banner87

AKP'den CHP'ye 'kayyım' tehdidi!

AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan, CHP'deki imza krizine ilişkin yaptığı yorumda "Bu işin sonu kayyum" dedi

AKP'den CHP'ye 'kayyım' tehdidi!

AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan, CHP'deki imza krizine ilişkin yaptığı yorumda "Bu işin sonu kayyum" dedi

03 Ağustos 2018 Cuma 11:40
AKP'den CHP'ye 'kayyım' tehdidi!

CHP'nin gündemi 24 Haziran'dan sonra başlayan olağanüstü kurultay tartışması. Parti içi muhalifler, dün olağanüstü kurultay için 630 delegeden imza toplandığını açıkladı. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun yardımcısı Muharrem Erkek ise 'ilk incelemelere göre' kurultay için yeterli sayıda delegenin imza vermediğini söyledi.

AK Partili Turan da söz konusu bilgilerin görsellerini sosyal medya hesabında paylaşarak "Bu işin sonu kayyım!" yorumu yaptı.

Turan, "Kayyum kim olur?" sorusunu soran bir takipçisine de "Ben:)" ifadesini kullanarak cevap verdi.


'KÖPEKLER HAVLADI DİYE ATLAR ÖLMEZ'

Turan'a ana muhalefetten ilk tepki Özgür Özel'den geldi. CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, "AKP'nin grup başkanvekili… İşine bak işine. Kayyım atamadığınız bir CHP kaldı. İnsanda biraz utanma olur. CHP'ye laf ederken şu gerçeği bil ki; köpekler havladı diye atlar ölmez" ifadesini kullandı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.08.2018 12:41
Anahtar Kelimeler:
KayyumBülent Turan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Deniz 2018-08-03 11:58:49

Bu fikir iyi bence kayyum atayın oy atalım, Kemal oy vermektense kayyum oy verelim.

Misafir Avatar
ERTY 2018-08-03 17:35:13 @Deniz

akp li vekiller cehape ile daşşak geçiyor.. ama ... bu cehape bunu bile anlayamaz çünkü cehapeliler hıyar gibidir... bunları savunanlarda salatalıktır....:) :) :) :) daşşak geçilen cehape

Beğenmedim! (5)
Avatar
misafir 2018-08-03 12:35:00

bülen bey rahat dürtüyor her halde bir kaos çıkarmanın peşindesiniz chp ile ilgilendiginiz kadar birazda hükümetin içinde olan birisi olarak ekonomi ile haşır neşir olsanız nereye gidiyoruz

Avatar
Bu AKP,lilerin dilleri cok uzadi 2018-08-03 12:31:08

Ekonomik krizle geldiler yakinda ekonomik kirizle gideceklerinin farkinda deyiller.

Misafir Avatar
@Bu AKP,lilerin dilleri cok uzadi x----- 2018-08-03 13:32:44 @Bu AKP,lilerin dilleri cok uzadi

ümidini krizleremi bagladin?

Beğenmedim! (3)
Avatar
Chp yi karıştıran kimler ortaya cikti 2018-08-03 12:05:20

Chp yi karistiranlarin arkasında kimler var ortaya çıktı chp genel başkanlığına saldiri merkezi belli oldu. CHP'de isbirlikcilerin planları ortaya çıktı. Chp bitirmek müze partisi yapmak isteyenlerin planları çöpe gitti.

Misafir Avatar
@Chp yi karıştıran kimler ortaya cikt------ 2018-08-03 12:43:57 @Chp yi karıştıran kimler ortaya cikti

müze partisinden ayiran fark ne ? Ciddi soruyorum ögrenmek icin.. Tayyipin hangi istegini engelledi ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ata 2018-08-03 12:45:32

Delikanlıysan ata bakım kayyum..
Hodri meydan..
Buyur kayyum sen ol...erkeksen

Misafir Avatar
@Ata x -------- 2018-08-03 12:51:57 @Ata

TC devletinin temellerini degistirdiler tik yok kayyum atanincami canlanacaksiniz! unut unut!!!!! Akilli olun akilli !!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ata 2018-08-03 13:17:26

Senden kayyum olur diyelim de senden kayyum atayacak yürek yok hadi bekliyoruz bakalım sıkıysa ata

Misafir Avatar
@Ata x ---- fazla atma 2018-08-03 13:41:51 @Ata

ne yapacaksin merak ediyorum..???? arkadasca cevap ver!!

Beğenmedim! (1)
Avatar
chp lileri birlestirdiniz 2018-08-03 12:58:45

Chp liler dışardan tehlike geldimi tek yürek tek yumruk olurlar.chplileri birlestirdiniz chp lileri tutana aşk olsun. Kimse chp yi tutamaz.kimsenin gücüde yetmez.milyonlar kim tutacak.

Misafir Avatar
@chp lileri birlestirdiniz x---- 2018-08-03 13:43:58 @chp lileri birlestirdiniz

teyyo emmiyede gectiniz, at at !!!!!

Beğenmedim! (1)
Avatar
millet 2018-08-03 12:38:46

dönüpte bir tarihine bak nerden geldigine tarih ç kaleden yazıldı bir daha yazılmaz bil hassa chpye

Misafir Avatar
@millet x-------- 2018-08-03 15:25:58 @millet

vaaayyyyy beeee ,,,soru cevap içinde saklıymis.Gizemli yazismalar vay vay vaaayyyy ki vay!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
millet 2018-08-03 15:16:52 @millet

kişiye özel yazılan yazıdır soru cevap içinde saklıdır anlamayanlara duyrulur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@millet x 2018-08-03 12:40:47 @millet