AKP ile SP arasında sürpriz görüşme sonrası açıklama!

TBMM Anayasa Komisyonu Başkanı ve AK Parti İstanbul Milletvekili Mustafa Şentop, Saadet Partisi Genel Merkezine gelerek SP lideri Temel Karamollaoğlu ile bir araya geldi. İkili arasında görüşme sona erdi. Karamollaoğlu yaptığı açıklamada, 'İttifakla ilgili görüşümüz belli, gündemimizde yok dedi.

AKP ile SP arasında sürpriz görüşme sonrası açıklama!

TBMM Anayasa Komisyonu Başkanı ve AK Parti İstanbul Milletvekili Mustafa Şentop, Saadet Partisi Genel Merkezine gelerek SP lideri Temel Karamollaoğlu ile bir araya geldi. İkili arasında görüşme sona erdi. Karamollaoğlu yaptığı açıklamada, 'İttifakla ilgili görüşümüz belli, gündemimizde yok dedi.

01 Mart 2018 Perşembe 19:27
AKP ile SP arasında sürpriz görüşme sonrası açıklama!

TBMM Anayasa Komisyonu Başkanı ve AK Parti İstanbul Milletvekili Mustafa Şentop, Saadet Partisi Genel Merkezine gelerek SP lideri Temel Karamollaoğlu ile bir araya geldi. İkili arasında görüşme sona erdi.

Karamollaoğlu yaptığı açıklamada, "İttifakla ilgili görüşümüz belli, gündemimizde yok." dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.03.2018 20:33
Anahtar Kelimeler:
AKPSp
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SAADET 2018-03-01 20:40:15

TEK ADAMLIGA HAYIR DIYOR VE DIK DURUYOR BOSA ZORLAMAYIN ONLAR BOYUN EGMEMEGE KARAR VERMIS.

Misafir Avatar
Zübük 2018-03-01 20:46:13 @SAADET

Haci saglam vuruyor ve onurlu. Simdiye kadar Karamollaoğlu'nu adam yerine koymayan akp baskani tayyip simdi Karamollaoğlunun pesine düstü. Korku belasi. Baskanlik hayali güm, hergün gectikce tabanini kaybediyor. tayyip 50+ 1 i bulsa bunlari adam yerine koymaz , bilhassa bahceliyi .

Beğenmedim! (0)
Avatar
rrrrrrrr 2018-03-01 21:28:28

SAYIN KARAMANOGLU ONURLU BIR INSAN TESDICI BAHCELI GIBI YAVSAK SATILIK DEGIL KIMKI AKPE ILE IS TUTUYORSA VATANA IHANET EDIYOR ÜLKEYE VERDIKLERI ZARAR YEDIYÜZMILYAR DOLAR

Avatar
M.G. 2018-03-01 20:39:28

TEMEL BEY TÜRKİYE'Yİ SATMAZ.TEK ADAM TECAVÜZÜNDEN ÜLKEYİ,TEMEL BEY'İN SAADETİ KURTARACAKTIR. SONUNDA,SAADET PARTİSİ AKP'Yİ YUTACAKTIR.

Avatar
harun kuruoğlu 2018-03-01 20:36:02

Abdullah Gülün sinsi planlarının bir parçası,Erdoğana haddini bildirecekler gibi,zaten haddini çoktan aştı uztmaları oynuyor.

Avatar
Aliço 2018-03-01 22:42:42

SP günahını temizlesin. bunları başımıza musallat edenler kendileri. yıllarca umursamadan siyonizme yardım ve yataklık ettiler, kadrolaştırdılar, iktidara taşıdılar. ölmeye yakın da günah çıkardılar.

Avatar
YILDIRIM 2018-03-01 20:02:22

Bence ÇIKARTTIKLARI MİLLİ GÖMLEĞİ İsteyeceklerdir. İşi Bittiğine ve Çıkartıp Attığına Göre MİLLİ Gömleği Verin Diyeceklerdir veya Çıkartıp Attıkları MİLLİ Gömleği Geri Vereceklerdir. ! ! ! ! ! ! ! Saygılarımla

Avatar