banner87

AKP'li adaydan seçmenlere skandal sözler!

AKP'nin Yalova Milletvekili adayı Meliha Akyol, Yalova'da düzenlenen bir basın toplantısında tepki çeken bir skandala imza attı.

AKP'li adaydan seçmenlere skandal sözler!

AKP'nin Yalova Milletvekili adayı Meliha Akyol, Yalova'da düzenlenen bir basın toplantısında tepki çeken bir skandala imza attı.

18 Haziran 2018 Pazartesi 12:34

Seçim çalışmalarından bahseden milletvekili adayı Yalova’nın seçmen profilini çok iyi bildiğini iddia ederek mevcut yönetime oy veren seçmen için ‘Batı Trakya’dan,
oradan, buradan, kimisi doğudan gelen kendisini ifade edemeyen ezik insanlar’ ifadesini kullandı.

AKP’li adayın bu sözleri kısa zamanda büyük tepki çekti ve sosyal medyada binlerce tweet atıldı.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
AKPYalovaBakanSeçmen
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Camur Akp 2018-06-18 12:45:23

Bence bu tarif tamda Akparti secmenine uyuyor

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-18 17:13:09 @Camur Akp

Allah söyletiyor tuvalet reiside saçmalamaya başladı eyyyyyy nama kılanlar camide abdestsiz namaz kılarken selfi çekinde denyo hazretleri görsün tapınakçı başı sadist hocalar türedi camide ispat için resim çekilinecekmiş

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-06-18 14:30:09 @Camur Akp

Eziklik: Kendi cabasi ile br yere gelemiyen, yalakalik ile hedefee ulasmak isteyen asagilik yaratiklarin kendilerini hissetme durumudur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tipe bak 2018-06-18 13:34:51 @Camur Akp

Yanindaki keltoşa bakin, kendini ifade edemiyor. Edep edep, bunlar mi müslüman?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
2018 best friends olanlar 2018-06-18 13:01:30 @Camur Akp

mr..perincek mr.bahceli and mr .tayyip

Beğenmedim! (0)
Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-06-18 12:46:05

Kendisiinin Resmi tam bir ezik resmi haberi yok

Avatar
sandiklarda 2018-06-18 12:45:31

cevabini veririz

Avatar
ataturkçu 2018-06-18 12:51:18

zihniyetleri belli halkı aşalamak kendinden olmayanlara suç atmak siz busunuz işte

Avatar
ataturkçu 2018-06-18 12:54:15

bizleri aşaladığını unutmayacağız akp nın adayayı senin bilgin kendine yetmiyor seçmenden anlayan biri değilsin adayken böyle isen vekil olduğunda insanlara tepeden bakarsın heralde

Avatar
....... 2018-06-18 12:56:20

kapat gözlerini ve dinle Millet ittifakinin ayak seslerini dinle gümbür gümbür geliyor değişimin sesini duyuyormusun ???değişim ruhunu hissedebiliyormusun ???

Misafir Avatar
@....... x UYARI !!!!!!! 2018-06-18 14:33:10 @.......

sen de sizofren hastaligi var. olmayan seyi gözlerini kapatarak duyuyor hissediyorsan , isler iyi gitmiyor haberin ola!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@....... x 2018-06-18 13:14:13 @.......

ömrü hayatinda iki cümle keşfetmişsin oraya buraya gözlerini kapatip yamaliyorsun. Senin gibilerinin yüzünden akp iktidarda! Yeni bir iki cümle bulman icin aylar sürer!

Beğenmedim! (1)
Avatar
nuh 2018-06-18 12:56:31

bu kadın museviler gibi kendini ari ırk mı sanıyor..sor ki kendi de gürcistan dan veya osetya taraından gelmiştir.oradan gelenlerin de çoğu sonradan müslüman olanlardandır.

Avatar
Kasif 2018-06-18 13:00:37

Asil ezik ve embesil olan kendisi ama zavalli ve tek hücreli oldugu icin bunu anliyacak kapasiteye sahip degil.

Misafir Avatar
Yılmaz 2018-06-20 09:50:05 @Kasif

Yanlış söylediğinin düşünen böyle bir açıklama yapan milletvekilini adaylıktan anında çıkarırdı. Hala yerinde tutması kimseye saygısının olmadığının göstergesidir

Beğenmedim! (0)