AKP'de, Selahattin Demirtaş çatlağı

AKP'li Babuşcu: Demirtaş bence de cezaevinden çıkmalı

AKP'de, Selahattin Demirtaş çatlağı

AKP'li Babuşcu: Demirtaş bence de cezaevinden çıkmalı

16 Mayıs 2018 Çarşamba 08:31
AKP'de, Selahattin Demirtaş çatlağı

HDP'nin cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş'ın tahliye edilmesi çağrılardan biri de iktidar kanadından geldi. AKP İstanbul Milletvekili Aziz Babuşcu, "Demirtaş bence de cezaevinden çıksın" dedi.

CNN Türk'te konuk olduğu Ne Oluyor programında konuşan Babuşcu, HDP'nin cumhurbaşkanı adayının tahliye edilmesi gerektiğini söyledi. 

Babuşcu, şöyle konuştu:

"Demirtaş bence de cezaevinden çıksın. Sonuç itibarıyla bir seçime giderken, Cumhurbaşkanı adayı bir siyaset liderinin cezaevinde olmasını tercih etmem. Ama sonuç itibarıyla, bir yargı ve hukuk mekanizması işlemesi ve onun bir karar vermesi gerekir. Sonuçta buna karar verecek olan bizler değiliz."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.05.2018 12:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Unal 2018-05-16 08:45:41

OY OY OY NELERE KADIRSIN KURTLERE ZERDUST DE TERORIST DE VATAN HAINI DE TANKLARLA TOPLARLA BOMBALA SONRA BAKTIKI SECIM GOTU KURTARMAYA YETEN OYU SAGLAMIYOR HESAP SORMA GUNLERO YAKLASIYOR SIMDI BASLA AGLAMAYA YAKINDA SIRNAKI CIZREYI SILOPIYI KILICDAROGLU KAROLLAOGLU VE AKSENERDEN OLUSAN MILLET ITTIFAKI BOMBALADI KURT KARDESLERIMIZ NE ZULUMLER GORDU DERLERSE SASMAYIN

Misafir Avatar
bilmeyen kalmasın 2018-05-16 18:58:03 @Unal

chp koministtir kominist kalacak. ince kazanacak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sonunda ..... adlı yorumcu ve diğer leri --anadolu 2018-05-16 18:57:11 @Unal

KOMİNSTLER MOSKOVA YA DİYECEĞİM oradada kalmadı. çin e diyeceğim yok dünyada kominist yok bizim zehirlenmiş koministler hala zehirin etkisinden kurtulamadılar. o zehirde öldürünce direk cehennemi boylatıyor. öyle bir zehirli zehirdir kominizim.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp.ye oy vermek bu sözden sonra HARAMDIR. 2018-05-16 18:09:50 @Unal

chp.ye ailece oy vermeyi düşünüyorduk..koministe biz oy vermeyiz..senin sözlerin M.İNCE,e darbedir..
öyleyse sizde kominist bulun m.inceye oy versin..partikül koministler

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
CHP yürüyor 2018-05-16 12:51:40 @Unal

chp koministtir kominist kalacak. koministi beğenmeyen defolsun chp den gitsin.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ulan akp battikca batıyorsun çukur oldunuz be 2018-05-16 09:23:00

Kıvırma akp kıvırma sonun yakın

Avatar
Hasan 2018-05-16 18:01:37

İşinize geldiğinde bir göz kırpmasıyla tahliye ediliyorsa elbetke Demirtaş da tahliye edilebilir. Tabi reisin buna yüreği yeter mi bilinmez.

Avatar
Hasan 2018-05-16 18:02:28

İşinize geldiğinde bir göz kırpmasıyla tahliye ediliyorsa elbetke Demirtaş da tahliye edilebilir. Tabi reisin buna yüreği yeter mi bilinmez.

Avatar
chp iyi hdp ...ankara 2018-05-16 09:02:33

siz bu işleri hdp ye devredin. chp hdp iyi parti koministler abd israil iyi yönetir. Türkiyeyi*************. Arkadaş bu ülkenin kalesi demiri çimentosu çatısı izolasyonu mermeri ince işi temeli AKP dir. AKP den başkası bu ülkeyi yüz yıl geriye atar. bu halk AKP ye güvendi DEVAM DİYOR.

Misafir Avatar
sonunda 2018-05-16 10:39:12 @chp iyi hdp ...ankara

komunistler yedi cedinize kibrit suyu dokecek hallen kicinizin acisini komunistlerden biliyorsunuz acin devterlerinizi kirli gecmisinize bakin komunistler nerenize ne yapti derdiniz nedir komunistlernen, alcak irkci fasistler korkularininiznan geberin

Beğenmedim! (0)
Avatar
aynuşekilde 2018-05-16 11:51:58

başımızdaki 33.dereceden masonda girecek içeri azkaldı

Avatar