banner87
Flaş Haber
Kapat

Akşener'den TRT'ye büyük eleştiri

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın AKP Genel Başkanı seçildiği 21 Mayıs 2017’deki kongreyi 8 saat 13 dakika 33 saniye süreyle canlı yayınlayan TRT'nin, İYİ Parti'nin geçen Pazar günü gerçekleştirilen kongresinden hiç yayın yapmaması eleştirildi.

Akşener'den TRT'ye büyük eleştiri

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın AKP Genel Başkanı seçildiği 21 Mayıs 2017’deki kongreyi 8 saat 13 dakika 33 saniye süreyle canlı yayınlayan TRT'nin, İYİ Parti'nin geçen Pazar günü gerçekleştirilen kongresinden hiç yayın yapmaması eleştirildi.

03 Nisan 2018 Salı 13:33
Akşener'den TRT'ye büyük eleştiri

İYİ Parti kurucusu Ahmet Can Buğday yaptığı açıklamada “TRT’nin AKP kurultayının yapıldığı salondan yaptığı canlı yayın süresi 8 saat 13 dakika 33 saniye olmuştu. TRT, toplamda 60 bin vatandaşımızın katıldığı İYİ Parti kurultay salonundan ise, 0 saat 0 dakika 0 saniye canlı yayın yaptı. TRT’ye vergilerimi helal etmiyorum. Umarım vicdanlarınız yer bitirir sizi” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.04.2018 13:38
Anahtar Kelimeler:
Tayyip ErdoğanTRTAkşener
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Trt 2018-04-03 13:41:20

Tayyip, Recep, Tayyip... Başka bilmezler... Kur'an-ı papaganlastirma yarışması düzenleyenler.

Misafir Avatar
genç parti yerine iyi parti 2018-04-03 18:41:28 @Trt

aynı genç partiyi dstekleyenler aynen iyi partiyi destekliyor. oyuncu başka ama senaryo aynı sahne aynı hedef aynı. Türkiyenn gücünü azaltma projesi.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
uyan be kardeşim. 2018-04-03 18:39:54 @Trt

HALK tv chp nin değilmi*
eee peki bu halk tv Meral hanımın reklamını niye yapıyor? anlayın daaaa. ikiside ABD ofisi. hdp de ortakları daaa. uyan be kardeşim uyan.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
semaver 2018-04-03 17:56:55 @Trt

dokunmayın merale ayılınca bişesi kalmaz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
PEEEEH MEROŞ 2018-04-03 17:56:17 @Trt

meroş tek atmış çift sallıyor.

Beğenmedim! (2)
Avatar
İYİ Parti kurultayini 2018-04-03 13:55:56

sadece Halk TV ve TELE1 naklen yayinladi, digerlerine yaziklar olsun.

Avatar
Bacım 2018-04-03 15:20:22

Bırak bunlara kulak asma. İt ürür kervan yürür. Saray soytarılar hezeyan içinde. Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkacak. İYİ günlere

Avatar
Tuna Gür 2018-04-03 17:18:13

TRT haram, zıkkım olsun İnşAllah!...

Avatar
Tuna Gür 2018-04-03 17:22:05

ali aktaş ne seviyesiz yaratıksun öyle. Kişiliksiz ve omurgasız sürüngen. sen aktaş değil yüreği karataş bir sapıksın.

Avatar
ali aktaş 2018-04-03 14:11:11

tolamış vatan hainlerinin yakınlarını..kahpe meral..

Avatar
mardınli 2018-04-03 16:01:56

kahpe diyen o çocuğudur kimse kimseye kahpe diyemez.

Avatar
mete 2018-04-03 17:56:43

TRTyi kapatmak gerekir.