AKP, MHP'ye direnemeyecek!

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin iktidar partisinin vetosuna rağmen gündeme getirmeye devam ettiği genel afla ilgili partinin kurmaylarından 'AK Parti'nin toplumsal bir sorun haline gelen af konusunda daha fazla duyarsız kalamayacağını' yorumları yapıldı.

AKP, MHP'ye direnemeyecek!

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin iktidar partisinin vetosuna rağmen gündeme getirmeye devam ettiği genel afla ilgili partinin kurmaylarından 'AK Parti'nin toplumsal bir sorun haline gelen af konusunda daha fazla duyarsız kalamayacağını' yorumları yapıldı.

06 Haziran 2018 Çarşamba 10:50
AKP, MHP'ye direnemeyecek!

Cumhuriyet'ten Selda Güneysu'nun aktardığına göre MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin 'teröristler, çocuk istismarcıları, tecavüzcüler, kadın katilleri' hariç olmak üzere 'kader mahkûmları' diye nitelediği suçlulara af çıkarılması yönünde yaptığı üst üste açıklamaların ardından MHP kulislerinde, 'affın toplumsal bir beklentiye dönüştüğü' yorumları yapıldı. 

'İKİ ARADA BİR DEREDE'

Seçimlere sayılı günler kala AK Parti kanadından ardı ardına gelen “Gündemimizde yok” açıklamalarının ise 'AK Parti’yi seçim sahasında iki arada bir derede bıraktığı' ifade edildi. İktidarın af bekleyen seçmenin beklentisini boşa çıkardığı ve bu durumun da AKP’ye ‘boş oy’ olarak geri döneceği öne sürülürken, AK Parti’nin affa sıcak bakması halinde bu kez affa karşı çıkan seçmeninden tepki alabileceği değerlendiriliyor.

'Af çıkması halinde bundan toplumun çok küçük bir kesiminin etkileneceğini' savunan MHP’li kurmaylar, 'AKP’nin de toplumsal bir sorun haline gelen af konusunda daha fazla duyarsız kalamayacağını' ileri sürüyor.

YETKİ MECLİS'TE

Anayasaya göre ‘af’ yetkisi Meclis’te bulunuyor. Bahçeli’nin son açıklamasındaki, “Partimizin TBMM’deki milletvekili sayısı belli. Bu şartlar altında tek başımıza bir af çıkarmamız mümkün değildi” sözlerine atıfta bulunan MHP’li kurmaylar, affın ancak “AKP ve MHP’nin ortak oylarıyla çıkarılabileceğine” dikkat çekti. MHP’li kurmaylar, affı seçim beyannamesine alan MHP’nin bu konuda geri adım atmayacağını da vurguladı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.06.2018 11:50
Anahtar Kelimeler:
AfAKPMhp
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ali 2018-06-06 12:13:04

af istiyen ahlaksız ve suçludur.Af ancak suç kime karşı işlenmiş ise onun af etmesi ile olur.bohçalı boşa konuşuyor.ne affı suç ceza gerektirir.bana işlenen suçu devlet af edemez

Avatar
Tarzan 2018-06-06 10:59:09

Bahçeli'nin amacı, cezaevlerinde yatan mafya babaları ile fetöcüleri kurtarmak ve onların ailelerinden oy devşirmek.

Misafir Avatar
UMUT 2018-06-06 18:06:15 @Tarzan

CHP, HDP, İYİ parti bunların derdi iktidar olup hazineyi boşaltıp soymak. sonrada İMF den borç ALIP halkı eskisi gibi saf sefil etmek kıtlıkları yoklukları kuyrukları pkk belasını tekrar başımıza bela etmek. ABD İSRAİL AVRUPA bunu istiyor ve chp hdp iyi parti de bunların emir kulları. inşAllah bu üç parti baraj altında kalır.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
UMUT 2018-06-06 18:04:13 @Tarzan

Ümidim varki bu seçimde chp hdp iyi parti baraj altında kalır. Bu asil soylu millet ihanetçileri hep tokatlamıştır . bu terör sevicilerde tokatlanacak diye çok büyük ümidim var.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
KORKMA 2018-06-06 12:28:17 @Tarzan

AKP iktidarda varken bu ülke teröre mafyaya, fetöye pkk ya emperyalistlere teslim olmaz. KORKMA DEVAM A KATIL KARDEŞİM.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
af istemiyoruz evet 2018-06-06 12:27:03 @Tarzan

AMA M İnce Meral Temal Selahattin Demirtaşı serbes bırakmak isityor. devamındada iktidar olurlarsa PKK lılarıı bırakacaklar. olurmu hiç?
ABD İsrail emir vermiş İnce mearal temel mecbur yapacaklar. bu yüzden onlara iktidar vermeyeceğiz. DEVAAAAMMM.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Muhalefet ve yurt gazetesi 2018-06-06 12:25:15 @Tarzan

Düşünün br uçaktayız gidiyoruz kendileride aynı uçakta ama kendi aralarında pıçı pıçı fiıs fıs konuşuyorlar " ah şu uçaka bir leylek çarpsa, ah bu uçak kuş sürülerinin içinden geçse, ah bu uçak bir sarsıntı geçirse... " diye içgeçirirler. akıllı olan bunu yaparmı dostlarım?
peki bu muhalefet Ülkenin başarılı çalışka hükümetini neden karalamak gayreti içindeler?
akıl sahibi değiller demekki.

Beğenmedim! (2)
Avatar
millet af maf istemiyor 2018-06-06 10:59:56

suclular cezasini ceksin

Avatar
AKPye OY YOK 2018-06-06 12:56:36

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Avatar
korkunun ecele faydası yok 2018-06-06 15:38:46

korkunun ecele faydası yok... AKP sizede oyda yok

Avatar
toprak 2018-06-06 14:39:58

demirtaşı serbest bırakmak isteyen bu durumda bahçeli oluyor. akp de sanki istemiyormuş gibi yapıyor.hepsi anlaşmalıdır. masal nlatmayın troller

Avatar
YILDIRIM 2018-06-06 18:58:13

Dışarıda MHP ye Oy verecek SEÇMEN kalmayınca, MHP Genel Başkanı, MHP ye Oy bulabilmek için CEZAEVİNDEKİLERİ AF ile İkna Edebilir miyim demeye başlamış ANLAŞILAN.. . .. . . . . MHP Genel Başkanı Sayın ERDOĞAN' ın dediği gibi SİVAS' ın ÖTESİNE Gidebilse belki oradakileri İKNA EDECEK ama Sayın Erdoğan' ın KOALİSYON = İTTİFAK Arkadaşı SİVAS Ötesine gidemiyor.