banner87

AKP'li Dağ anket sonucu açıkladı, İyi Parti'yi görmedi

AKP Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ, masadaki son seçim anket sonuçlarını açıklarken, İyi Parti'yi yok saydı.

AKP'li Dağ anket sonucu açıkladı, İyi Parti'yi görmedi

AKP Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ, masadaki son seçim anket sonuçlarını açıklarken, İyi Parti'yi yok saydı.

13 Kasım 2017 Pazartesi 21:15
AKP'li Dağ anket sonucu açıkladı, İyi Parti'yi görmedi

AKP Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ, masadaki son seçim anket sonuçlarını açıkladı. Dağ, son ankette AKP'nin oy oranının 50.2 olduğunu savundu.

 A Haber'de Murat Akgün'ün sorularını yanıtlayan AKP Genel Başkan Yardımcısı Dağ, AKP'nin yaptığı son seçim anket sonuçlarıyla ilgili bilgi verdi.

Dağ, son anketlerde AKP'nin oy oranının yüzde 50.2, CHP'nin yüzde 23.2, MHP'nin 10.7, HDP'nin 10.5, diğer partilerin yüzde 5.5 olduğunu söyledi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yemezler 2017-11-13 21:28:02

ufak at civcivler yesin

Misafir Avatar
sakarya 2017-11-14 08:44:14 @yemezler

iyi partimi? mikroskop lazım ama gerek yok . havlandırma yapıldımı hava temizlendimi iyi parti falan kalmaz şimdi biraz kokusu var . endişe etmeyeleim .

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
sivas 2017-11-14 08:29:41 @yemezler

kardeşlerime , kamuoyu yoklamasında chp ye yüzde 23,2 oy çıkıyormuş. yemin ederim tehlike! bu chp baraj altında kalmazsa ülkemize huzur gelmez, terörde bitmez. hdp yüzde onu geçiyormuş buda büyük tehlike. chp ve hdp ye oy veren vatandaşlarımızı saygı ile karşılıyorum ancak bu kardeşlerim chp ve hdp nin icraatlarını takip etmiyorlar. bu iki parti ülkemize değil, abd ye avrupaya hizmet ediyor. ülkemizin zararı için ellerinden geleni yapıyor. chp ve hdp ye oy veren kardeşlerim aman diyorum elinizi vicdanınıza koyun bu iki partiye oy vermeyin.

Beğenmedim! (4)
Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2017-11-13 21:31:58

CHP >>>IYI
PARTI KAZANACK

Avatar