AKP'nin İstanbul adayı belli oldu

AKP İstanbul adayı Binali Yıldırım.

AKP'nin İstanbul adayı belli oldu

AKP İstanbul adayı Binali Yıldırım.

27 Kasım 2018 Salı 12:03
AKP'nin İstanbul adayı belli oldu

Habertürk'ün son dakika haberine göre Erdoğan'ın Latin Amerika ziyareti sonra açıklanacak. 

AK Parti'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adayı Binali Yıldırım oldu. Açıklama Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Arjantin dönüşü yapılacak
 

Son Güncelleme: 27.11.2018 12:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BinAli deyince biniyor 2018-11-27 12:13:17

In Ali deyince iniyor

Misafir Avatar
cardon 2018-11-27 21:23:59 @BinAli deyince biniyor

benimkine biner inşAllah davar çobanı hırsız gemici sen güverte zabiti bile olamazsın ama fettullah efendiye dua et onu kandırıp kullandın dibino seni.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
inşaallah 2018-11-27 15:28:13 @BinAli deyince biniyor

Rabbimin izni ile İBB Yıldırım beyindir.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
kendisini kanıtlamış bir insan . 2018-11-27 15:27:27 @BinAli deyince biniyor

Ulaştırma bakanlığından biliyoruz çalışkan ve başarılı. Başbakanlıkda yaptı. yolun açık olsun Yıldırım BAŞKAN. İstanbul seni seviyor, Türkiye seni seviyor.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
Gür_el 2018-11-27 15:26:05 @BinAli deyince biniyor

HAYIRLI OLSUN. BU ADAM İŞ YAPAR KARDEŞİM. DESTEKLEYECEĞİZ.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Dogru Söyler 2018-11-27 14:55:44

Binali unutma, bir süre sonra nakarat var: Inali

Misafir Avatar
: @Dogru Söyler x----cevap 2018-11-27 15:29:08 @Dogru Söyler

@Dogru Söyler x------------------aç tavuk tan farkınız yok lennn.

Beğenmedim! (2)
Avatar
YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA 2018-11-27 15:50:20

akp sempatizanları ne oldu saldırıp duruyorsunuz eleştirenlere.Sevilmiyorsunuz hiç biriniz defolup gidin arabistan orda hadi kaşıkçı ailesi size sahip çıkar bak orda bulgur makarna bedava değil ama olsun siz alıştınız ya makarna bulgur ve kömürü bedavaya almaya alışıksınız.Tabiki binali bey dersiniz ağzınızın kenarını silin onlar et vb yiyecekler yerken sizde makarna,bulgura talim edin hadi bakim

Avatar