Ankara’da Mansur Yavaş 5-6 puan fark atıyor

Ankara’da Mansur Yavaş Özhaseki’ye 5-6 puan fark atıyor

Ankara’da Mansur Yavaş 5-6 puan fark atıyor

Ankara’da Mansur Yavaş Özhaseki’ye 5-6 puan fark atıyor

14 Şubat 2019 Perşembe 10:15
Ankara’da Mansur Yavaş 5-6 puan fark atıyor

MAK Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Kulat, 31 Mart 2019'da düzenlenecek yerel seçime dair değerlendirmelerde bulundu. 

Kulat, Ankara'ya ilişkin anket sonuçlarını da paylaştı. Elindeki verileri hem AK Parti adayı Mehmet Özhaseki hem de CHP adayı Mansur Yavaş'la paylaştığını söyleyen Kulat, "Elimizdeki verilere göre Mansur Yavaş 5-6 puan kadar önde gidiyor" dedi.

Kulat, şunları kaydetti:

Yerel seçim anketleri yapıyoruz. Elimizdeki verilere göre muhalefet hiç olmadığı kadar önde çıkıyor Ankara'da. Muhalefet önde görünüyor Ankara'da. Bizim henüz Mehmet Özhaseki'nin isminin açıklanmadığı dönemde yaptırdığımız araştırmalarda Özhaseki'nin ismi hiç ilk üçte çıkmadı.

Süleyman Soylu, Veysel Tiryaki ve Mustafa Tuna ve isimleri çıkıyordu. Şimdi anlatacağım konuları sayın Mehmet Özhaseki'nin kendisine de anlattım. Rakibi olan sayın Mansur Yavaş'a da anlattım. İstanbul'da Ekrem İmamoğlu ile de konuştum.

Bizim elimizdeki verilerde Mansur Yavaş 5-6 puan kadar önde gidiyor. Kararsız seçmen oranının yüksekliği bana göre kararsız olmaktan değil kararını farklı endişelerinden dolayı ifade etmeyen seçmenden kaynaklanıyor. Kararsız seçmenin çokluğu da iktidarın aleyhine bir fotoğraf oluşturabilir.

Son Güncelleme: 14.02.2019 11:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP'li 2019-02-14 13:49:57

Angaranın bağları da
Büklüm büklüm yolları
Mansur Yavas Angarada
Toplar butun oylari

Misafir Avatar
chp Ankarayada hizet istemezzzzz 2019-02-14 16:59:07 @CHP'li

İstanbula MARMARAYI kıskanan chp Ankaraya bişe yapmazzz.***Marmaray açılıncada alay etmişlerdi. tren üç beş saniye sadece 3 veya 5 saniye geçikince alkışlı protosto yapıyorlardı. dört dakikada gelen tren 3 beş saniye gecikmeye alay ediyorlardı tren gelince süt dökmüş kediye dönüyorlardı. ama pes etmiyordular ellerndeki pet şişelerle istasyona su döküp basına sızdırıyorlardı yandaş gazetelerde başlık geçiyordu ".MARMARAY SU SIZDIRIYOR, ELLERİNDE PATLADI" GİBİ KÜSTAH YAYINLAR YAPTILAR AMA SONUNDA KUZU KUZU KAÜLLENDİLER HEMDEEE MARMARAYI TEPE TEPE KULLANIYORLAR. ŞİMDİ TANZİM LERE TAKMIŞLAR. BUNLARI FENA YAAA

Beğenmedim! (5)
Avatar
aydın 2019-02-14 10:43:43

yeni chp nin hdp e seviciligi masum yavaşıda vuracak

Misafir Avatar
AYŞE 2019-02-14 19:51:38 @aydın

ÖCALANA SAYIN DİYEN HDP NİN OYLARINA İHTİYACIMIZ VAR DİYEN MİROĞLU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YALANCININ? 2019-02-14 11:21:14 @aydın

yürüyün len. Ankaralılarla dalgamı geçiyorsunuz utanmazlar. Ankarayı tekrar kö olsun isteyen Ankaalımı var karşınızda?
varsa yoksa AK PARTİ tabiki.

Beğenmedim! (2)
Avatar
yeter gayriiiiii 2019-02-14 12:33:37

Ankaranın rantiyeciden kurtulması gerekir

Avatar
HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli'den CHP ile ittifak açıklaması   2019-02-14 13:05:12

Aydın çomarı dikkatle oku !....HDP Eş Genel Başkanı Sezai Temelli, CHP ile HDP'nin ittifak yaptığı iddialarıyla ilgili "Bir söylemedikleri ‘HDP MHP ile görüşüyor’ kaldı. AKP dışında Kimseyle görüşmedik, görüşmek de istemediler, nezaketen de olsa görüşülebilirdi" dedi.

Avatar
cevher 2019-02-14 16:17:01

ANKARADA YAVAŞ-İSTANBULDA İMAMOĞLU-İZMİRDE SOYER YAKIŞIR -AKP YE FETÖ GENE DESTEK VERİR MI VERİR Mİ VERİR.

Avatar
Top Aydın 2019-02-14 11:31:19

Su uyur düşman uyumaz..

Avatar
aydin 2019-02-14 16:09:59

InsAllah chp kazanir bu sefer, akepede hep ayni agizler.

Avatar
Muhalif 2019-02-14 17:45:01

Yanlis dusunce. Kararsizlar oyunu AKP ye verecegini utandigindan ya da sonuclar aciklaninca cark payi birakarak soylemeyen ayni partinin banko kitlesidir. Bu toplum donektir. Her soylediklerine de inanmamak gerekir. Ayni kisilere ertesi gun ayni sorukar sorulsa bu kez tersi cevap verirler. Ama sandiktaki tavirlari asla degismez. Yutmayin.