Akşener ile Kılıçdaroğlu, 6 maddede anlaştı

Ahmet Hakan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ve İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in, yerel seçimlerle ilgili olarak altı maddede anlaştığını ileri sürdü.

Akşener ile Kılıçdaroğlu, 6 maddede anlaştı

Ahmet Hakan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ve İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in, yerel seçimlerle ilgili olarak altı maddede anlaştığını ileri sürdü.

16 Kasım 2018 Cuma 08:55
Akşener ile Kılıçdaroğlu, 6 maddede anlaştı

Ahmet Hakan, "Akşener/Kılıçdaroğlu şu altı maddede anlaştı" başlığıyla yayımlanan yazısında "Başı sonu tam belli olmasa ve detaylara girilmese de iki lider prensipte şu altı maddede anlaşıp uzlaşmış durumda" ifadesini kullandı.

Hakan, sözünü ettiği altı maddeyi şöyle sıraladı:

Yerel seçimde ittifakın yöntemine anketlerde çıkan sonuçlara göre varılacak. CHP'nin anketleri hazır… İYİ Parti'nin anketleri de dört-beş gün içinde çıkacak.

İki partiden ikişer ya da üçer kişilik bir komisyon oluşturulacak. Bu komisyon anketleri masaya yatıracak.

Hangi partinin hangi şehirde şansı daha yüksek" sorusuna işte bu komisyon cevap arayacak.

İttifak için üzerinde yoğun biçimde çalışılacak şehirler Ankara, İstanbul, Antalya, Muğla, Adana, Mersin ve Aydın olacak.

Komisyon toplantılarının ardından uzlaşılan ve uzlaşılmayan konular Akşener ve Kılıçdaroğlu'na sunulacak.

En sonunda iki lider, hangi il ya da ilçede hangi partinin adayıyla seçime girileceğine karar verecek.

Son Güncelleme: 16.11.2018 21:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ERTY- KARTEL BİR NUMARA-WERT 2018-11-16 09:49:26

HAYIRLISI OLSUN.. BU AKP ZİHNİYETİNİ DEVİRMEK LAZIM.. BU AKPLİLERİN YAPTIĞINI ATEİSTLER YAPMADI..

Misafir Avatar
EVETE CEVAP 2018-11-16 13:19:54 @ERTY- KARTEL BİR NUMARA-WERT

HDP VE İYİ PARTİ Mİ? GÖTÜNDEN UYDURMA MAYMUN... KARALAMA KAMPANYASINA KATILIYORSUN... HOSUNUZA GİTMEDİĞİNDİĞİNDE HEMEN YALANLAR HAZIR.... PKK İLE PAZARLIGA BEN Mİ OTURDUM.. BİRDE UTANMADAN YAZIYORSUN YA ALLAH SİZİ BİLGİ GİBİ YAPSIN..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-11-16 10:51:03 @ERTY- KARTEL BİR NUMARA-WERT

Tavuk tilki ile, kuzu kurt ile dostluk kuruyor ne iş? ECELLERİNE susamış olmalılar!
İnanabiliyormusunuz? chp ile iyi parti, chp ile saadet, hdp ile iyi parti, hdp ile saadet!!! TUHAFLIK VAR .

Beğenmedim! (5)
Avatar
BIrlikten kuvvet dogar 2018-11-16 13:44:53

CHP, IYI parti ve Saadet Partisi ile evet.

Avatar
murat 2018-11-16 11:38:22

Devletimizin ve milletimizin Çıkarı ve menfaati konusunda bütün partiler birlik ola bilir
sonuçta onlarda devletin mefaatını korumak devlet için çalışmak toplumun huzuru için bu yola çıkmadılar mı

Avatar
Kara Fatma 2018-11-16 11:36:45

Yükselen eflasyon, işsizlik rakamları ve ekonomik krizi gündemden düşürmek için oynanan oyunlara lütfen alet olmayın. Yok Türkçe ezan, andımız polemikleri ile boş laf söylüyor veya ortaya bir konu atıyor. Maksat vatandaşı oyalamak veya kutup oluşturmak. Çünkü kutuplaşma yaparak akkoyun saflarını sıkı tutmak. Bak CHP'ye oy verirseniz ezan Türkçe olur, andımız gibi milliyetci söylemi tekrar okuturlar vb. oyunlarla ilerliyorlar. Neden bu günlerde Atamıza hakaret edenlere karşı bir şeyler söylemiyorlar, aksine el avuşturuyorlar. Kutuplanmasan besleniyorlar. Açıkladıkları 100 gün oldu, ne oldu? Vatandaş perişan edildi. Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları karşı vatandaş lehine hiç bir şey yapılmadı. Vatandaş enflasyon canavarına ezdirildi. Mutfaktaki yangın söndürülmedi. Masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları bir yere kadar vatandaş artık itibar etmiyor.

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-11-16 11:37:09

Akepeli Cumhurbaşkanı büyük kentlerde ağırlığı koyarak bazı yerlerde durumu kurtarmaya çalışacak ama herkes için zor bir seçim olacak çünkü bu seçimde en etken ekonomik krizi ve yükselen eflasyon ve işsizlik değerleri. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu artık. Mutfakta yangın var yangın.

Avatar
HADE BE !.... 2018-11-16 11:47:14

Konkordato hileli iflastir yani ĶHK ile yasaklanan ıflas yerine zaman kazmak yada sarayın gözene batmamak. Turpun büyüğü heybede bekle ve gör. Bu konkardato ilan şirketlerden çalışanlar işten çıkarılırsa yandı gülüm keten helva. İşsizlik sigortasindaki paralarda buharlaştı. Bak suret o zaman orta oyununu.

Avatar
Yalan dünya 2018-11-17 00:03:42

İttifak şart, güç birliği yapıp kimin adayı nerde iyiyse onu desteklememiz şart...Hadi hepberaber kurtulalım şu ülke, millet ve Atatürk düşmanlarından.....