AKP'de seçim hazırlıkları: Erdoğan maratona İzmir’den başlayacak

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Erdoğan, ilk mitingini 28 Nisan'da İzmir'de yapacak ve 24 Haziran'a kadar 55 kente gidecek.

AKP'de seçim hazırlıkları: Erdoğan maratona İzmir’den başlayacak

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Erdoğan, ilk mitingini 28 Nisan'da İzmir'de yapacak ve 24 Haziran'a kadar 55 kente gidecek.

26 Nisan 2018 Perşembe 21:02
AKP'de seçim hazırlıkları: Erdoğan maratona İzmir’den başlayacak

AK Parti'de 24 Haziran'da yapılacak cumhurbaşkanlığı ve milletvekili genel seçimleri için hazırlıklar sürüyor. 27. Dönem Milletvekilliği Genel Seçimi'ne ilişkin aday adaylığı sürecini 24 Nisan Salı günü başlatan AK Parti, 29 Nisan Pazar günü 00.00'a kadar başvuruları alacak.

Partide 2-3-4 Mayıs'ta gerçekleşecek temayül yoklamaları sonrasında aday adaylarıyla mülakatlar yapılacak. Böylece aday adayları arasından, milletvekilliği için adaylar belirlenecek. Seçim beyannamesi için de yoğun bir çalışma sürecine girildi.

MİTİNG PROGRAMI AÇIKLANACAK

Önümüzdeki günlerde partinin miting programı açıklanacak. Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Erdoğan, 28 Nisan Cumartesi günü il kongresi için gideceği İzmir'de ilk seçim mitingini de yapacak. Erdoğan'ın 24 Haziran'a kadar 55 ilde miting yapması planlanıyor.

Öte yandan, AK Parti'de teşkilatlar, seçim kampanyası çerçevesinde vatandaşlarla buluşmasında ağırlıklı olarak yeni dönemde hayata geçirilmesi planlanan ekonomik reformlara vurgu yapacak.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
AKPErdoğanSeçimMiting
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-04-26 21:29:49

Nereden başlarsa başlasin sona doğru gidecek!

Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-28 00:01:06 @Ossmann

DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ÜCRETSİZ ULAŞIM VARDIR !
https://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/cumhurbaskani-perincek

Beğenmedim! (0)
Avatar
VATANDAŞ 2018-04-26 21:42:53

Faşist lider Hitler'in tanıtım ve propagandan sorulu bakan Goebbels'in ürettiği propaganda ilkelerini günümüzde Kutsanmış adam devamlı kullanıyor. Kullandığı ilkelerden örnekler var “ Yalan söyleyin mutlaka inanan çıkacaktır. Olmazsa yalana devam edin. Bir şeyi ne kadar uzun süre tekrarlarsanız, insanlar ona o kadar fazla inanırlar.  Bir insana yalan olsa bile bir söylemi sürekli tekrarlarsanız, o söylemin nereden geldiğini unutur ve kendi fikri gibi benimser ve savunur.  Söylediğiniz yalan ne kadar büyük olursa o kadar etkili olur ve insanların o yalana inanması da o kadar kolaylaşır.  Halkı her zaman ateşleyin, asla soğumasına ve düşünmesine izin vermeyin.  Halk büyük yalanlara, küçük yalanlara göre daha çabuk inanır.  Hatalı olduğunuzu ya da yanlış yaptığınızı asla kabul etmeyin.  Asla rakibinizin üstün bir yanı olduğunu kabul etmeyin.  Asla kendinizden başka birine hareket alanı bırakmayın.  Asla kabahat ve suç üstlenmeyin.  Sadece bir rakibinize odaklanın ve kötü giden her şeyin suçunu onun üzerine yıkın.  Yargı devlet hayatının efendisi değil, devlet politikasının hizmetkârı olmalıdır.  Bana vicdansız bir medya verin, size bilinçsiz bir halk sunayım.  Her zaman etrafınızda bir yalaka ordusu bulundurun. Prestij ve karizma sahibi lider, propaganda işini çok kolaylaştırır. İlk sözü kim ne kadar güçlü ve bağırarak söylerse, o kazanır. Önemli olan aydınlar değil kitlelerdir. Çünkü onları kandırmak çok kolaydır.” KANDIRMAYAN VE KANDIRILMAYAN DİPLOMASİ SAHTE OLMAYAN BİR LİDERE İHTİYACIMIZ VAR

Avatar
aaaaaa 2018-04-26 21:44:55

Irak teskeresi meclisten geçiremeyince abd'de bizi deliğe süpürmeyin diye yalvardınız 24 Haziran'da Milli irade iktidarı deliğe süpürecek. Yolun sonu göründü saltanat kayığı su alıyor

Avatar
yuhlayın izmirliler 2018-04-26 22:47:41

nasıl hakem yanlış karar veriyorsa kötü oynayan futbolcu yuhlanıyorsa ey tayyip senin de ne özelliğin var 16 yılda ülkenin altını üstüne getirdin sende tabiki yuhalanacaksın

Avatar
EYYY AKP 2018-04-26 23:11:28

Cumhurbaşkanlığı seçimlerine girecek olan her adayın üniversite diplomalarının yayınlamasını talep ediyoruz

Avatar
toyfel 2018-04-26 22:41:50

devletin olanaklarını kullanmazdır belki müslümanya cebibden harcar

Avatar
ALLAH,ım senin 2018-04-26 23:11:35

güçün herşeye yeter bizi şerefsizlerle imtihan etme AMİN.

Avatar
EYYY AKP 2018-04-26 23:12:17

tartışmalı mühürsüz oy pusulası kararı hukuka aykiridir..
mühüre gerek yoksa vatandas sandiga neden gitsinki ??