Atatürk gelse, bu partinin MYK'sını, Parti Meclisi'ni İzmir'den denize döker

Erol Mütercimler'den CHP Genel Merkezi'ne çok sert sözler

Atatürk gelse, bu partinin MYK'sını, Parti Meclisi'ni İzmir'den denize döker

Erol Mütercimler'den CHP Genel Merkezi'ne çok sert sözler

12 Şubat 2019 Salı 17:56
Atatürk gelse, bu partinin MYK'sını, Parti Meclisi'ni İzmir'den denize döker

Erol Mütercimler, Habertürk'te yayınlanan Gerçek Fikri Ne programında CHP'yi çok sert sözlerle eleştirdi.

İşte Mütercimler'in o sözleri:

CHP TARİHİ AFFETMEYECEK

CHP içerisinde MYK ve Parti Meclisin 14-15 kişi hariç, yarın CHP'nin tarihi yazıldığında Kemal beye tek adam, tek seçicilik, belediye başkan adyalarını sen belirlersin yetkisi verenleri CHP tarihi affetmeyecek. 

Ankara'ya bakıyorsunuz Ülkücü birini aday yapıyor. Beyoğlu'na geliyorsunuz Atatürk'ü reddeden Alper Taş'ı aday yapıyor. Sosyalist gelenekten geleni öp de başının üstüne koy ama... Siverek'e bakıyorsunuz Mehmet Fatih Bucak'ı MHP bile kabul etmemiş, onu aday yapıyor. 

'TÜRKİYE'NİN SOLCULARI ZIRVALIYOR'

Senin Atatürkle ne alıp veremediğin var? Senin varlık sebebin Atatürk. Türkiye'nin solcuları, sosyalistleri bir türlü bunu aşamıyor, bu zırvalık ve saçmalık içindeler. Partinin 6 okuna bakın bakalım; halkçılık, devrimcilik, devletçilik nedir bunlar, sağda mı solda mı?

Erdem Gül dünya güzeli bir insandır, kalkıp onu Adalar'a aday yapıyorsun. Giresunlu, ömrü Ankara'da geçmiş, Adalar'a nasıl gidilir onu bile bilmiyor bu çocuk. Ankara'dan tepeden inme aday yapılıyor. Adalar'da yapılmayan sahte kamuoyu araştırması yaptık dedi onun danışmanı. Kemal bey de dediki; 'aaa Erdem Gül'ü istiyorlar.' Adalar'da kim Erdem Gül'ün adını bilecek.

'ATATÜRK DENİZE DÖKER'

Bugün Gazi Mustafa Kemal Atatürk gelse, bu delege yapısı ile kimse onu Genel Merkeze sokmaz. O da zaten bu partinin MYK'sını, Parti Meclisi'ni 3-5 kişiyi hariç tutuyorum; tamamını yeniden İzmir'den denize döker. Ve yeni bir parti kurar. Bugünkü yöneticilierin partiyi getirdiği hal budur.

Son Güncelleme: 12.02.2019 18:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gunther 2019-02-12 18:20:22

adam yerden goye kadar hakli, orgute falan sordugu yok. Partililere yalan soyluyor, anket yaptik, sorduk, sorusturduk, orgutde istedi diye atiyor.Ali Kilic i Maltepe de kim istedi atadin. 5 yilda ne katkisi oldu Maltepe ye ama kendi ve yakinlarina oldu. Simdide 5 yil atayanlar icin calisacaga benziyor.

Misafir Avatar
güverte zabiti 2019-02-12 18:29:30 @Gunther

valla çarçı başı doğru söylemiş aynen katılıyor ve destekliyoruz keşke kabul etsede parti başkanı erol abi olsa ama kabul etmez tayyibi geri çevirdi bunu kabul etmez .ama davasına sadıktır.tunceli alevisi ali kılıcı indirin aşagı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
CEHAPELİ GENÇ :)) 2019-02-12 18:21:11

EVET HAKLISIN ..... AMA BUNU KABUL EDECEK KOCA KAFALI, ANGUS VE KOYUN KAFALI CEHAPELİLER NEREDE EROL BEY ?
ADAM TAKMIŞ KAFAYA TAYYİP KÖTÜ ......YAHU KÖTÜ OLDUĞUNU BİZDE BİLİYORUZDA ATATÜRKÜN PARTİSİNDE AMERİKAN UŞAKLARININ VE PKK DESTEKÇİSİNİN İŞİNE DİYE HİÇ BİR CEHAPELİ ZİHNİYETSİZLER SÖYLEMEZ VE SÖYLETMEZ...
İŞTE BU YÜZDEN KEMAL KILINCDAROĞLU OLDUĞU SÜRECE AKP CEHAPE CEHAPEYİ ŞAMAROĞLUNA ÇEVİRİYOR YENE YENE...
AMA BUNU CEHAPELİ ZİHNİYETLİLER ANLASA ZATEN CEHAPE O ZAMAN KAZANIR.. BU ZİHNİYETLE SİKTİM SENE KAZANAMAZ...
SAYGILARIMLA

Avatar
Hadi ordan 2019-02-12 18:59:31

cok abarttin, demek ki sen de yedek lastik olmaya karar verdin.

Misafir Avatar
Hadi ordan ---------a ka pe lilerden farkin ne? 2019-02-12 19:48:33 @Hadi ordan

yedek lastik olanlar sokaga halki cikarmiyanlardir. Salonlarda tayyipe veryansin ile sorunlar cözülmüyor.. Tayyip diktatörlügünü bir gecede insaa etmedi adim adim bu duruma geldi.. chp de seyretti!

Beğenmedim! (5)
Avatar
TC.Kemal 2019-02-12 19:00:43

çok çok doğru bir tesbit chp.bitirdiler parti 3 bölünmüş bunlar koltuk peşinde bunlardan bu ülkeye bir fayda gelmez.gerçek cumhuriyetciler partide yok.

Avatar
aydın 2019-02-12 19:07:06

chp e ye soruyorum hdp e savaş var diyor,pkk ile masaya oturacaksınız diyor yahu bunun manası ne ,bunları eleştirmeyenini,ziyarete gidenin şehit cenazesinde ne işi var,bunları katleden kim hdp yi maşa olarak kulanan pkk e,aklınızı başınıza laın,bu seçim kar seçim olacak ve sebeide hdp e sevicilik,bular pılını pırtısın alıp defolacak,chp ekulerinden dogacak

Avatar
DEKO 2019-02-12 18:18:52

BU ADAM ATATÜRKCÜ GÖZÜKÜP AKP PROPOGANDASI YAPIYOR ISI GÜCÜ KOPLO TEORISI KOPLODAN BASKA BIR SEY ANLATMIYOR BUNUN KOPLO ANLATIMINA INANMAYIN ATRIK KOMPLO PROJELERINI ERDOGANLA HAZIRLAYIP ANLATIYOR

Misafir Avatar
ERTUĞRUL 2019-02-12 18:24:01 @DEKO

deko sen koyun olursan seni daha cok devırıler.....devrik deko

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ERTY 2019-02-12 18:22:57 @DEKO

EN OLDU LEN DEKO DENEN İBİNE ZORUNA MI GİTTİ .. GERCEKLER AĞIRINA GİDİYOR DÜMBÜK.. BIRAZ ADAM OLUN ... ZİHNİYETSİZLER

Beğenmedim! (2)
Avatar
kocakurt 2019-02-12 19:35:21

karsinda sana karsi bir ittifak kurulmussa ne yapacaksin, bu cok bildigini sanan aydin bozuntusu akp mhp ittifakina niye bir tek kelime edemiyor, bu sekilde hareket etmesin chp elindekilerin cogunu bile kaybeder bunun gibilerde kicina kina yakar

Avatar
Erol 2019-02-12 23:22:51

Fal aciyorsun erol ne olduğunun belli değil

Misafir Avatar
ERTY 2019-02-13 09:33:44 @Erol

senın gibi amerikan götü yalaması olmadıgı cok bellı ibine zihniyetini s...

Beğenmedim! (0)