banner87

Anketlerde Saadet Partisi ve Temel Karamollaoğlu'nun oy oranı...

Saadet Partisi yetkilileri, SP’nin oy oranının yüzde 5’e yaklaştığını, Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu’nun ise yüzde 10’u geçtiğini ifade ediyorlar. Karamollaoğlu'nun bu gelişmeler için, "Bizi ümitlendiriyor" değerlendirmesi yaptığı belirtiliyor. 

Anketlerde Saadet Partisi ve Temel Karamollaoğlu'nun oy oranı...

Saadet Partisi yetkilileri, SP’nin oy oranının yüzde 5’e yaklaştığını, Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu’nun ise yüzde 10’u geçtiğini ifade ediyorlar. Karamollaoğlu'nun bu gelişmeler için, "Bizi ümitlendiriyor" değerlendirmesi yaptığı belirtiliyor. 

16 Nisan 2018 Pazartesi 08:00
Anketlerde Saadet Partisi ve Temel Karamollaoğlu'nun oy oranı...

İttifak gündeminin ana unsurlarından biri olan Saadet Partisi (SP), kamuoyu araştırma şirketlerinin sonuçlarını dikkatle izliyor. Parti yetkilileri, SP’nin oy oranının yüzde 5’e yaklaştığını, Genel Başkan Temel Karamollaoğlu’na olan ilginin ise yüzde 10’u geçtiğini not ediyor. En son 2009 yerel seçimlerinde yakalanan yüzde 5’lik oy oranının, Karamollaoğlu’na gösterilen yüzde 10’luk ilgiye yaklaşmasının zaman alacağını, ancak “adalet ve hakkaniyet” söyleminin sürdürülmesine bağlı olduğuna dikkat çeken SP’liler; partinin üye sayısının ise son iki ayda yaklaşık 20 bin arttığına dikkat çekiyor.

Cumhuriyet'ten Sinan Tartanoğlu'nun haberine göre, Recai Kutan’ın genel başkanlığında 2004 yerel seçimlerinde yüzde 4’ü geçen parti; “Harun Gibi Gelip Karun Gibi Gitmeyeceğiz” sözleri ile gündeme gelen Numan Kurtulmuş’un genel başkanlığındaki 2009 yerel seçimlerinde, genel seçimlere göre oyunu yaklaşık yüzde 90 arttırarak yüzde 5.13’ü yakalamıştı. 2011 genel seçimlerinde yüzde 1.27 oy çıkaran SP, Büyük Birlik Partisi ile birlikte girdiği 7 Haziran genel seçimlerinde de 2.06’yı görmüştü. Ancak parti 1 Kasım seçimlerinde 0.68’e kadar gerilemişti.

"BU BİZİ ÜMİTLENDİRİYOR"

Kamuoyu araştırma şirketleri 2019 seçimlerine daha uzun bire süre olmasına karşın değerlendirmelerini partilerle paylaşıyor. Edinilen bilgiye göre SP yönetimi, henüz özel bir anket yaptırmasa da anket sonuçlarını takip ediyor. SP Genel Başkanı Karamollaoğlu da “Gelişmeleri görüyoruz. Bu bizi ümitlendiriyor” değerlendirmesi yapıyor.

Karamollaoğlu’nun kongrelerini tamamlayan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ve İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’i ziyaretlerinin ise 1 hafta, 10 gün içinde gerçekleşebileceği belirtiliyor.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.04.2018 15:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dik dur aslan 2018-04-16 10:58:23

Milli düsünen ellerinden öpülesi.

Avatar
irfan 2018-04-16 10:22:30

Ülkemde umutlar tükenmez.

Avatar
Ay 2018-04-16 10:35:57

Duruşunda dürüstlük görüyorum hakkaniyet içinde bir adam olarak tanıyoruz.

Avatar
Mahmut 2018-04-16 10:59:04

Yükselen değer KARAMOLLAOĞLU,MERT adamsın. ŞEREFLİ adamsın''.17 -25 Aralık hesabını sormazsam.'' deyenlere örnek olacak adamsın.

Avatar
SP ve Sn.Temel Karamollaoğlu 2018-04-16 12:44:32

Milletin begenisini kazamayi hak ettiler..

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-16 11:20:24

Yandan muhalefet ve iktidar güç zehirlenmesi yaşıyor varsa yoksa CHP Güç zehirlenmesi yaşıyorlar varsa yoksa Bay Kemal. Bir eli yağda diğer eli balda olan beyler 16 senedir iktidarsınız galiba unuttunuz cambaza bak cambaza algı operasyonları boşuna. Vatandaş cambaza bakarken cüzdanlarımızı boşalttınız. İyi gideni biz yaptık, kötü oldu mu tek parti dönemi veya vesayet. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu FARKINDA MISINIZ? Gençlerimiz işsiz.Karamsar FARKINDA MISINIZ? Küçük ve orta ölçekli işletmeler Dolar/Euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak FARKINDA MISINIZ? Büyük patronlar bile borçları nedeniyle yapılandırma istiyor. FARKINDA MISINIZ? Esnaf siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi mal vergi prim borçlarını ödeyemiyor ne yapacağını şaşırdı FARKINDA MISINIZ? Emekli maaşını getiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor FARKINDA MISINIZ? İşçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa bile geçinemiyor FARKINDA MISINIZ? Çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Çektiği konut kredisini ve kredi kartı borçlarını ödeyemiyor Bankalara rehin durum da FARKINDA MISINIZ? Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor FARKINDA MISINIZ? Çıkardığınız KHK ile taşeron işçiler işsiz güçsüz kaldı çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli FARKINDA MISINIZ? Otomatiğe bağladığınız benzin ve motorin zamları nedeniyle iğneden ipliğe zamları getirdi FARKINDA MISINIZ? Mutfakta yangın var yangın FARKINDA MISINIZ? Kısacası milletçe perişanız FARKINDA MISINIZ? Tabii ki Tok açın halinden anlamazmış. Milletçe umutluyuz Sabır ve metanetle seçimi bekliyoruz. El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek İYİ günlere

Avatar
T.C. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ATATÜRKCÜ TÜRKÜM TÜRK . 2018-04-16 21:22:15

Kim ülkemiz TÜRK VATANIMIZ ,TÜRK ULUSU BİZLER için canı gönüldan ,Çalmadan ,çırpmadan ,gerçekten bizşerin ve ülkemiz TÜRK VATANIMIZIN MENFAATLERİ VE BÖLÜNMEZLĞİ İÇÜN çalışacaksa dileriz ((( BUDDİST ))) yardımcısı olsun ..!! Temel beyde gerçekten TÜRK VATANI VE BİZ TÜRK ULUSU İÇÜN varsa (( BUDDİST )) korusun ,bol şanslar .BUDDİSE EMANET OL .

Avatar
Murat 2018-04-16 12:52:23

Bosuna umutlenmeyin yakinda oda numan gibi erdoganin emrine girer.Dincilerde seref,haysiyet olmaz.Cikarlari neredeyse oraya.kosarlar.Koltuk icin analarini bile satarlar.Bakiniz numan kurtulus,suleyman soylu. v.b.