AKP içinde HDP çatlağı

31 Mart 2019'da yapılacak yerel seçimler öncesi AKP içinde HDP'ye yönelik farklı açıklamalar dikkati çekiyor. 

AKP içinde HDP çatlağı

31 Mart 2019'da yapılacak yerel seçimler öncesi AKP içinde HDP'ye yönelik farklı açıklamalar dikkati çekiyor. 

22 Şubat 2019 Cuma 14:35
AKP içinde HDP çatlağı

AKP'nin İzmir adayı Zeybekci, T24'ten Şirin Payzın'ın "Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın 'HDP eşittir PKK' açıklamasının Kürt seçmen nezdinde sıkıntı yaratıp yaratmadığı" sorusunu yanıtlamıştı. Zeybekci, “HDP demokratik, seçimlere giren legal bir partidir. Ama terörü bir kez lanetlemeleri gerekir” demişti.

İçişleri Bakanı Soylu ise dün Ankara'da yaptığı konuşmada Zeybekci'nin söylediklerinin aksine bir açıklama yaptı. Soylu, "Bilmenizi istiyorum ki HDP legal bir siyasi partidir diyenler yanılıyorlar" dedi.

Soylu 31 Mart için yaptığı konuşmada HDP için şu ifadeleri kullandı:

"Birilerine hala PKK'nın kim olduğunu anlatmak, inanın bana çok garip ve acı gelmektedir. Meclise bakıyorsunuz, HDP'nin ön sıralarında avukatlar, akademisyenler, okumuş okumuş adamlar, kadınlar oturuyor. Koca koca kitaplar devirmişler. Konuştuğu zaman senden benden daha güzel konuşur, güya Avrupa bilir, güya dünya görmüştür ama geldikleri netice Kandil'deki bir avuç sapığın, katilin avukatlığını yapmaktır. Bilmenizi istiyorum ki HDP legal bir siyasi partidir diyenler yanılıyorlar. Eğer bunu yakınlarımız söylüyorsa, onlar da yanılıyorlar. Kandil'in koruduğu adamlar, Kandil'le ortaklaşa bir şekilde bu ülkede yeniden doğu ve güneydoğuda gecenin saat birinde, ikisinde bir anne ile kızının rahat rahat sokaklara çıkmasını ve huzurun bulunduğu bir anlayışın ortadan kalkmasını istiyorlar. Yeniden PKK'ya 14 yaşındaki çocuklar gelsin istiyorlar. Ayaklarını masanın üzerine atıp 'Gel bakalım benim sigaramı yak' diyen Ahmet Türk'e bu ülkenin belediyelerini teslim eden ve Kandil'in emrine verenlerle beraber kol kola yürüyere, ittifak yapacaklar. Ankara'yı, İstanbul'u ve İzmir'i kazanacaklar, ondan sonra da, 'Yolda yürüyorum ve ben bu ülkeyi yönetmeye talibim' diyecekler. Hadi oradan, bu milletin sizin palavralarınıza karnı tok." 

Son Güncelleme: 22.02.2019 14:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Firat 2019-02-22 16:18:53

Namuslu hiçbir Kurd ve hdp'li size degil oy gunahini vermez vermemeli,kurde cehenemi yasatan alçaklar

Misafir Avatar
Oyum HDP e 2019-02-22 17:20:49 @Firat

Bir TÜRK olarak bende oyumu HDP verecem bu soysuzlara verecek oyumuz yok.

Beğenmedim! (0)
Avatar
salim eren 2019-02-22 15:27:03

"DBPli 96 belediyeye kayyım atandığını hatırlatan Türk, sözlerine şöyle devam etti: Belediyelerimiz kayyumlar tarafından işgal edildi. Biz halkın iradesini tanımayan anlayışa karşı gücümüzü, birliğimizi, demokrasi mücadelemizi yükseltmek durumundayız. Gelecek için, barış için, demokrasi içi, özgürlükler için ortak demokratik bir mücadeleyi büyütmek zorundayız. Amacımız bu ülkeye demokrasi getirmektir. Bu ülkeye kardeşliği getirmektir. Bu hukuksuzluğa son vermektir. Bizim mücadelemiz aynı zamanda demokrasi ve özgürlük mücadelesidir. Biz bu anlayış ile birbirimizi kucaklamak zorundayız. İnanın ki ben ezildiğimde, siz de ezileceksiniz. Ben yoksullaştığımda, siz de yoksullaşacaksınız. Ve yahut bir kardeşiniz zulüm gördüğünde yarın o zulümle siz de karşı karşıya kalacaksınız. Bunun yüzden halkın iradesini ortaya koymak için hepimiz çaba içinde olmalıyız. Bu iktidarı geriletmek zorundayız, bu zulmü geriletmek zorundayız. Bunun için de demokratik bir yönetim kurmalıyız" A.Türk

Misafir Avatar
Cp 2019-02-23 10:20:40 @salim eren

Beyinsiz Makarnaci bir sigir veya koyun olma ne olursan ol,

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Firat x----fırat sen pkk lısın. 2019-02-22 17:16:08 @salim eren

PKK eşkiyası ayrı kürt ayrı. bende kürtüm ama TC ye bağlıyım . hdp pkk nın karargahıdır. pkk kürtleri katletti. devletin yatırım yapmasına engel olmaya çalıştı. okullarımız yaktılar yıktılar. nahlet olsun pkk terörüne. onlar israile çalışıyor. onlar yahudiye çalışıyor onlar düşmandır kürtlere dost değiller.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Sabit Gömlekli 2019-02-22 16:22:06

DEMIREL MUHALIF OLANI KAPISINA BAGLAYINCA MUHALIFLERE HAVLARMIS ULA DEMIREL YOKSA SOYSUZUMU ANLATMIS BEN BUNLARIN KICEKLIGINE YETISEMIYORUM HATTA BIR KICA KURT VARKI HAIN DEDIGI ADAMIN KAPISINA EHLILESMIS IT OLDU SOYLU BAHCELI KURTULMUS BUNLARIN GECMISTE AKP VE ERDOGANA SOYLEDIKLERININ KIRINTISI KADAR BILE KILICDAROGLU SOYLEMEDI MILLET ARTIK BALIK HAFIZALI DEGIL CUNKI FETULLAH HOCA KAYIT ALTINA ALMA OSMANLI MODELINI OGRETTI BU MILLETE VE BUNU EN IYI BILENDE

Avatar
HER TELDEN 2019-02-22 21:50:39

HER TELDEN ŞARKILAR.Bir de CHP ye iftira atıyorlar

Avatar
Cahil 2019-02-22 23:09:31

Acaba TURKIYEDE bağımsız yargı olsaydı şu an AKP li belediye başkan adaylarından FETOCU olmayan kaç aday kalırdı CUNKI çoğu fetoden içerde olurdu da onun için

Avatar
g. 2019-02-23 10:37:15

ÇATLAK CUMHUR ORTAKLIĞI (akmhp)

Avatar
Ah Vatan 2019-02-22 18:40:34

ZeybekçiAtatürk döneminde doğudan batıya getirilmiş kürtlerdendir. Atalarımız ne demiş ottur kokar soydur çeker. Gene PKK ya doğru çekim kuvveti var.

Misafir Avatar
mehdi 2019-02-22 19:33:15 @Ah Vatan

Keşke kendi soyunuda araştırsaydın,Allah bilir her gün küfrettiğin bir soydan çıkarsın

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2019-02-22 17:56:31

hdp e açık açık savaş var diyor ve hapistekilere rehine diyor bu ne demek savaş var,pkk yıda savaşan güç olarak görüyor

Misafir Avatar
aydın 2019-02-22 17:57:40 @aydın

terörist başı ocalan hiç yaptırdıgı katliamlardan pismanlık duyuyormu yok,muzafer komutan edasında barış görüşmeleri yaptı oslo da

Beğenmedim! (0)