banner87

AKP'li kadın vekilden camide propaganda

AKP Kocaeli Milletvekili Radiye Sezer Katırcıoğlu, camide propaganda yaptı ve kadınlardan oy istedi.

AKP'li kadın vekilden camide propaganda

AKP Kocaeli Milletvekili Radiye Sezer Katırcıoğlu, camide propaganda yaptı ve kadınlardan oy istedi.

19 Kasım 2018 Pazartesi 17:59
AKP'li kadın vekilden camide propaganda

Sosyal medya platformu Twitter'da paylaşılan fotoğraflara göre, AKP Kocaeli Milletvekili Radiye Sezer Katırcıoğlu, seçim çalışmaları kapsamında Bekirdere’de yer alan Hayrat Camii’nde program düzenledi.

Cami içerisine masa ve sandalye koyan Katırcıoğlu gelen kadınlara siyaset anlattı ve oy istedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
The İmam 2018-11-19 19:41:37

Utanmazlar, arlanmazlar.Allah(cc)'ın evinde dedikodu yaparak camii maneviyatına zarar veriyorsunuz. Hele bir de masa sandalye atıp siyaset doğru değil. Sıkıştığinızda Yok CHP cami yıktı diye siyaset malzemesi yaparsınız değil mi? Peki bu ne? Yazıktır günahtır.Biliyoruz cemaatle camide kılınan namaz makbul ama artık cami cemaati bütçeden aslan payı alan Dinayet İşleri Başkanlığının görevli imam ve müezzinleri yaptıkları siyasi hutbe, vaazları nedeniyle camiye gitmiyor. Bıktı ve usandı. Bir çok apartman veya site sıgınaklarını mescide çevirdi. Mescitte siyasi baskı olmadan huşu içinde ibadetlerini yapıyorlar, tatlı tatlı sohbetlerini yapıyorlar ve kuran kıraat ediyorlar. Yakında Mübarek Ramazan aynı gelecek siyasi baskı olmadan apartman komşuları beraber iftarlarını yapacak, huşu içinde teravih namazlarini kılacaklar, Kuran kıraat edecekler bunun hazırlıkları yapılyor. En iyisi bu şekilde olacak herhalde. Cemaat bıktı ve usandı. Ayrıca şunu da söylemeden edemeyeceğim Dinayet camiilerin bakım ve onarımı için ödenek ayırmıyor mu? Bazen gayri ihtiyari zorla da olsa bağış isteniyor.

Misafir Avatar
İSRAİL AJANI RTE !!!!!!! 2018-11-27 00:33:11 @The İmam

https://www.youtube.com/watch?v=QwUxqzQ1jTU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ŞOK! Akp kadın kolları başkanı metroda soyundu 2018-11-26 03:06:40 @The İmam

video silinmeden tıkla: https://www.youtube.com/watch?v=3TBJj2rTgIo

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
İmanının gitmesini istiyorsan akp.ye oy ver.!!!! 2018-11-20 10:21:50 @The İmam

lanet olsun bunlara..ALLAHIN evini kendilerine seçim portboyu olarak lanse etmişler..
eskiden akp.ye oy verdik ..ailece..yakınlarımızca...artık bu mumya tipi kadınları görünce oy vermeyeceğiz..milleti kasıp kavuran fukaralık bunlar için ve jeep li akp..kadınları villacı olan akp.müteahhitleri için GEÇERLİ DEĞİLDİR..
BUNLARA OY VERME..VEBAL GÜNAH İÇİNE DE GİRME..
bahçelerde de kekini yeme..80 milyon kişinin vebalinide alma..
yani akp.ye oy vermek HARAMDIR.
kıyamet günü bunların ve oy verenlerin İMANLARINA davacıyız.
kuş olsalar kurtulmazlar..Allah huzurunda...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Daret Dik 2018-11-20 08:12:23 @The İmam

camide propaganda yapanın siyaseti Allahın evine sokanın ve onu destekleyen partinin taaaaaaa a.m.k söz halkın bu zihniyet hani camide bira içmişler diyiyorlardı ya bunlar orda rakıda içerler likörde hatta yatarlar bile çamuru başkasına atarlar yazık yazık.bu kadarmı küçüldünüz.bu kadarmı mıcınız tehlikede oy için bir vermediğinşz kaldı.

Beğenmedim! (1)
Avatar
bugün kandil ya 2018-11-19 19:48:11

eline mikronu almış bende mevlüd okuyor zannettim

Misafir Avatar
hadi ordan 2018-11-19 21:55:07 @bugün kandil ya

Bunlarin girdigi yerde namaz kılınmaz. Bi bok olmaya calisiyor. Camiler ücretsiz. Gitsin bu altı delik bir yer kiralasın. Türkün yakasından düsün amk kaltakları. Sizin yanınızda erkegim diye yatanları fistan giydirip oynatmalı. Süslüman kaltakları.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Din 2018-11-19 20:12:56

simsarlari

Avatar
Yalan dünya 2018-11-19 20:31:05

Onların Kabeleri İsrail , dini imanı da para olduğu için hiç de şaşırmadım. Allah onları kahretsin , kutsallarımızdan oynamaktan vazgeçin....

Avatar
Yalan dünya 2018-11-19 20:32:43

CHPli biri yapsa kıyameti koparırlardı...bunun bir cezai yaptırımı olması lazım....

Avatar
her kişi 2018-11-19 19:53:30

yaradanına ister pamuk ipligi,ister kalın iple [söz timsali]baglıdır.kul ile ALLAH,ın arasındaki bu bag bir başkasının eline geçerse çok farklı olaylar olur.örnegin kredi kartı şifrenizi bir başkasının eline geçerse ne olur.banka sürekli mesaj gönderir banka güvenligine bile asla şifrenizi söylemeyin diye ikaz eder.neden zararı sonra kişi öder.ALLAH ile kandırılmamak ama ataist te olmamak için bu şerefsizleri ilk bakışta tanımak gerekir ciddi bir seçenek durumudur SORGULAMAK,sorgulanan siz olmaktan ise sorgulayan siz olun.

Avatar
Laz 2018-11-19 21:41:11

Biri camileri ahir mi yapti dedi camiler icindekiler inek olursa ahir olur ..iste ornek

Avatar
D 2018-11-19 21:43:54

Kenefleri unutulmasın çok iş görür önü .