AKP'de Burhan Kuzu krizi

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, AKP İstanbul milletvekili Burhan Kuzu'nun Meclis Başkanlığı'na adaylık için kendilerini ziyaret ettiğini açıklamasının ardından AKP'de Kuzu krizi yaşanıyor. 

AKP'de Burhan Kuzu krizi

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, AKP İstanbul milletvekili Burhan Kuzu'nun Meclis Başkanlığı'na adaylık için kendilerini ziyaret ettiğini açıklamasının ardından AKP'de Kuzu krizi yaşanıyor. 

12 Kasım 2017 Pazar 10:42
AKP'de Burhan Kuzu krizi

Aydınlık'tan Zihni Erdem'in haberine göre; AKP’li yetkililerin, Kuzu’yu vazgeçirmek için devreye girdikleri öğrenildi. AKP kurucularından olan Kuzu aday olacağını açıklamış ve çalışmaya başlamıştı. Bazı milletvekillerinin desteğini de arkasına alan Kuzu’nun kararlı olduğu belirtiliyor.

TBMM Başkanlık seçimleri için adaylık başvuru süreci bugün resmen başladı. Adayını önceden ilan eden CHP, grup başkanvekillerinin imzasıyla İzmir Milletvekili, eski Maliye Bakanı Zekeriya Temizel’i aday gösterecek. Sayısal çoğunluğu nedeniyle seçimlerde belirleyici olan AKP’nin adayı ise bugün, Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın grup başkanvekilleri ile yapacağı toplantıdan sonra netleşecek.

BEKLEDİĞİ İŞARETİ ALAMADI

Yeniden aday olmak isteyen TBMM Başkanı İsmail Kahraman’ın, geçen hafta Beştepe’de Erdoğan ile yaptığı görüşmede, beklediği işareti alamadığı ifade edildi.

Erdoğan’ın parti kurullarında ve milletvekilleriyle yaptığı toplantılarda adaylık için herhangi bir isme işaret etmemesi dikkat çekti. Erdoğan’ın bu tavrı kulislerde, “Büyükşehir Belediye Başkanlıklarından sonra Meclis Başkanlığında da değişime gideceği” şeklinde yorumlandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, son dakikada bir değişiklik yapılmazsa bugün İstanbul’da AKP grup başkanvekilleriyle bir görüşme yaptıktan sonra adayı kamuoyuna açıklayacağı bildirildi.

AKP’de, mevcut Başkan Kahraman’ın yanı sıra Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ ve Genel Başkan Yardımcısı Hayati Yazıcı adaylığa en yakın isimler olarak geçiyor.

Bir kadının aday gösterilmesinin sürpriz olmayacağı, bunun 2019 seçimleri öncesinde AKP lehine bir artı olacağı ifade ediliyor. Erdoğan’a yakınlığı ile bilenen ve üç dönemdir TBMM Başkanvekilliği görevini yürüten İstanbul Milletvekili Ayşe Nur Bahçekapılı’nın ismi kadın adaylar arasında öne çıkıyor.

SÜREÇ NASIL İŞLİYOR?

Bugün başlayacak adaylık başvuruları için son başvuru tarihi 16 Kasım gece yarısı. 20 Kasım Pazartesi günü yapılması planlanan seçimler için dört tur öngörülüyor. Seçimlerin, 367 oyun gerektiği ilk iki turda sonuçlanması beklenmiyor. Üçünü turda ise seçilmek için salt çoğunluk (276 oy) yetiyor.

Tarafsız konumundaki Meclis Başkanı İsmail Kahraman dışında 316 milletvekiline sahip AKP’nin seçimlere tek adayla girmesi halinde üçüncü turda sonuç alarak adayını seçtirmesi bekleniyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.11.2017 11:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kul 2017-11-12 10:55:05

Adamcağız ne bakan, ne de meclis başkanı olabildi. Onca boku boşa mı yaladı? Bilim adamlarını ayaklar altına aldı.

Misafir Avatar
ege 2017-11-14 09:06:29 @Kul

chp deki değişimler bile dışarıdaki patronlarının emri ile olur. partiye yada başkana biri laf edemez, hepsi emir kulu olmak zorundalar. diktatörlük chp de var kardeşlerim. bunlar Türkiye partisi değiller. baraj altında kalmaları lazımki ülkemiz huzur bulsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-11-13 19:19:29 @Kul

Bu ülkenin , bayrağına, Atatürküne, ezanına, camisine, namusuna , ekonomisine, askerine, polisine ne kadar milli değerler varsa hepsinin güvencesi AKP dir. buda böyle biline.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
bir aile adlı yorumcuya**ülkem 2017-11-13 17:54:23 @Kul

bir ailem adlı yorumcu. peki nankörlüğün yüzünden AKP nin hizmetleri senin burnundan gelirse!!! ki geliyor zaten bu kadar isyan ve küfür içinde olman bile büyük zulm a uğramışsın demektir. dahada büyük zulüm ü bekle .

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Bir aile adlı yorumcuya*** cevap ülkem 2017-11-13 16:59:27 @Kul

Bir aile adlı yorumcu bir parça ahlaklı olsan sapık sapık konuşmazsın bir, ikincisi senin verdiğin oyun kşlığı veya akp nin sana yaptığı hizmetler... ayıp yahu

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
BİR AİLE 2017-11-13 12:03:47 @Kul

ÜLKEM..akp.ye 3 oy verdik ailece ve akrabalarca.ve tanıdıklarca..şimdi bin pişmanız..elimiz kırılsaydı o oyları vermeseydik.diyoruz.
artık akp.ye oy vermeyeceğiz...ya chp.ye veya iyi partiye oy vereceğiz..
çatlasanızda bizden ve tanıdıklarımızdan 1 oy derman için akp.ye yoktur.
ve hakkımızda haram olsun akp.ye ..millet aç akp.taraftarı ve hocaları mollaları tarikatçıları tok.ADALET BUMU?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sabiha 2017-11-13 12:00:40 @Kul

ileri zeka.ülkem konuşuyor..bülbüller dahi sustu..
küfürgah kişi..terbiyesiz..yorumcuya demediği kalmadı.
akp.nin lejlonu...
akp.ye oy vermeyeceğiz..hepsi senin gibi ağzı bozuk..
fakirinn parasını bol bol yeyin..Allah burnunuzdan fitil fitil getirsin getirecek İNŞAALLAH..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
düüüüdüüüütttt. 2017-11-13 11:55:39 @Kul

ülkem adındaki fışkı kendisini küheylan yerine koymuş milleti ve yorumcuları küfürleri ile tarıyor..
ulan sen kimsinki milleti kötülüyorsun..rezil..
yoldan çekil..geçiyoruz..şevrole ile..düüüüüütüüüüüttt..hhahahahaaaaa

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tintin. 2017-11-13 11:50:30 @Kul

ülkem,,,yorumcuları YAĞLIYOR..
daha büyük küfürler söyle ülkem..
akp.lilerin sanatıdır..ana,,,avrat..bacı.din iman bırakmadan doğru yağlarlar..
ve millettende oy isterler..vay münafık vay..senin partine akıllı bir kişi bu yapılanlardan sonra asla oy vermez..milleti köle mi sandın.
murat 124 motorlu olup kendisini LOMBARDİNİ gören..ülkem ve benzerleri..size oy yok..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem 2017-11-13 08:47:09 @Kul

Ulan geri zekalı yorumcular. ulan salaklar, ulan aptallar. ulan makina cinsi insanlar. siz insan olamazsınız. köpek bile bir doğru , bir gerçek üzerine saldırır. siz köpektende aşağılıksınız. . bir adam bişe dedi siz kudurdunuz. osmalıyı, islamı, dini, hacıyı hocayı hepsini hakaretlerinize kattınız. ne sapıksınız siz manyaklar. ulan davarlar ulan düşman kapınıza dayanmış siz hala birbirinizle atışıyorsunuz. ulan düşman senide benide yemek için salyalı ağzını açmış beklerken siz birbirinize saldırıyorsunuz. ulan dangalaklar bu gün olmazsa ne zaman birlik olacaksınız? düşman ananızın bacınızın yanına koynuna girdiği zamanmı birlik olacaksınız? ulan akp de bizim, chp de bizim bu ülkenin değerleri bizim ama düşmanlık etmeye utanmıyormusunuz birbirlerinize?

Beğenmedim! (3)
Avatar
berlin 2017-11-12 15:50:22

iyi yalayamadigi icin olamiyor, kuzu yu kesin gitsin, bu prof olacak
herif milletin parasiyla padi$ah a yalakalik yapmak icin okumu$

Misafir Avatar
ülkem 2017-11-13 17:57:53 @berlin

dangalaklara tekrar. ben AKP veya chp demişim bu ülkenin halkı kardeştir. ama epey yobaz yorumcu insanlara saldırıyor. geri zekalı olmazsanız bir kişi yüzünden dine, islama, bir partiysaldırmazsınız.

Beğenmedim! (0)
Avatar
sedat 2017-11-12 14:47:05

dusuk profilli seviyorlar

Misafir Avatar
aman sabiha** kuzum 2017-11-13 18:42:37 @sedat

ülkem akp limi? dostca hakedenlere vasıflarını saymış sen neden gocunuyorsun? yoksa sende saldırganlardanmısın? ee saldırganlara HOSŞT demekte her insanın hakkıdır. ülkem adlı yorumcu akpli olduğunu bile yazmamış. ülkem adlı kişi dürüst insanlar için kötü bişe dememiştir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
veli 2017-11-12 14:39:27

bakan olamadigina gore meclis baskanida olamaz o vasif yok

Avatar
yazik 2017-11-12 14:47:39

kuzu gelirse meclis tam karisir

Avatar
Tekin Baran 2017-11-12 15:36:08

YALAKANIN ONDE GIDENI.

Misafir Avatar
@Tekin Baran x***cevap 2017-11-14 08:12:12 @Tekin Baran

tekin, yorgun , bitkin vahşi saldırgan pislik yaymaya devam etmek için hala buralardamısın? eee su testisi su yolunda kırılır sende pisliklerinle yaşayarak bitireceksin ömrünü.

Beğenmedim! (0)
Avatar
alibaba 2017-11-12 16:17:59

kuzu kuzu mee

Avatar
Murat 2017-11-12 16:11:17

BU ADAM INSALLAH OLUR.BAKAR BAKAR GULERIZ.

Misafir Avatar
ipek. 2017-11-13 11:57:51 @Murat

murat bey olmasın..kendisini allemei cihan sayar sonra..bu nedene size oy vermedik..BEĞENMEDİK.i de vermedik..size ayıp olmasın..

Beğenmedim! (0)