Ankara'dan böyle oy istiyor: Allah bir sahip gönderdi o da Erdoğan...

AKP'nin Ankara adayı Mehmet Özhaseki, partisinin Çankaya'daki toplantısında "Allah bir sahip gönderdi o da Recep Tayyip Erdoğan. Allah uzun ömürler versin" dedi.

Ankara'dan böyle oy istiyor: Allah bir sahip gönderdi o da Erdoğan...

AKP'nin Ankara adayı Mehmet Özhaseki, partisinin Çankaya'daki toplantısında "Allah bir sahip gönderdi o da Recep Tayyip Erdoğan. Allah uzun ömürler versin" dedi.

18 Ocak 2019 Cuma 22:41
Ankara'dan böyle oy istiyor: Allah bir sahip gönderdi o da Erdoğan...

AKP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mehmet Özhaseki, partisinin Çankaya genişletilmiş ilçe yönetim toplantısına katıldı. 

Merhum Başbakan Adnan Menderes’in Yassıada’da yaşadıklarını hatırlatan Özhaseki, "Bu vesayet rejimini Rahmetli Ecevit, Demirel, Özal, Erbakan herkes biliyordu ama bunun canına okuyacak bir yiğit yoktu memlekette. Recep Tayyip Erdoğan geldi, bu askeri vesayet rejimini bitirdi, yerle bir etti" dedi.

'ALLAH BİR SAHİP GÖNDERDİ...'
Fazilet Partisi eski milletvekili Merve Kavakçı’yı anımsatan Özhaseki şöyle konuştu:

"Rahmetli Başbakan eli ayağı titreyerek, ‘Bu hanımefendiye haddini bildirin’ diye bağırıyordu. Niye? Laiklik tehlikeye düşüyordu. Şimdi bu benim hakkım değil mi? Meclis’teki hanım kardeşlerimizin yarısının başı açık, yarısının kapalı. Laiklik tehlikeye girdi mi? Cumhuriyet'e bir şey oldu mu? Emin olun kardeşlik, birlik, beraberlik oldu. Bu kötülüklerin üzerinden gelecek kimse yoktu, Allah bir sahip gönderdi o da Recep Tayyip Erdoğan. Allah uzun ömürler versin. İktidarlar iş başına geldiklerinde kim iş başına getirmişse onlara hizmet ederler. Para babaları getirmişse adamın birinci işi o para babalarına hizmet olur, mafyalar getirmişse onlara hizmet olur, basın yayın organları getirmişse onlara hizmet olur. Millet getirmişse millete hizmet olur biz işte bunu yaptık."

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kayserili 2019-01-18 22:59:20

Eyy Mehmet Özhaseki yalakalik yapip bizi Kayserili oldugumuzdan utandiriyorsun.

Misafir Avatar
Ossmann 2019-01-19 12:09:21 @Kayserili

lan serefsiz Allah insanlara hic soyguncu rüsvetci yalanciyi gönderirmi ? Bunlar Allahida kötülüyorlar!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-01-19 11:23:02 @Kayserili

Sahip ha zten köpek oldugunuzu biliyordukta insanlarin sahibi olmaz itoglu it Sen Pensilvanyadan dostlarina sor onlar sana senin asil sahibin kim söyleyecek ,AKP aslinda daha basit tarif edilebilir ,söyle söyliyeim AKP = Kerhane Milletvekilleri= Pezevenk ,Kadinlarini saygidan dolayi ne oldugunu yazmadim orospu demedim ona göre ,hakaret davasi acilirsa AKP li kadin kollari Orospu kelimesini söylemedim kahpe falan da demedim ona göre onlar ancak Nurilerin Hurileri olur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hastir ordan 2019-01-19 04:09:03 @Kayserili

Türkün tarihinde sahip yoktur ama kepce kulakli ermeni piclerinin rüyalarinda vardir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Allah ile aldatmak. 2019-01-18 23:01:51

Bunların hep ve her zaman yaptığı söylemler bunlar.

Misafir Avatar
Kula kulluk Etmeyen Müslüman 2019-01-19 12:05:56 @Allah ile aldatmak.

İslam'ı, SİYASET, TİCARET, TARİKAT üçgeninde kumpaslayan dinciler yine MÜSLÜMANLARI ; şirk, riya, yolsuzluk, hırsızlık, yobazlık, gericilik, ihanet, kin, nefret ve sayamadığım ne kadar BİLİM DIŞI kandırma yolları varsa hepsini kullanacaklar...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Metin 2019-01-18 23:10:31

Ne guzelde sirk kosuyo.Hani en buyuk gunahti sirk kosmak.diyoruz hep bunlar dini kullanmasinlar sonra naparlar bilemiyom.gunahin kralidir sirk kosmak.

Avatar
Okur 2019-01-18 23:10:45

"Ahhhh paşam ahhhh,sizin zamanınizda ben belediye başkanı olsaydım İstanbul'u ucururdum uçurur".....kim diyordu ? Kime diyordu?.....beni yine kandiramadin.....vesayeti kaldırmış miş!!!! ..peeehhh.....

Avatar
türkoglu 2019-01-19 09:11:08

biriniz bu mileti rte nesli olmakla onurlandirir,biriniz hüviyet cikarir baba adini hz muhammet yapar,deyyusun biri hizini alamaz Allahin bütün vasiflarini üzerinde toplayan adam der,sen ermeni pici onlardan eksik kalma yalaka pezevenkkler sizlerin islam anlayisi bu kadar yuhh

Avatar
Suleyman Akcay 2019-01-18 23:16:48

dogru koyunlar sahipsiz olmaz,kurt kapar.

Avatar
((((((((*****ATEİST ATEİST ATEİST *****))))))))))) 2019-01-18 23:29:59

Mehmet lan hergele oldu olacak sen tayyip denilen akli denge sorunu iyileşmesi mümkün olmayan son safaya gelmiş deli gömlekli tayyibin buruşmuş ,kokuşmuş çürümüş iğren götünün bokunu dilinle temizle belki sana oyveren çıkar şahsiyetsiz izetinefi olman karektersiz seviyesiz kazanamazsam tayyip beni kazığa oturtur diye kazanmak için namusunu şerefini avradını kızını kısrapını bile satacak kadar izeti nefsi olmayan şahsiyetsiz Yok sana oy ANKARA BİZİM DOĞDUĞUMUZ BÜYÜDÜĞÜMÜZ ŞEHİR BİR ANKARILIYA LAYİKTİR MAHSUR YAVAŞ MAHSUR YAVAŞ OYLARIMIZ MAHSUR YAVAŞA .Sen yaylan git kayseriye pastırmacının suçukcunu. İşi yok ANKARADA ŞAHSİYETSİZ .Başladılar yine Allahtı ,kurandı camiydi peygamberdi diye Dini siyasete aley etmeye .Aslında bunların dinle imanla kesin alakası yok .

Avatar
Don Kişot 2019-01-19 08:53:47

Ey Kayseri pici senin o kepçe kulaklarınız sikimi sokarım Kayseri’yi soyup soğana çevirdin hırsız çocuk ıstısmarcıları eşeği boyayıp anasına satan pezevenk in hattini bildirin Kayseri’ye yollayın bu yalakayı Ankaralılar seçim o götüne tenekeyi bağlamayacaklar Kavak sen hiç Recep’e sordunmu Allahı biliyormu Merve hanımın Amerika’da ne bok yediğni biliyormuşum sor bakalım yalaka Ecevite laf söyleyecek en son Kişiler AKP yobazlarıdır