banner87

Akşener yasak getirdi: Oradan gelenler partiye katılamayacak

Meral Akşener'in yeni kuracağı ve siyasi çizgisini Milli Merkez olarak tanımladığı partisinde kırmızı çizgiler de belli oluyor. CHP’den partiye göz kırpan isim ise istifasını verdi.

Akşener yasak getirdi: Oradan gelenler partiye katılamayacak

Meral Akşener'in yeni kuracağı ve siyasi çizgisini Milli Merkez olarak tanımladığı partisinde kırmızı çizgiler de belli oluyor. CHP’den partiye göz kırpan isim ise istifasını verdi.

19 Ekim 2017 Perşembe 16:39
Akşener yasak getirdi: Oradan gelenler partiye katılamayacak

Yeni partide tarikat ve cemaatlerle bağlantısı olanlara yer verilmeyeceği aktarılırken, Akşener’e büyükelçilerin ilgisinin giderek arttığı ve randevu talebinde bulundukları belirtildi.

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'ye karşı Genel Başkanlığa aday olan ancak daha sonra ihraç edilen Meral Akşener'in kuracağı yeni partide, cemaat ve tarikatlarla iltisaklı olan isimlere yasak getirildiği öğrenildi. Söz konusu karara gerekçe olarak, Akşener ve ekibinin son dönem karşı karşıya kaldıkları "FETÖ" suçlamaları gösterildi.

Kuruluşu Ankara'da bulunan Nazım Hikmet Kültür Merkezi'nde ilan edileceği belirtilen yeni partinin programında, "Türk" - "Kürt" gibi ayrıştırıcı bir dil kullanılmadığı ve herkesi kucaklayıcı olmasına özen gösterildiği vurgulanıyor. Bu yaklaşım, HDP seçmeni tarafından da olumlu karşılanıyor. T 24’ün haberine göre, programda seçim barajının düşürülmesi önerisi de bulunuyor.   

Büyükelçi ilgisi

Bu arada Akşener’e büyükelçilerin ilgisinin giderek arttığı ve randevu talebinde bulundukları söyleniyor. Partinin resmen kurulmasının ardından Akşener’in tüm bunları değerlendireceği  belirtiliyor.

Akşener'in partisine ilişkin yapılan kamuoyu araştırmalarında oyların, "bilerek" düşük gösterildiği ileri sürülüyor. Parti yönetimince yaptırılan anketlerde, oy oranlarının çok daha yüksek olduğuna dikkat çekiliyor.

Hakan Atalay CHP’den istifa etti

Öte yandan Meral Akşener'in yeni partisine, CHP'den destek geldi.  CHP Kurultay Delegesi, Beşiktaş Belediye Başkanı aday adayı, eski meclis üyesi ve milletvekili adayı Hakan Atalay, yaptığı basın açıklaması ile CHP’den istifa etti. Açıklamasında, yeni kurulacak olan partiye destek vermek üzere yola çıktığının sinyallerini de veren Atalay, partinin iktidara gelmesi için büyük bir gönüllüler ordusu kurduklarını kaydetti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
adanalı 2017-10-19 18:45:18

Allahına kurban dedin ya tarikat cemaat yok diye arkandan sel yapacağız oyları vekil adayları belli olsun istihbaratınada yardım edeceğiz tarikat cemaat sıkı araştırıp sokmayacağız gelmesinler partiye onlar kendilerine başka parti kursunlar.

Misafir Avatar
bb 2017-10-20 15:00:34 @adanalı

Rabbim fitnecileri, yalancıları, kahretsin. dürüst insanlara çamur atanları, iş yapanları engelleyenleri, ülkesine halkına düşmanlık edenleri rabbim kahretsin. bu ülkeye emek veren herkesten Allah razı olsun.. ithal parti istamiyoruz. ithal siyasetçi istemiyoruz. dışa bağımlı siyasetç, istemiyoruz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
seçmen 2017-10-20 08:44:39 @adanalı

Bu millet dinine örf adetine, onuruna dokunanı affetmez. meral de bu milletin en kutsalı din ine saldımıştır. din devlet, namus bir bütündür. meralı istemiyoruz. bu zihniyet sandıktan çıkamaz.

Beğenmedim! (6)
Avatar
erkan 2017-10-20 09:37:12

bütün vatanseverler bir arada sonuna kadar arkandayız ANATÜRK

Avatar
Aytap53 2017-10-20 12:31:17

Yuru meral hanim
Artik degissin hersey

Avatar
Haydar 2017-10-19 21:23:46

Meral Aksener ve ekibi toplama ordu gibi nerede sicili bozuk varsa hepsi oraya takilmis mhp nin golgesi bile olamazlar bunlar yandas basinlari sisiriyor bekleyin gorun hepsi fos cikacak

Misafir Avatar
VatanSever 2017-10-20 00:49:09 @Haydar

Kendinizi dev aynasında görmeye devam edin. Seçimlerde alırsınız boyunuzun ölçüsünü sonra akpye yamanırsınız...

Beğenmedim! (4)
Avatar
doğrucu 2017-10-20 14:24:17

Akşener korkusu yandaşlarda giderek büyüyor...

Avatar
koç 2017-10-19 17:57:21

VAllahi büyük fitne . abd planı. bunların derdi siyaset yapmak değil. gayeleri MHP yi zayıflatmak. bunlar mhp nin çürüklerini topluyor, bular chp de isyan edenleri topluyorda temiz imanlı ihlaslı tarikatcılarmı bunların yanına gidecekde bunlarda almayacak? YALAN bunlar abd nin ajanıdır. bunlar ın tek gayesi var mhp yi zayıflatmak. akp ye diş geçiremediler. yarın akp den istifa edenlerde meral ın partisine gitse seve seve alır ama akp den istifa edenler gitmez. akp de çürük yok. yorgun var, yeni dinamik elemanların önü açılsın diye görev değişimi var.

Misafir Avatar
koç,a cevap..! 2017-10-19 19:02:32 @koç

akp.den ve mhp.den hala hayır mı bekliyorsun..millet eskiden akp veya mhp.ye oy vermiş olabilir..kör değiller ya..geçim sıkıntılarını onlarda çekiyor,ancak tepedekiler keyf içinde..aldatmak peşinde..amaç..yerleri bozulmasın,koltuk gitmesin..senin gibi kürek mahkumleri ancak bu partilere oy verir..koçççç..uyan..aylığın ne kadar?
emeklinin aylığı 1500 lira..ya senin aylık?
emekliden (aklı başında olanlar) zaten bu durumlardan sonra ne akp.ye ne mhp.ye oy vermez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hak söz 2017-10-19 18:57:59 @koç

koç..seçim zamanı sen oy verme yeni partiye..senden ve cemaat / tarikattan gelen oy garip ve imanlı kişilerden gelsin...hala akp.nin ateş hamallığın devam ediyor..
2019da akp..tebdilhava alacak Allahın izniyle..sende şimdiden bol bol yalan ifadeler kullan..Elbet Allah büyüktür..birgün seninde hesabını görür..
hadisi şerif..BİZİ ALDATAN BİZDEN DEĞİLDİR..sen git seni aldatanlara yama ol..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kader 2017-10-19 18:43:06 @koç

sen koç olamazsın olsan olsan koyun olursun davar.tarikat yok,cemaat yok .haydi yiyiyorsa sizin destekçilerinizde desin tarikat yok cemaat yok diye haydi delikanlı iseniz cevap verin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
abc 2017-10-19 18:37:51 @koç

Senşn Desteklediğin Partinin genel Başkanı da Daha Hükümet Olmadan Kırmızı Halılarla karşılanmıştı ABDde

Beğenmedim! (0)
Avatar
bb 2017-10-19 19:12:23

Meral ın partisi bebek ana baba chp ve hdp bebek meral ın partisi. bu bebek yaşamaz . bak görürsünüz . bunlar cem uzanın genç partisinide böyle şişirmişlerdi. ama pattttt patladı gitti. meral o kadar bile şişemeyecek. Yüce Türk halkı değerlerine sahip çıkacak. vatana, bayrağa, ezan a sahip çıkacağız. . ajanlar ve cahiller eriyip gidecekler. ama günahları kalacak

Avatar