banner87
Flaş Haber
Kapat

Akşener'den Bahçeli'ye 'ittifak' yanıtı

Cumhurbaşkanlığı seçiminde Recep Tayyip Erdoğan'a destek vereceklerini açıklayan MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin İYİ Parti'ye CHP ve HDP ile ittifak yapmasını önermesine Meral Akşener'den yanıt geldi: Akıl verme mevkisinde değil. 

Akşener'den Bahçeli'ye 'ittifak' yanıtı

Cumhurbaşkanlığı seçiminde Recep Tayyip Erdoğan'a destek vereceklerini açıklayan MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin İYİ Parti'ye CHP ve HDP ile ittifak yapmasını önermesine Meral Akşener'den yanıt geldi: Akıl verme mevkisinde değil. 

08 Ocak 2018 Pazartesi 14:18
Akşener'den Bahçeli'ye 'ittifak' yanıtı

Hayırlı, uğurlu olsun inşallah ülkemiz için... Başkalarının siyasi iradeleri hakkında konuşmak ayıptır. Kimin ne yapacağı konusunda akıl verme, fikir verme mevkisinde kimse değil. 'Sayın Bahçeli neden, sayın Erdoğan'ı şarsız, şutsuz' destekliyor diyebilir miyiz? Diyemeyiz. Bahçeli öyle bir karar vermiştir saygı duymak lazım. Bizim ne yapacağımıza da biz kendimiz karar veririz. Başından beri söylüyoruz, bizim bir ittifak arayışımız yok.


 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bahceli 2018-01-08 14:35:15

baraj alti

Misafir Avatar
mhp li 2018-01-08 18:19:35 @bahceli

Arkadan vurmk denir meral hanımın yaptığına. ihanet denir. adam satmak denir meral hanımın yaptığına. e ne diyelim karekter meselesi. ama mhp liler olarak bizde meral hanıma acı bir ders vereceğiz. mhp den meral hanıma oy yokkkkkkkk.

Beğenmedim! (5)
Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-01-08 14:36:04

akp erir mhp tarihe karisir

Avatar
Nihat Kuşakçı 2018-01-08 14:28:32

İnsanda beyin olmayınca, ağızdan ipe sapa gelmez sesler çıkar. Bahçeli buna en güzel örnektir.

Misafir Avatar
karaman 2018-01-09 10:25:47 @Nihat Kuşakçı

Bahçeli akıl verme mevkisinde değilmiş!!! ABD TRUMP gibimi olmak lazım akıl verme mevkisine çıkmak için? meral hanım abd nin aklı ile hareket ediyor uçurumların kenarında dolaşıyor kendini akıllı ve doğru yolda sanıyor. bir üfledilermi uçurumdan aşağı düşecek haberi yok. çok yazık. kendi insanımız abd gazı ile ülkesine düşman olabiliyor ne acı bir durum.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
astarsızlık zordur 2018-01-08 15:24:35 @Nihat Kuşakçı

Bak sen! meral lcik KOSKOCA Devlet Bahçeliye ne diyor., sözde hakaret ediyor? utanmak için yüzde biraz astar olmalı ama yok demekki.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Allah kimseyi 2018-01-08 15:14:04

Bahcelinin dustugu aci duruma dusurmesin, koltugunu korumak icin dustugu durumdan cikamayip, kendini ve MHPyi tamamen AKPnin eline teslim etmistir.

Avatar
şamil 2018-01-08 16:22:21

Bahçeli aklına kendine sakla emekli olunca sana lazım olur.

Avatar
BAHCELI KIIIIM 2018-01-08 15:25:09

Milliyetcilik kim.

Avatar
HALK 2018-01-08 14:38:06

EGE ADALARINI DUYMAZDAN GELEN SÖZDE MILLIYETCI DEVE LET BAHCE KENDISININ ÜLKE ICIN DEGILDE ABD KÖPEGI GIBI DAVRANMASI ANLASILIR GIBI DEGIL EGERKI BIR ÜLKENIN BASI DIS SALDIRIYA MELUN MELUN BAKA KALMISSA ORADA BIR IHANET VAR ADALAR BIZIMDIR FAKAT SES YOK YORUM YOK BU GÜN ADALARI VEREN YARIN IZMIRI VERMIYECEGINI KIM GARENTI EDER

Avatar