı'nın karın ağrısı vardır.

24 Haziran'dan sonraki 5 yıl boyunca kurum kurullarıyla sistem oturana kadar Cumhur İttifakı devam etmelidir ve devam edecektir. İttifakın 24 Haziran'dan sonra biteceğini söyleyenler siyasi hazımsızlardır.  Türkiye Cumhuriyeti 3. evresine geçmektedir.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
BahçeliCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-06-06 17:37:51

plansiz , hedefsiz olan , müstahdem bir siyasetciden zeka ürünü bir aciklama beklemiyoruz!

Misafir Avatar
bok bok konuşma 2018-06-07 08:20:25 @Ossmann

hem af deyip mafya katillerini hapisten çıkarmaya çalışıyorsun hemde pkomutan komutan diyiyorsun sen bunama evresini geçmiş bunak olmuşsun bunak yakında göktengriye uçmaga gideceksin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İyi'ler geliyor 2018-06-07 01:20:31 @Ossmann

Yüzünü güneşe dön!
Türkiye iyi olacak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yasemin 2018-06-07 01:16:17 @Ossmann

Bizde akp ye veriyrdk artk aileck iyi partiye verecz.tek care meral aksener.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Millet İttifakı geliyor 2018-06-07 01:14:50 @Ossmann

İYİ Parti ve Meral Akşener gümbür gümbür geliyor!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oyumuz IYI partiye 2018-06-07 01:13:09 @Ossmann

bizde çok kırgınız bahçeliye. onca yıl oy verdik pişmanız. artık yeter. oyumuz boşa gitmesin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYALET SİSTEMİ 2018-06-07 00:01:05 @Ossmann

RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy bahceli bey ikiz yasalar 2018-06-06 23:59:43 @Ossmann

neyin nesi ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
"İKİZ YASALAR" veya SEVR - Banu AVAR 2018-06-06 23:59:14 @Ossmann

https://www.youtube.com/watch?v=B4E0esY4So0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-06 23:58:20 @Ossmann

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Devlet Bahçeli'nin U dönüşü | Başkanlık sistemi 2018-06-06 23:54:20 @Ossmann

https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Beğenmedim! (0)
Avatar
Essek herif 2018-06-06 17:04:31

Siktir git ihtiyar yalaka

Misafir Avatar
ella mono 2018-06-07 02:19:35 @Essek herif

eşşek değil orospu coçudur kendisi vatan haini yalakadır arkadaşım bu ipne modelleri böyle

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cancan 2018-06-06 17:25:44

Bu havlayan kim ya uşşttt

Avatar
uskup 2018-06-06 17:45:57

Bahçeli tuvaleti unuuttu gayri!!!

Avatar
ÜLKÜCÜ 2018-06-06 17:34:02

Biz Bozkurtlar hiç bir zaman Akkurt olmayacağız oyumuz MHP ye ve Cumhurbaşkanı adayımız Sn Meral Akşener Bacımız .

Misafir Avatar
sorgun 2018-06-06 18:10:45 @ÜLKÜCÜ

Allah cc KURAN I KERİM de buyuruyorki, kardeşlerinizin arasını bulun. ama bu hainler tam tersi ara bulmak bir yana ara bozmaya çalışıyorlar hemde yalanla iftira ile . cehennem boşa yaratılmamış buna can ı gönülden inanıyoruz elbet. akılsızlar cenneti istemiyor cehennemi istiyor . ne yapalım ne diyelim?
nasipleri yok demekki.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ben ülkücüyüm 2018-06-06 18:08:44 @ÜLKÜCÜ

Bneim için AKP parti değil DEVLETTİR halkımız içinde aynen AKP bir parti olmaktan öte DEVLETTİR. tabiki devletimize sahip çıkacağız. hainlerin safındamı olsak iyi olacak?
vatanseverler AKP ye destek verir. başka düşünce olamaz.

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
Bahceli ne demisti 2018-06-06 17:56:10 @ÜLKÜCÜ

Suda ateş yanmaz, Recep Tayyip Erdoğan'dan da cumhurbaşkanı olmaz".
"Erdoğan ve AKP hükümeti milli güvenliğimiz için PKK kadar tehlikelidir”.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÜLKÜCÜ isen 2018-06-06 17:54:51 @ÜLKÜCÜ

oyunu da IYI partiye ver, Bahceliye yaramasin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ciddiye alınacak hali yok 2018-06-06 17:49:34

Yürüyemeyen kişilik düşünemeyen kişilik karekteri olmayan sıfır kişilik

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-06 17:08:13

Türkiye cumhuriyeti 3.evreye geçermi bilmem ama Gargamel çoktan yalakalığı geçip kıç yalayıcılığına geçmiş görünüyor.Sözlerinden çıkan sonuç bu.

Avatar
ertunc 2018-06-06 18:29:24

ne bos beles bir poltikaci nerdeyse küfür edecek .olayi saptirmanin ne anlami var ordu siyailerin disinda bir kurumdur meclisin yani yasamanin altindadir polemik yapan yasli kurt da bilir bunu .