Ankara'da Gökçek krizi

Sincan'daki Sivil Toplum Kuruluşları, Gökçek ismine karşı adeta ayaklandı.

Ankara'da Gökçek krizi

Sincan'daki Sivil Toplum Kuruluşları, Gökçek ismine karşı adeta ayaklandı.

18 Kasım 2018 Pazar 13:12
Ankara'da Gökçek krizi

Ankara Büyükşehir Belediyesi için 5 dönem belediye başkanlığı yapmış Melih Gökçek'in ismi yeniden gündeme gelirken, oğlu Osman Gökçek'in de Sincan İlçe Belediye Başkanlığı'na aday gösterileceği iddia edildi.

Ancak Sincan'daki Sivil Toplum Kuruluşları, Gökçek ismine karşı adeta ayaklandı ve “Sincanlı olmayan belediye başkanı istemiyoruz” açıklaması yaptı.

Sözcü'den Deniz Ayhan'ın haberine göre, Sincan Ziraat Odası Başkanı Zekeriya Gülmez başkanlığındaki 25 dernek ve odanın imzasıyla yayınlanan açıklamada, “Sincan’da faaliyet gösteren ve artık Sincan ile özdeşleşmiş sivil toplum kuruluşları olarak bu seçimin kazananının özellikle Sincan ve Sincanlı olmasını istiyor ve yerelden genele doğru işleyecek olan süreçte herkes öncelikle kapısının önünden sorumludur anlayışı ile hareket ediyoruz” denildi.

SINIF BAŞKANI, SINIF İÇİNDEN SEÇİLİR!

Son günlerde Sincan’ın adayının tartışma konusu olduğunun hatırlatıldığı açıklamada, “Okullarda sınıf başkanı sınıf içerisinden, dernek başkanı dernek içerisinden, parti başkanı parti içerisinden seçilir. Sincan halkı, mahalle ve sokak isimlerini Sincan’a geldikten sonra öğrenen belediye başkanı istemiyor ve zaman kaybetmeye de tahammülü yoktur. Sincanımız ile duygusal bağı olmayan, Sincan’ın geçmişi ve geleceği ile ilgili hayaller kurmamış, rüyalarını bile başka şehirlerde yaşayan, cadde ve sokaklarımızda anıları, acıları, sevinçleri olmayan birisini ve gününü doldurduktan sonra çekip gidecek olan belediye başkanı istemiyoruz” denildi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MEMLEKETTE VATAN HAİNLERİNDEN BAŞKA ADAM YOK ? AQ! 2018-11-24 03:04:34

Bİ FETÖ'CÜ GİDER , BAŞKA FETÖ'CÜ GELİR ! DÖNER DOLAŞIR AYNI FETÖ'CÜ BİDAHA GELİR ! BAŞKA ADAM KALMAMIŞ MEMLEKETTE ! AQ ! :(

Misafir Avatar
MELİH GÖKÇEK ::)))))))) 2018-11-27 19:04:40 @MEMLEKETTE VATAN HAİNLERİNDEN BAŞKA ADAM YOK ? AQ

https://www.youtube.com/watch?v=cqo7PErkkaA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP = ALLAHSIZ KİTAPSIZLAR PARTİSİ 2018-11-26 03:50:13 @MEMLEKETTE VATAN HAİNLERİNDEN BAŞKA ADAM YOK ? AQ

TÜM AKP'LİLER ; VATANHAİNLİĞİNİN VE ORRR...ROSSSPU ÇOCUKLUĞUNUN !
EN PARILTILI VE EN JANJANLI ŞAHİKASIDIRLAR !!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALLTAKİ LİNKİ ATAN ''MELİH GÖKÇEK'' İTİDİR !!!!!!! 2018-11-26 03:44:52 @MEMLEKETTE VATAN HAİNLERİNDEN BAŞKA ADAM YOK ? AQ

LÜTFEN GİRİP BAKMAYIN ! BAKMA SAYISINI ARTTIRMAYIN !
ATA'MIZA KÜFÜR EDİYOR ! BU PİÇ ERKEK-YOSMA !!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akpli belediyecinin fuhuş pazarlığı 2018-11-26 03:07:51 @MEMLEKETTE VATAN HAİNLERİNDEN BAŞKA ADAM YOK ? AQ

akp youtuptan sildirmeden izle: https://www.youtube.com/watch?v=3TBJj2rTgIo

Beğenmedim! (28)
Avatar
Kara Fatma 2018-11-18 14:00:55

Akepede çürümüşlük baş gösterdi ve yerine adam bulamıyorlar. Parsel parsel satarken haberleri yokmuydu? Feto ve elemanları ile kol kola iken haberleri yokmuydu? Hepiniz oradaydınız.

Misafir Avatar
ado ya cok görmeyin 2018-11-19 12:06:29 @Kara Fatma

hala uckurunda kalmis, arasira böyle yirtik don cikisi yapiyor..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bir bayan 2018-11-19 11:32:21 @Kara Fatma

ado..cehennemde de ateşsiz yatma..rezil utanmaz..
urfalıları ne ile kıyaslıyorsun Allah belanı versin amin..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
doğru söz. 2018-11-19 11:29:01 @Kara Fatma

doğru söz...kara fatma..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Kara Fatma x---AAAA karanlık fatma 2018-11-19 10:51:19 @Kara Fatma

Çok münafıksın be küstah. ama ne yapasan boş. hayattan eli boş geçip gideceksin.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ado 2018-11-19 10:39:47 @Kara Fatma

urfalılar yorgansız yatar .........sız yatmaz bunlarda halfetili artık ne diyak gardaş bıyıkları sıvazlıyak.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
gül baba 2018-11-19 09:32:23 @Kara Fatma

Herkes kendi çöplüğünde öter Sincan'a eski başkanımızda seçeriz ama Halfeti kökenli Apo'nun hemşerisi Hale'n belediyenin lojmanında oturan birileri ve onların oğullarını seçmeyiz ne len bu padişahlık gibi babadan oğula gavvatlar başka gençlermi YÖK itin oğlunun ne özelliği var parlak ondanmı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
seçmen görür 2018-11-19 09:24:53 @Kara Fatma

CHP bu saçmalıyor. Gökçek Ankara belediye başkanlığından istifa ettirildiğinde chp Gökçeke arka çıkmıştı:-)))))) ne komik değilmi?
şimdi yeniden aday konusu oluncada karşı çıkıyor. bu chp ne yapıyor sahi?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Imam bayıldı 2018-11-18 14:01:38

Yükselen eflasyon, işsizlik rakamları ve ekonomik krizi gündemden düşürmek için oynanan oyunlara lütfen alet olmayın. Yok Türkçe ezan, andımız polemikleri ile boş laf söylüyor veya ortaya bir konu atıyor. Maksat vatandaşı oyalamak veya kutup oluşturmak. Çünkü kutuplaşma yaparak akkoyun saflarını sıkı tutmak. Bak CHP'ye oy verirseniz ezan Türkçe olur, andımız gibi milliyetci söylemi tekrar okuturlar vb. oyunlarla ilerliyorlar. Neden bu günlerde Atamıza hakaret edenlere karşı bir şeyler söylemiyorlar, aksine el avuşturuyorlar. Kutuplanmasan besleniyorlar. Açıkladıkları 100 gün oldu, ne oldu? Vatandaş perişan edildi. Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları karşı vatandaş lehine hiç bir şey yapılmadı. Vatandaş enflasyon canavarına ezdirildi. Mutfaktaki yangın söndürülmedi. Masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları bir yere kadar vatandaş artık itibar etmiyor.

Avatar
The İmam 2018-11-18 14:02:27

Açıkladıkları 100 gün oldu, ne oldu? Vatandaş perişan edildi. Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları karşı vatandaş lehine hiç bir şey yapılmadı. Vatandaş enflasyon canavarına ezdirildi. Mutfaktaki yangın söndürülmedi. Masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları bir yere kadar vatandaş artık itibar etmiyor.

Misafir Avatar
Necmiye..urfalı.. 2018-11-19 11:36:47 @The İmam

Ado...elin belin dilin çürüsün..kangren ol..urfalılar,a iftira attın..yerin ATEŞ OLSUN..amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
urfada akp.ye mhp.ye oy yok. 2018-11-19 11:35:16 @The İmam

bunlara oy verilmez..
milleti mahvettiler..Allah onları mahvetsin..
ADO adındaki rezili de birlikte...amin..bu mubarek gün hürmetine..amin..amin..amin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
salkimsacak 2018-11-18 14:30:53

Bu Gökcek kahpeleri yedi yedi doymadi,Erdogan ve ailesi hakkinda bir suru bilgi var o yuzden elimine edilemiyor,dusunun ATO seciminde sonuclar Fetöculer tarafindan ayarlandi dedi Gökcek oysa kazanan Emine Erdoganin yegeni ,bu cureti gösteriyor Gökcek yani Darbeyi kimin tasarladigini biliyorum diyor ve tehdit ediyor

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-11-18 14:02:03

Akepeli Cumhurbaşkanı büyük kentlerde ağırlığı koyarak bazı yerlerde durumu kurtarmaya çalışacak ama herkes için zor bir seçim olacak çünkü bu seçimde en etken ekonomik krizi ve yükselen eflasyon ve işsizlik değerleri. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu artık. Mutfakta yangın var yangın.

Avatar
HADE BE !.... 2018-11-18 14:03:05

Geride kalan dönemde ama asıl son 16 yılda, hava hariç, her şeyi özelleştirdiler. Özelleştirmedikleri bir tek hava kaldı... Bakalım sıra ona ne zaman gelecek? 

Avatar
Kara Fatma 2018-11-18 14:10:25

İstanbul Üsküdar Kirazlıtepe Mahallesi’ndeki Esentepe Caminin yıkım kararı tartışma yaratmıştı. Yıkıma mahalleli ve imam karşı çıkmıştı. Caminin imamı, mahalle halkını direnişe çağırmıştı.

AKP'li Üsküdar Belediyesi tepkilere rağmen tarihi caminin yıkımından geri adım atmamıştı.

Yıkımda; Mustafa Kemal Atatürk'ün fotoğrafları, İstiklal Marşı dizeleri ve Kuran'ı Kerim'in paraparça edildiği ve yerlere atıldığı fark edildi.