AKP'li başkandan skandal sözler: Hırsız bizim hırsızımız... Biz yanında yer alırız

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve İzmir Milletvekili Tuncay Özkan, Twitter hesabından Mersin Çamlıyaya AKP İlçe Başkanı Mehmet Ali Yetiş'in yaptığı konuşmanın görüntülerini yayınlandı.

AKP'li başkandan skandal sözler: Hırsız bizim hırsızımız... Biz yanında yer alırız

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve İzmir Milletvekili Tuncay Özkan, Twitter hesabından Mersin Çamlıyaya AKP İlçe Başkanı Mehmet Ali Yetiş'in yaptığı konuşmanın görüntülerini yayınlandı.

08 Şubat 2019 Cuma 13:28
AKP'li başkandan skandal sözler: Hırsız bizim hırsızımız... Biz yanında yer alırız


CHP Genel Başkan Yardımcısı ve İzmir Milletvekili Tuncay Özkan, Twitter hesabından Mersin Çamlıyaya AKP İlçe Başkanı Mehmet Ali Yetiş'in yaptığı konuşmanın görüntülerini yayınlandı. Görüntülerde Yetiş, hırsızlıkla suçlanan belediye başkan adayı için "Hırsız bizim hırsızımız. Biz yanında yer alırız" diyor. 

CHP İzmir Milletvekili Tuncay Özkan'ın Twitter'dan paylaştığı mesaj orjinal haliye şöyle: "AKP'Lİ BAŞKAN: HIRSIZ BİZİM HIRSIZIMIZ ONU DESTEKLERİZ! Mersin Çamlıyayla AKP İlçe Başkanı Mehmet Ali Yetiş hırsızlıkla suçlanan belediye başkan adayını böyle savundu: HIRSIZ BİZİM HIRSIZIMIZ. BİZ YANINDA YER ALIRIZ!"

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-08 14:49:16

iyi hirsiz sizin de, ama bizim malimizi caliyor, sadece sizin malinizi calsa diyecegim yok

Misafir Avatar
Kendi gibi dusunemeyenleri 2019-02-09 01:18:53 @Dogru Söyler

vatan haini ilan ediyorlar yani bunlara gore yuzde elli vatan haini imis. Eee sizde hirsiz cok olduguna gore hangi taraf vatan hainligine daha yatkin oldugu cok acik.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kula kulluk Etmeyen Müslüman 2019-02-08 21:05:17 @Dogru Söyler

Bu haberi, yandaş, yalaka, candaş, rantçı medya NASIL VERDi acaba? Sahi bu haberi a haber verdi mi? İşte AKP bu; ben söylemiyorum; kendileri söylüyor...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mürteza Sudabatmaz 2019-02-08 13:35:41

Meslekdaş oluyorlar ,normal değil mi?
Sadece bununkiler meydana çıkmamış daha.

Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-08 15:24:12 @Mürteza Sudabatmaz

artik fakindaysaniz hep ayni terane VATAN HAINLERi ve ÜLKE BEKASI bunun uzerinden gidiyorlar itin dölleri serefsizler, hepsi mali götürme derdinde kimsenin ulkeyidusundugu yok alayinizin ulke sevgisi caldiginiz ve calacaginiz "sey " kadardir ibne AKP liler lideriniz hirsiz oglu hirsiz soyu sopu hirsiz e sizde köselerden kemik artiklarindan faydalanmak icin göt yaliyorsunuz yakinda karinizi kizinizi siz elinizle AKP kodamanlarina verip izlersiniz sikilisinizi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynısı iskenderunda 2019-02-08 13:48:41 @Mürteza Sudabatmaz

simdide kilisli bir at ......sızı geliyor yaşlı kendine hayrı yok ama cumhur başkanı ile ortak olduğu fabrika olduğu halk arasında konuşuluyor ya eskileri bekbele eski belediye bşk Beyazıt bestami bilgilide ŞİMDİ AKP İSKENDERUN İLÇE BAŞKANI kanunlar yokmu ey akpve chp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö sempatizanlarını sorgulayın .şuda çok önemli akbezden bir valizle gelip bu kadar servete bu kadar kısa zamanda nasıl ulaştılar.ben birini söyleyeyim Mehmet boz Soner bozun babası modern evler Sakarya bütün camileri gezerek fetöcüler gibi mal sahibi yaşlıların yerlerini kat karşılığı kandırıp camiden cematten çaldı.fetöcüler:Soner boz,Mehmet boz,Erdal bönceoğlu,Abdullah sağıroğlu mermer atölyesi sahibi.beyazıt bestami bilgili akp İskenderun ilçe başkanı hala elleri kolları serbest geziyorlar.erdal bönceoğlunun bir akrabası eski hava assubayı incirlik adana fetöden tutuklandı.bönceoğlu himmet vererek çocuklarını gülen kollejinde okuttu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
hüseyin 2019-02-08 14:35:05

o çaldıkları tüyü bitmemiş yetimlerin parasını çalmak " bununla övünen bir zihniyet vatan düşmanlığı değilmi.... senden vatan sevgisi olsa ne yazar ...bu ülkenin parasını çal ondan sonra vatan aşkıyla yaşıyorum de.......ülke sizingibiler yüzünden bu ülke bu hale geldi zamanında kıbrıs yüzünden bu ülkeye ambargo koyulduğunda abbargocular yanındaydınız sizlerden vatan aşkı değil para aşkı var sizlerde vatan aşkı olmaz

Avatar
Murat 2019-02-08 14:02:14

Tüm A KE PE lilerin nası hırsızlarını koruyup kolladıklarını çok iyi biliyoruz.

Avatar
abc 2019-02-08 15:23:42

Ülkede AKP için işleyecek bir kanun, hukuk yok artık! Gerisi palavra!

Avatar
g. 2019-02-08 15:30:12

TAYYİP !! SENİN İÇİN SÖYLÜYOR BU LAFLARI ....................

Avatar
Zarari 2019-02-08 15:35:06

Apo cb olsa, cumhuriyetimize bunlar kadar zarar veremezdi.

Avatar
ATEİST 2019-02-08 15:05:36

Ayyy çoook güldük .!!Zaten bir ata sözü vardır ,! GÜLERİM AĞLANACAK HALİME DERLER YA .İşte bu cahil mahlükta sözde patronları HIRSIZ tayyibe yaranmak için güya bir şeyler yaptığını yarandığını güya tayyibi yüceltiğini zanned3n konuşma yapmış .!! Gerizekalı deyyus .Ayıkla pirinçin taşını patronun tayyip ÜŞÜTÜĞÜ sıçacak ağızına eyyy cahil mahlük durmak yok devam HIRSIZ PATRONUNUZ tayyibin HIRSIZLIK YAPTIĞINI İTİRAF ETMEYE . Durmak yok yola devam hısız lar hırsızları tabiki destekliyecek ona ne şüpe durmak devam baş çalan patron çalarsa tabiki hepsi çalar .