Anket: Selahattin Demirtaş'a oy veren seçmenin yüzde 71'i kime oy verecek?

Konsesus Araştırma Şirketi Başkanı Murat Sarı, son seçim anketini açıkladı. Araştırmaya göre Cumhurbaşkanı seçimlerinde Selahattin Demirtaş'a oy veren seçmenin yüzde 71'i İstanbul'da İmamoğlu'na oy verecek. Sarı'nın araştırmasına göre, İstanbul'da AK Parti 3 puan önde ancak İmamoğlu Binali Yıldırım'ı yakından takip ediyor.

Anket: Selahattin Demirtaş'a oy veren seçmenin yüzde 71'i kime oy verecek?

Konsesus Araştırma Şirketi Başkanı Murat Sarı, son seçim anketini açıkladı. Araştırmaya göre Cumhurbaşkanı seçimlerinde Selahattin Demirtaş'a oy veren seçmenin yüzde 71'i İstanbul'da İmamoğlu'na oy verecek. Sarı'nın araştırmasına göre, İstanbul'da AK Parti 3 puan önde ancak İmamoğlu Binali Yıldırım'ı yakından takip ediyor.

19 Şubat 2019 Salı 17:28
Anket: Selahattin Demirtaş'a oy veren seçmenin yüzde 71'i kime oy verecek?

Recep Tayyip Erdoğan’a oy verenlerin yüzde 85.2’si Binali Yıldırım’a yüzde 4.3’ü Ekrem İmamoğlu’na oy verecek. Yüzde 5.8’i kararsız.

Muharrem İnce’ye oy verenlerin yüzde 90’ı Ekrem İmamoğlu’na oy verecek. Yüzde 2.6’sı Binali Yıldırım’ı tercih ediyor. Kararsızlık oranı yüzde 2,7.

Selahattin Demirtaş’a oy verdiğini söyleyenlerin yüzde 71’i “CHP’ye oy vereceğim” diyor. Yüzde 7’si AK Parti’den Binali Yıldırım’a oy vereceğini söylüyor.

Burada “oy kullanmaya gitmem” diyenler çok artıyor, yüzde 12’ye çıkıyor. HDP seçmeninin yüzde 15’i oy kullanmayacak.

İstanbul'da HDP’ye oy verdiğini söyleyenlerin yüzde 72’si Ekrem İmamoğlu diyor. Yüzde 5.2’si 'Binali Yıldırım’a oy vereceğini söylüyor.

Yüzde 15.6’sı 'oy kullanmaya gitmeyeceğini belirtirken yüzde 2.2’si 'geçersiz oy kullanırım' diyor. Kararsızlar ise yüzde 4 olarak görülüyor.

MHP’ye oy vermiş olanların ise yüzde 63’ü AK Parti’ye oy vereceğini söylüyor. Yüzde 14’ü CHP’ye oy vereceğini belirtiyor. Yine yüzde 14’ü kararsız olduğunu söylüyor. İstanbul esnafının yüzde 41'i Binali Yıldırım'a oy vereceğim" diyor. Yüzde 44'ü ise Ekrem İmamoğlu'na vereceğini vurguluyor. (Duvar)

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
((((( ATATÜRKÇÜ KUTSAL TÜRK ORDUSU ))))) 2019-02-22 05:17:18

SİYONİST-AKP'DEN KURTULMADAN, NE FETÖ'DEN, NE PKK'DEN, NEDE İLKELLEŞTİRMEDEN KURTULAMAYIZ ! BUNUDA DAHA ANLAYAMAYANIN, ALLAH BELÂSINI VERE !

Misafir Avatar
TELE1 TV - https://www.canlitv.legal/tele1-tv-izle 2019-02-26 07:41:23 @((((( ATATÜRKÇÜ KUTSAL TÜRK ORDUSU )))))

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÖZGÜR VE ÇAĞDAŞ BİR TÜRKİYE İÇİN OYLAR CHP'YE !!!! 2019-02-26 01:33:53 @((((( ATATÜRKÇÜ KUTSAL TÜRK ORDUSU )))))

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP = YERLİ VE MİLLİ OROSPU ÇOCUKLARI 2019-02-22 20:44:55 @((((( ATATÜRKÇÜ KUTSAL TÜRK ORDUSU )))))

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp seni miksin 2019-02-22 10:43:36 @((((( ATATÜRKÇÜ KUTSAL TÜRK ORDUSU )))))

akp sana kaysin seni ve 7 cedini miksin kavat..

Beğenmedim! (18)
Avatar
HDP liyim 2019-02-19 17:40:03

HDP liyim partim hangi yönde karar alirsa oyum o partiye gidecek görünen köy kilavuz istemez oylarimiz istanbulda CHP..

Misafir Avatar
TELE1 TV - https://www.canlitv.legal/tele1-tv-izle 2019-02-26 07:41:46 @HDP liyim

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÖZGÜR VE ÇAĞDAŞ BİR TÜRKİYE İÇİN OYLAR CHP'YE !!!! 2019-02-26 01:34:16 @HDP liyim

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
seloyu görünce. 2019-02-21 18:06:25 @HDP liyim

selonun duruşu. MİDE mi bulandırıyor. eli kanlı türk ve kürtlerin kanına girmiş bu pkk lı yı böyle gravatlı gösteren gazeteciyiyede ayıplar olsun.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
biliyoruz 2019-02-21 18:04:10 @HDP liyim

chp demek hdp demek. ikisi birden pkk korumacıları demek.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
selo nun durusu alayinizi korkutuyor,, 2019-02-20 13:23:17 @HDP liyim

kürtlere ve secilmislerine küfür eden picler 1000 kat fazlasi ile yazdiklarinizi küfürbazlar iade ediyorum,,

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
katile bak süslemişler bide. 2019-02-20 10:53:32 @HDP liyim

Kanlı gömleği nerdeki bu mavi gömleği giymiş?

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
ertu 2019-02-20 10:06:07 @HDP liyim

selo denen züppeyi sevenin arkasında duranın götüne soda şişesi sokayım aq ibineleri ...işAllah karınızı kızınız selonun piçleri siker ve katleder o zaman dediğimi anlarsınız aq yavsakları ... size tek lafım var kendi katilinize aşık olmuşşunuz .. ibineler

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
Tebrikler Hdp li arkadas.. 2019-02-20 00:16:25 @HDP liyim

Ne kimsenin kapısında onun köpeği olduk. Ne de başkasının köpeğiyle muhatap olduk.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Küfürbazlara cevabim 2019-02-19 23:46:18 @HDP liyim

Kültürsüz – Görgüsüz – Yüzsüz
Ahlaksız – Yalancı – Sahtekar
Küstah – Kibirli – Kıskanç
Korkak – Kindar – Kalleş
Huysuz – Arsız – Geçimsiz
Edepsiz – Muhteris – Kötücül
Cahil – Cühela – Echel
Dilbaz – Dinbaz - Yobaz bu Kadar Tarif düsüncemi yazdim diye küfür eden zavallilara yeter..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-19 20:23:22 @HDP liyim

o selonunuzun ta sülalesini sikim lan ibneler

Beğenmedim! (25)
Misafir Avatar
hdpliye cevap 2019-02-19 20:21:40 @HDP liyim

ta babayın amına koyim ibine şehitler verilirken hiçmi vicdanın sızlamaz puşt madem öyle git dağa çıjk lavuk

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (21)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-19 20:19:22 @HDP liyim

chp hdp ellele bide çıkıp chp sözcüleri utanmadan hdp ile işbirliği yok diyo ibineler

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (25)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-19 20:17:49 @HDP liyim

chp hdp ellele bide çıkıp chp sçzcüleri utanmadan hdp ile işbirliği yok dyo ibineler

Beğenmedim! (24)
Misafir Avatar
aynen 2019-02-19 19:20:28 @HDP liyim

Bu eli kanlı pkk lı eşkiyasını birde gülerek poz vermiş utanmaz katil.

Beğenmedim! (22)
Misafir Avatar
seloo, seloo! kahrolası seloo 2019-02-19 19:19:50 @HDP liyim

Nice kürt ve türk ailelerinin ocağına ateşler düşürdün sen. seni Allah a havale ettik. ortağın chp de onun yamağı iyi partide eli kanlılarsınız.

Beğenmedim! (25)
Misafir Avatar
HDPlilerin yüzde 72si 2019-02-19 18:38:31 @HDP liyim

demokrasiden yana olup Ekrem İmamoğlu'na oy verecegim diyor amma yüzde 5.2sinin neden hala kendilerin her gun terrorist ilan eden AKP'ye oy vereceğini anlamis deyilim.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hdp chp eşittir İHANET 2019-02-19 18:02:09 @HDP liyim

chpkk başka bişe düşünülemezdi zaten.

Beğenmedim! (23)
Misafir Avatar
ASER 2019-02-19 17:43:32 @HDP liyim

HDPLİ OL SAYGI DUYARIM AMA ... SELOYU DESTEKLERİM DERSEN SELOYU SEVERİM DERSEN.. SELO DENEN İTİN ARKASINDAYIM SEMPATI DUYARIM DERSEN SENINDE ZİHNİYETİNİ......

Beğenmedim! (22)
Avatar
Teol Ülkücü Aydın ve Aydın 2019-02-19 20:42:59

Bu rumuzla yorum yapan maaşlı trol tekrar iş başında sana burdan ekmek çıkmaz başka kapıya

Misafir Avatar
ÖZGÜR VE ÇAĞDAŞ BİR TÜRKİYE İÇİN OYLAR CHP'YE !!!! 2019-02-26 01:34:57 @Teol Ülkücü Aydın ve Aydın

.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Oylar CHP ye 2019-02-20 00:02:52

Ne kimsenin kapısında onun köpeği olduk. Ne de başkasının köpeğiyle muhatap olduk

Avatar
Bosver cakallari HDP li arkadasim.. 2019-02-20 00:06:11

Ne kimsenin kapısında onun köpeği olduk. Ne de başkasının köpeğiyle muhatap olduk.

Avatar
AYŞE 2019-02-19 22:36:03

konseus akp yi destekleyen şirkettir

Avatar