banner87

Akşener ve Demirtaş o taahhütnameyi imzaladı

'Hayvan haklarını yok sayan siyasilere oy yok' kampanyası kapsamında hazırlanan Hayvan Hakları Taahhütnamesini ilk imzalayan cumhurbaşkanı adayı, Meral Akşener oldu. Diğer aday Selahattin Demirtaş’ın da cezaevinde görüştüğü yetkililerin getirdiği taahhütnameyi imzaladığı bildirildi.

Akşener ve Demirtaş o taahhütnameyi imzaladı

'Hayvan haklarını yok sayan siyasilere oy yok' kampanyası kapsamında hazırlanan Hayvan Hakları Taahhütnamesini ilk imzalayan cumhurbaşkanı adayı, Meral Akşener oldu. Diğer aday Selahattin Demirtaş’ın da cezaevinde görüştüğü yetkililerin getirdiği taahhütnameyi imzaladığı bildirildi.

01 Haziran 2018 Cuma 00:24
Akşener ve Demirtaş o taahhütnameyi imzaladı

Aralarında Hayvanların Yaşam Hakları Konfederasyonu (HAYKONFED), Hayvanlara Adalet Derneği (HAD), Marmara Hayvan Hakları Federasyonu, Hayvan Hakları İzleme Komitesi (HAKİM), Hayvan Hakları ve Etiği Derneği’nin olduğu çok sayıda sivil toplum kuruluşunun başlattığı “Hayvan Haklarını Yok Sayan Siyasîlere OY YOK” kampanyasının hazırladığı taahhütnamede, “Seçildiğim takdirde doğayı ve hayvanların yaşam haklarını koşulsuz koruyacak ulusal ve yerel bazda çalışmalar yapacağıma söz veriyorum” ifadeleri yer alıyor.

Sivil toplum kuruluşlarının bu ortak bildigesini imzalayan ilk isim, İyi Parti’nin cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener oldu. Metni okumadan imzalayacağını söyleyen Akşener, ülkemizde hayvan haklarının yetersizliğini farkında olduğunu, hayvan hakları savunucularının sıkıntılarını da çok iyi bildiğini ifade etti. Akşener geçtiğimiz aylarda da tecavüz mağduru bir kedi sahiplenmişti.

2 gün önce ise Hayvanlara Adalet Derneği (HAD) yöneticisi avukatlar, HDP’nin cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş ile tutuklu bulunduğu Edirne Kapalı Cezaevi’nde görüştü. Akşener’in ardından HDP’nin adayı Demirtaş da hayvan haklarını koruyacağına dair söz vererek hayvan hakları taahhütnamesini imzalayan ikinci cumhurbaşkanı adayı oldu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-01 00:55:13

Erdoğan kaybedecek ve Türkiye yıllar sonra ilk kez derin bir nefes alabilecek...Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Misafir Avatar
aynı nakarat 2018-06-01 08:54:12 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

yine süsleme boyama şişirme oyunu devrede. bir seloya bir merala verin GAZı birdende direksiyonu İNce ye çevirin ona verin gazı. Temel beyide unutmayın haa onada verin gazı. arada birde Gürsel tekin e söz verin sözden önce GAZ verin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
dbekir 2018-06-01 08:52:43 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

SELO hapiste ama bir eli dışarda. nasıl iş bu iş?
binerce insanın öldürülmesine sebep olmuş birisine bu hak verilirmi?
kamu vicdanı rahatsız.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
SELAM---hoca 2018-06-01 08:50:47 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

Kardeşlerim burası Türkiye Müslüman bir ülke ve Ramazan ayındayız. oruçluyuz. ne bu küfürler hakaretler yahu? inanın bu küfür ve hakaretler karşı tarafa asla bir zarar vermez ama küfür edene hakaret edene çok zarar verir. kendi cehenneminizi hazırlamayın . dostca tavsiyem. olgun bir şekilde yorum yapın ama asla hakaret etmeyin. her yaptığınız hakaret kendinizedir bunuda bilin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gömen Atatürke gömmüş bi zamanlar 2018-06-01 04:46:47 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
atatürkün ibneliği halk tvde ifşa olacaktı 2018-06-01 04:31:51 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

Sabiha Gökçen'in manevi oğlu Eriş Ülger, latife uşaklıgilin kızkardeşinin torunu Mehmet Öke ile cehapenin kanalında tartışmıştır. Tartıştıkları konu Atatürk ile Latifenin boşanma sebebi. Ülger elinde tuttuğu şeffaf dosyadaki mektubu göstererek "şu belgeyi görüyor musunuz, bu belge sizin amca oğlunuz, Ahmet Mehmet değil, sizin amca oğlunuz, Vedad Uşaklıgil", "bütün vatandaşların karşısında beni bu mektubu okumaya mecbur etmeyin" diyordu. Okusaydı Kemalin ibneliği ifşa olacaktı, programın sunucusu okutmadı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-06-01 01:32:50 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

AYDIN DENEK NIKLI SAHIS ATATURK E AGIR HAKARETLERDE IFTIRALARDA BULUNUYOR RESMEN SUC ISLIYOR SAVCILIK A DERHAL SUC DUYURUSUNDA BULUNUN IP ADRESI SIZDE ZATEN MEVCUTTUR LUTFEN CHP PARTISINEDE BURDAKI YAZDIGI IFTIRALARI ILETIN

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-01 01:13:04 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-06-01 00:29:08

demirtaş önce kardeşine ihtar çeksin pkk nın kadrosunda çık desin,askerin degeri yok mu

Misafir Avatar
atatürkün ibneliği halk tvde ifşa olacaktı 2018-06-01 04:33:00 @aydın

Sabiha Gökçen'in manevi oğlu Eriş Ülger, latife uşaklıgilin kızkardeşinin torunu Mehmet Öke ile cehapenin kanalında tartışmıştır. Tartıştıkları konu Atatürk ile Latifenin boşanma sebebi. Ülger elinde tuttuğu şeffaf dosyadaki mektubu göstererek "şu belgeyi görüyor musunuz, bu belge sizin amca oğlunuz, Ahmet Mehmet değil, sizin amca oğlunuz, Vedad Uşaklıgil", "bütün vatandaşların karşısında beni bu mektubu okumaya mecbur etmeyin" diyordu. Okusaydı Kemalin ibneliği ifşa olacaktı, programın sunucusu okutmadı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
001 2018-06-01 01:45:18 @aydın

aydın pici zamanı gelince demirtaşın adamları seni evine kadar bulup gtünden skecek bilgin olsun HDP liler skecek seni

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-01 00:54:02 @aydın

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (2)
Avatar
52 2018-06-01 02:06:06

arkadaş puştun biri atatürke hakaret ve sövüp duruyor bu yayını yapanlara sesleniyorum neden göz yumuyorsunuz neden gereğini yapmıyorsunuz şu yunantohumunu yazılarını ya yayınlamayın yada savcılğa bildirin aksi halde bu yayına sesiz kalan sizlerde suçlusunuz işin ççivisi çıkmadan susturun bu atatürk düşmanı yahudi bozuntusunu

Misafir Avatar
puşt gibin ibne gibin birşey olan atatürktü 2018-06-01 04:34:50 @52

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona b

Beğenmedim! (0)
Avatar
hacı bektaş ı veli 2018-06-01 01:07:27

Asalet, duruluk ve doğruluktur.
Asıl körlük nankörlüktür.
Bir olalım, iri olalım, diri olalım.
Mevki hırsı, koğu, gıybet, edebisizlik, hıyanet Hakk’ı inkâr eder.

Avatar
Unal 2018-06-01 04:06:22

FETULLAH GULENCI AYDIN DIYE BIRI SELAHATTIN DEMIRTASI TERORIST YAFTASI YAPISTIRMAYA CALISIYOR ASKERIN DEGERINDEN BAHSEDIYOR ERGENEKON VE BALYOZ KUMPASLARINI KURARAK TURK ORDUSUNU LAGVEDEN KISI SELAHADDIN DEMIRTAS DEGILDI 15 TEMMUZ DERSEN YAPAN SELAHADDIN DEMIRTAS DEGIL GOKCEKLER ARINCLAR TAYIPLER BOZDAGLAR OZHASEKILERIN IS TUTTUGU ADAMLAR AMA HAPIS YATAN DEMIRTAS TIPKI ZALIMIN BOLU BEYI KARSI CIKAN KOROGLU ZALIM HIDIR PASA MAZLUMUN PIR SULTAN OLDUGU GIBI SANMAYINKI ZALIMLER ETTIGINI CEKMEZ ALMA MAZLUMUN AHINI CIKAR AHESTE AHESTE AYDIN GIBI TIPLER TURKIYEDE TURK KURT ALEVI SUNNI SAVASI CIKARTARAK ULKEYI BOLMEK ISTEYENLERDIR ANCAK KONU INSANLIK OLUNCA TURK MILLIYETCISIDE KURT MILLIYETCISIDE BERABER OLUYORLAR ISTE SIKINTI BURADA TURK KURT BERABER OLURSA BOP YANI BUYUK ISTAIL PROJESI YURUMEZ DEMIRTASI ICERI ATANLAR BU YUZDEN ATTI TIPKI ISRAILIN ISIDINE SILAH GONDERIYOR DIYEN GAZETECININ VATAN HAINI YAPILMASI GIBI TURKIYEDE IKI SIYASI GURUP VAR BIR BOPCULAR IKI TURKIYECILER HERKES TERCIHINI CIKARINA GORE YAPAR TURKIYEDE YSHIDILERDEN TRILYONLAR KAZANAN MILYONLARCA INSAN VAR

Misafir Avatar
MÜSLÜMAN KÜRT 2018-06-01 07:43:57 @Unal

52 müslüman kürdün katili kim ino

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ulan göt 2018-06-01 04:50:06 @Unal

Selahattin Demirtaşın yaftalık durumu mu kalmış? Adamlar bariz terörcü. Biz götümüzü YPGye PYDye dayadık, onlar da bize arkadan dayadı diyen; PKK sizi tükürüğüyle boğar diyen; halkı sokaklarda ayaklanmaya çağırıp terör estiren bu ibne götverenlerdir. Şu anda Demirtaşın kesinleşmiş cezası bulunmasa da cezaevindedir ve seçimlerden önce bile cezası kesinleşebilir. Burada terörcüleri savunan ne kadar adi götveren varsa hepsinin amına aydın koysun.

Beğenmedim! (0)