banner87

AKP'li aday için yazılan o afiş sosyal medyada patladı...

Hüseyin Yayman için hazırlanan afişte 'Birlik, bereket, bolluk için Hatay bize biz Hata'ya emanetiz' yazılması sosyal medyada alay konusu oldu.

AKP'li aday için yazılan o afiş sosyal medyada patladı...

Hüseyin Yayman için hazırlanan afişte 'Birlik, bereket, bolluk için Hatay bize biz Hata'ya emanetiz' yazılması sosyal medyada alay konusu oldu.

29 Mayıs 2018 Salı 11:01
AKP'li aday için yazılan o afiş sosyal medyada patladı...

AKP Hatay Milletvekili adayı Hüseyin Yayman'ın afişindeki hata, sosyal medyada alay konusu oldu.

Hüseyin Yayman için hazırlanan afişte “Birlik, bereket, bolluk için Hatay bize biz Hata'ya emanetiz” yazılması sosyal medyada alay konusu oldu

'BU GERÇEK Mİ?'

Sözcü gazetesi yazarı Zeynep Gürcanlı da sosyal medya hesabından “Ahahaha! Bu gerçek mi?” mesajını paylaştı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-29 11:11:11

Bence doğru söylemişler.Hatay lılar bolluk bereket istiyorlarsa bunu ve bunun gibi AKP li hödükleri Amik ovasına gübre niyetine gömsünler.Bakın nasıl bollaşır ülkede her şey.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-29 15:02:14 @Antalyalı Attalos

iste böyle cahiller millete hizmet götürecekmis ? lan kendinize hayriniz yok be !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-29 13:36:04 @Antalyalı Attalos

AMIK OVASINDA DEVLET MALI OLAN BiNLERCE DÖNÜM ARAZiYi AKP Li SADULLAH ERGiN YARISINI KENDiNE GERi KALANINI EMiNE ERDOGANA TAPOLADI HATAYLILAR BUNLARI UNUTMAZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
misafir 2018-05-29 12:42:51 @Antalyalı Attalos

korkarım toprağı da zehirler bunlar....

Beğenmedim! (0)
Avatar
bolluk bereket icin 2018-05-29 11:32:58

TAMAM

Avatar
iyi partiye oylar..inşaAllah. 2018-05-29 12:08:07

akp.demek,hata,demektir..oy verilmez..yanından geçilmez..DANGER..TEHLİKELİ.
oyunu ziyan etme..akp.ye değil iyi partiye veya chp.ye ver..
ulkeyi yıkanlara ve mallarını satanlara ATEİSTLERE OY VERME..
ne diyor..akp.ye oy vermeyennin karısı kendisine haramdır..yani karısı ile aşne fişne yapamaz..işte cahillik budur..yav sen karını oy ile mi mukayese ediyorsun..terbiyesiz,cahil.
cahile oy verilmez.

Avatar
Ahahaha 2018-05-29 11:32:39

Ahahaha

Avatar