banner87

AKP'de liste depremi...

AKP'de 600 kişilik milletvekili aday listesine son şekli verildi. Mevcut 200 isim yeniden aday yapılmadığı iddia edildi. Liste dışı kalanlar belediye başkanlığı hayali kuracak.

AKP'de liste depremi...

AKP'de 600 kişilik milletvekili aday listesine son şekli verildi. Mevcut 200 isim yeniden aday yapılmadığı iddia edildi. Liste dışı kalanlar belediye başkanlığı hayali kuracak.

21 Mayıs 2018 Pazartesi 11:47
AKP'de liste depremi...

Siyasi partiler, 24 Haziran'daki milletvekili seçimi için aday listelerini hazırladı. Listeler bugün Yüksek Seçim Kurulu'na verilecek. Liste dışı kalacak isimleri tek tek belirleyen Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan aday listesine son şeklini verdi.

VEKİLLERİN YARISI YOK

Sözcü'den Veli Toprak'ın haberine göre; her seçim döneminde milletvekili gurubunun yüzde 50'den fazlasını değiştiren AKP, bu defa değişimi daha fazla yapacak. 316 milletvekilinden 200'e yakınını liste dışı bırakacak. Parti kulislerinde, “En büyük değişiminin olduğu liste” yorumları yapılıyor. Liste dışı kalacak isimler, seçimden sonra bakanlık ve belediye başkanlığı hayali kuracak.

'BASKILARDAN KAÇTI' İDDİASI

Listeye girme konusunda yakın çevresi ve arkadaşlarından gelen ‘ricaları azaltmak' için Erdoğan dün Bosna'ya gitti. Cumhurbaşkanı Erdoğan, geçen seçim döneminde de günübirlik İran seyahatine çıkmıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.05.2018 15:42
Anahtar Kelimeler:
ListeAKP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-21 12:30:24

Millet TAMAM Dedi

Misafir Avatar
evet ama 2018-05-21 18:20:56 @Millet İttifakı KAZANACAK

chp kaybetsede içecek bunlar işlerini sevinçlerinde kederlerinde hep içerler. bunlar böğle işte bizden uzak olsunlar aman.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Oyumu kime vereyim? 2018-05-21 18:18:36 @Millet İttifakı KAZANACAK

24 Haziranda ya şampanyalar patlayacak yada şükür secdeleri yapılacak. oyunuzu ona göre veriniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BİR 2018-05-21 16:13:21 @Millet İttifakı KAZANACAK

İki imam hatipli yalancıya yol göründü artık.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seçmen 2018-05-21 12:46:43 @Millet İttifakı KAZANACAK

Bu soytarı muhalefet ve taraftarları algı operasyonları ile milleti kandıracağını sanıyorlar. sandıktan tokadı yedikleri gün bağırmaya başlarlar yok şu oldu yok bu oldu. aslında hiç bişe olmadı size millet okkalı bir tokat attı . az kalı ha bekleyin.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Çöp parti Akparti 2018-05-21 13:19:05

Zaten yakında hepsi tarihi çöp olacak

Misafir Avatar
@Çöp parti Akparti x---bence 2018-05-21 18:17:23 @Çöp parti Akparti

@Çöp parti Akparti x---sen aptallık etme oyunu akp ye ver hiç olmazsa vicdanın rahat olsun. kafan karışık ama vicdanın rahat olsun. DEVAM.

Beğenmedim! (0)
Avatar
küstahlık 2018-05-21 12:44:32

AKP de listeye giremeyenler çizik yedi, chp de listeye giremeyenler için ise bişe yok ulan siz habercimisiniz?
ulan size gazeteci diyenle yuh olsun. DEVAM kardeşim

Avatar
İzmitli 2018-05-21 16:58:12

İstediğiniz kadar konuşun oyum ak partiye ne konuştuğunuz ne anlattığınız umrumda değil

Avatar
Garip ayhan 2018-05-21 18:28:58

Bir kurt olarak akp başka yok çıldırın teröristsınız chp ip hep sp

Avatar
Ahmet 2018-05-21 19:03:29

Ne oldu sizdemi çizik yediniz üzülmeyin bu işlerin doğasında var çizik yemek. bi kaç yıl sonra adını bile hatırlamazsınız.?

Avatar
Nazım Arat 2018-05-21 21:21:01

Rte Bosnaya gitti vs. Kılıçdaroğlu Ankaranın ilerisine gitmiyor da ne oluyor. Parti kaynayan kazan.