AKP'li ve MHP bir grup İnce'nin Menderes'teki mitingine saldırdı

AKP ve MHP’li bir grup Rabia ve Bozkurt işaretleri yaparak Muharrem İnce’nin İzmir Menderes’te düzenlediği mitinginden ayrılan CHP’lilere saldırmak istedi.

AKP'li ve MHP bir grup İnce'nin Menderes'teki mitingine saldırdı

AKP ve MHP’li bir grup Rabia ve Bozkurt işaretleri yaparak Muharrem İnce’nin İzmir Menderes’te düzenlediği mitinginden ayrılan CHP’lilere saldırmak istedi.

27 Mayıs 2018 Pazar 13:02

CHP Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin bugün İzmir Menderes'te düzenlediği mitingde  AKP'li ve MHP'li bir grup pankartlar açarak miting alanlarına gelenlere saldırmaya çalıştı. Ellerindeki pankartlarda, 'Sana olan sevgim hiçbir zaman bitmeyecek Reis bu İzmir seni ölene dek sevecek' yazılı
Erdoğan fotoğraflı pankartı açtılar.

Olay sosyal medya hesabından böyle duyuruldu


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.05.2018 14:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
58 yigido 2018-05-27 13:09:42

artik bunlar butun pislikleri yapacaklar milleti birbirine dusurecekler dikat edilmeli oyunlara gelmeyelim kaybedenler belli oluyor sagduyu ince geliyooooooooooooooooor

Misafir Avatar
orada 10 tane götveren var 2018-05-27 18:59:24 @58 yigido

başkada kimse yok o dört parmagı kırma zamanı geliyor.can tatlıdır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
POLISIMIZ BU POROVAKÖTÖRLER I 2018-05-27 15:00:13 @58 yigido

NEDEN TUTUKLAMIYOR ?????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem_fitne hadi ordan 2018-05-27 14:57:53 @58 yigido

olayi masumlastirmaya calisma SAADET PARTISINE SALDIRI DUZENLENDI IYI PARTIYE SALDIRI DUZENLENDI SIRA CHP DE YETER ARTIK BE SECIM ESIT REKABET ICERSINDE OLUR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AZINLIK COGUNLUGA 2018-05-27 14:55:57 @58 yigido

HUKMETMEYE CALISIYOR HAHAHA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkem_fitne 2018-05-27 14:34:53 @58 yigido

Yurtgazetesi bir olayı abartarak ve hedef göstererek çarpıtarak veriyor. FİTNE çıkartıyor. eeey aklı selim Vtandaşlar kardeşler birileri bir fitne çıkartmak isyeince siz neden ona hemen alet oluyorsunuz?
akıllı olun bilinçli olun ahlaksızlaştırıp kardeşi kardeşe düşman etmek isteyen fitnecilere uymayın. yorum yapan kardeşler mantıklı düşünün. hakaret etmeyin psikolojinizi bozmayın.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır 2018-05-27 14:19:23 @58 yigido

EYYY AKP LI SECMENLER EYYY MHP LI SECMENLER SIDDET KULLANMAK GUNAHTIR RAMAZAN AYINDA BILE GOZUNUZ DONMUS SEKILDE MUHALEFET PARTILILERE KANLI BICAKLI SALDIRMANIZ COK GUNAHTIR HEP BANA HEP BANA RABBENA GUNAHTIR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYYY BAHCELI 2018-05-27 13:54:19 @58 yigido

YETER ARTIK SECIM ESIT REKABET ICERSINDE OLUR MHP lilerini dizginle bicakla silahla sopayla kanli bicakli secim mi olur yeter artik be yeter

Beğenmedim! (0)
Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-27 13:20:14

vah vah MILLET TAMAM dedi Millet ittifaki kazanacak

Misafir Avatar
akp.mhp.ye oy yok.. 2018-05-27 14:03:31 @KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ!

saldırganlar....gelin bizden akp ve mhp.için oy alın..
alamazsınız çünkü siz vahşilik yapıyorsunuz.
her vahşiliğinizin sonu iki partinizde kaybedecektir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
korkmuyoruz 2018-05-27 13:19:20

ADIL SEFFAF ADALETLI SECIM ISTIYORUZ

Avatar
hukumet insanlarin can ve mal guvenligini 2018-05-27 13:22:37

koruyamiyorsa derhal istifa etsin

Misafir Avatar
Seçimlere kadar bankalardan paranızı çekin 2018-05-27 15:26:44 @hukumet insanlarin can ve mal guvenligini

Bunlara ve bunlara finans sağlayan bankalara, para babalarına, patronlara, sanayicilere prim vermeyin. Bizim sayemizde ayakta olduklarını hatırlasınlar. İç savaş kışkırtıcılığı yapmak bu kadar kolay mıydı yani?!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hak ve gerçeği gör dünya....! 2018-05-27 14:06:00 @hukumet insanlarin can ve mal guvenligini

bunların yaptığını chp. ve iyi partililer yapsa polis hemen arkalarına yapışıyor..bunlar yapınca Görmedim,duymadım..bilmiyorum..misali ..doğruluk bumu?

Beğenmedim! (0)
Avatar
eyyy AKP liler 2018-05-27 13:21:53

Erdoğan'lı pankartlar i ERDOGAN IN MEETINGINDE ACIN PROVOKASYON YAPMAYIN KENDINIZE MUSLUMAN OLMAYIN AYIPTIR GUNAHTIR

Avatar