Akşener'den sürpriz ziyaret!

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener sürpriz bir ziyaretle Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğluna ziyarette bulundu

Akşener'den sürpriz ziyaret!

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener sürpriz bir ziyaretle Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğluna ziyarette bulundu

02 Mayıs 2018 Çarşamba 16:04
Akşener'den sürpriz ziyaret!

Hala devam eden görüşmenin yarın açıklanması beklenen ittifak protokolü ile ilgili olduğu belirtiliyor.

Ayrıntılar geliyor...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.05.2018 16:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
türkiyeyi batirdilar 2018-05-02 16:15:30

butun akp liler turkuyeyi yedi bitirdi ulke batti bizim miilli ve yerli zubukler paralar altinlar cogu yurtdisina cikmistir bilr turkuye bu batakdan zor cikar artik abd de avrupada dusen turkuyeyi yerden kaldirmaz bu isin sonu bolunme ve ic savas paraniza maliniza nsmusunuza artik yuz kat daha dikkatli olun ic savasda hepsi yagmalanir bu butun dunyada boyledir firsati imksni olana gidin bu ulkeden derim .kahiik yapmiyorum ac kalan insan insani yermis ic savas savaslarin en kotusudur komsun gelir kafani keser parani alir boyle bisey

Misafir Avatar
oku bakiim 2018-05-03 10:19:27 @türkiyeyi batirdilar

Okudum, chp, iyi pari, sp devamında hdp bunlar ŞER kokulu ittifak. ŞER kokuyor bu bir birine gidip gelmeler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu beleşçileri gönderelim haydi türkiye 2018-05-03 08:57:49 @türkiyeyi batirdilar

benim kazancımdan alıyor ipsiz sapsıza veriyor.65 yaş üstü hiç bir geliri olmayanları tenzi ederim.bakarmısın general kızı 60 yaşında babasının şişkin maaşını almak için boşanıyor ,dul maaşı almak için gençler boşanıyor ,bunların hepsi göstermelik boşanma böyle bir şey olabilirmi benden çalıp tuvaletçi oy için bıunlara veriyor haram zıkkım olsun o barsakları işkembesi daha beter olsun.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-05-02 16:20:58

Bay Kemal iktidara ve yancısına demokrasi dersi vermeye devam ediyor duvara tosladılar şimdi kara düşünüyorlar Meral Bacım gümbür gümbür geliyor iktidar ve yancısı ayarları bozuldu biz ne ettik diye düşünüyorum Kocamış kurt ile iktidarın kazdığı kuyuya kendileri elele düşecektir. Koltuk sallanıyor sallanıyor saltanat kayığı su alıyor

Avatar