Bahçeli'den ABD'nin yaptırım kararına tepki

ABD'nin Türkiye 'ye yönelik yaptırım kararına tepki gösteren MHP Genel Başkanı Bahçeli, "Yaptırım kararı kepazeliğin somutlaşmış halidir" dedi.

Bahçeli'den ABD'nin yaptırım kararına tepki

ABD'nin Türkiye 'ye yönelik yaptırım kararına tepki gösteren MHP Genel Başkanı Bahçeli, "Yaptırım kararı kepazeliğin somutlaşmış halidir" dedi.

02 Ağustos 2018 Perşembe 14:49
Bahçeli'den ABD'nin yaptırım kararına tepki

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, ABD'nin iki Türk bakana yönelik yaptırım kararını sert sözlerle eleştirdi.

Bahçeli, "ABD yönetimi haddini çoktan aşmış, kırmızı çizgiyi çoktan geçmiş, hakkında şaibe ve şayiaların zirve yaptığı tartışmalı bir Papaz uğruna müttefiklik müktesebatını hiçe saymıştır. Milliyetçi Hareket Partisi oyunu görmüş, ahlaksız oyuncuları tanımıştır. Ne Sayın Cumhurbaşkanı ne de bakanlarımız yalnız değildir. Parti olarak hükümetin ve devletin sonuna kadar yanında durduğumuz ve duracağımız herkesçe bilinmelidir. Papaz isteyen, papaz vermeye de hazır olmalıdır. ABD aklını başına devşirmeli, Türkiye'yi hafife alacak şuursuz ve sorumsuz davranışlardan derhal vazgeçmelidir" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.08.2018 14:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-08-02 15:13:31

Bir zamanlar(belki hala da) duvarlara "kahrolsun Amerikan emperyalizm i" diye yazan yurtsever gençlere kurşun sıktıran zihniyet,ortadoğuda ve ülkemizde o emperyalizmle tanışınca şimdi anti amerkancı kesildi.

Misafir Avatar
WERT 2018-08-03 14:15:36 @Antalyalı Attalos

SENİN GİBİ SALATALIKLAR OLMASA BU GAZETENIN TADI ÇIKMAZ.. SENİNLE DAŞŞAK GEÇMEK SÜPER AMA SENDE BUNU ANLAYACAK KAPASITE YOK.. ÇÜNKÜ SİYASETİ GÜNLÜK YAŞIYORSUN ... BU YÜZDEN DE SALATALIK YADA HIYAR KONUMUNA GİRİYORSUN ANTALYALI ATTOLOS DENEN ZİBİDİ.. SEN KENDİNE AYNA DA BAKMAMISSIN.. BAKSAN HIYARA BENZEDIGINI ANLAYACAKSIN.. TERÖR SEVDALISI CEHAPE ZİHNİYETLİ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Antalyalı Attalos x---------- 2018-08-02 22:19:09 @Antalyalı Attalos

tayyipe serefsiz, hirsiz diyerek hakaret eden bir herif simdi onun destekcisi..Türk tükürdügünü yalamaz bir ülkücü asla ölür yine sözünden dönmez, ucunda ölüm dahi olsa.. Ama görüyorsun ne mertlik kaldi ne adamlik.. tayyip gidiyor BOP es baskani oluyor, yahudi seref madalyasi aliyor milliyetcilik oynuyor. pkk ile osloda ayni masaya oturuyor sonra rabia yapiyor tek millet tek vatan tek dil tek bayrak diyor. kürtlere lahmacun yedirip suriyeye gönderiyor sonra türkiyeye tehdit olacagini anliyor. sah süleyman türbesinin bulundugu türk topraklarini koruyamiyor isid e birakip tabutu kaciriyor yine milliyetci oluyor. gagribanin cocugunu imamhatipler gitmeye mecbur birakiyorlar kendi cocuklarini avrupada amerika okutuyorlar. al isin icinden cik. ondan sonra bu olaylara kafasi basmiyanlar cikip küfür hakaret yagdiriyor iste memleketin hali..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-08-02 18:53:11 @Antalyalı Attalos

Bana cevap yazacağım derken havlayan şerefsizler,gidin sarayın kapısında havlayın.Belki orada önünüze sofralarından artan yağlı bir kemik atarlar.Hadi şimdi siktirin gidin göt yalayıcıları.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alper 2018-08-02 18:47:45 @Antalyalı Attalos

yapmaya vatanını her yerde kötülemeyi marifet bilen ibine ... terör yalaması ... göt veren cehape zihniyetli... sizin kimin götünü yaladığını bu millet biliyor sizde bu kafa varken siktim sene adam olamazsınız... maymun zihniyetli göt yalayıcısı

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
WERT 2018-08-02 18:42:36 @Antalyalı Attalos

sen solcumusun sen ancak emınönünde tuvalet bekjçisi olursun amerikan götü yalayıcısı pislikler.. vatan haini maymun lar dönekler

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
lan rrt 2018-08-02 18:41:45 @Antalyalı Attalos

göt yalayanlari yakindan görmek istiyorsan önce aynaya bak, makarna ve kömür icin sattigin oyu alanlara bak, ha bir de bu Gargamel e bak, hepsini görmüs olursun

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-08-02 18:31:08 @Antalyalı Attalos

Wert ve rrt,gerçekleri duymak istemiyorsanız,siktirin gidin göt kılı yavşaklar burdan.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
WERT 2018-08-02 16:19:08 @Antalyalı Attalos

terörist sevdalı mahluk ... seni kadavra yapıp parmaklatmak gerek...

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
rrt 2018-08-02 16:15:30 @Antalyalı Attalos

antalyalı attolos denen maymun o zamandaki gencler kahrolsun amerika derdi de simdiki solcular ne yapıyor senin gibi göt veren olmadıgı kesin... amerikanın götünü yalamaktan başka ne yaptın cehape zihniyetli maymun

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ata 2018-08-02 14:52:20

Kepazelik mi bahco...ahaahaaa...ya bilader sen pkk lılarla aynı masaya oturan çadır kuramlarla asıl kekemeliği yaptın bahcooo

Avatar
casım dede 2018-08-02 15:26:42

DEMEK Kİ DENİZ GEZMİŞ NE KADAR HAKLI İMİŞLER 6- FİLO DEFOL ÜLKEMİZDEN DEDİ VE ASILDI. SİZ HANGİ TARAFI DESTEKLEDİNİZ CÜMLE ALEM BİLİYOR.

Misafir Avatar
@casım dede x---------- 2018-08-02 16:02:34 @casım dede

dogu perincekde ayni ihanet icindeydi, solcu görünümünde solculari desifre edip TSK yi kürtleri katletmekle sucluyordu simdi de tayyipin destekcisi. Kürt düsmani oldu!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@casım dede x 2018-08-02 15:57:39 @casım dede

Bunlar ilk defa amerika tarafindan kurulurken önce kamplar kurdular silahli ve politik egitim alarak amerika defol diyenlerin karsisina dikildiler.. Yanlis hatirlamiyorsam amerikadan aldiklari ilk yardim 200 bin dolardi. Türkes amerikanin en güvendiyi subaylardan oldugu icin görevi ona verip yetistirdiler. Simdi milliyetciler utanclarindan inkar ediyorlar

Beğenmedim! (1)
Avatar
İ Haber 2018-08-02 15:01:01

Ehhhhhhhh..?
ABD 'yi titrettin şimdi.
Bi zamanlar buna benzer lafları
RTE'ye söylüyordun

Avatar
köylü 2018-08-02 14:56:41

mhp nin osmanlı şeriatçıları suriyede kürtlere terörist etiketi yapıştırıp soykırım yaptılar amerikaya kabadayılık yapıyorlardı bence amerikaya savaş açmalılar

Avatar
BLN 2018-08-02 17:06:15

Kendini Askıda ekmek mucidi sanan bahçeli.Yıllarca hep bu Mhp'nin neye yaradığını
merak etmişimdir.kurulduğu günden beri ilk defa proje geliştirdi..Ama o proje'de İtalyanlardan Türkiye'ye 20 yıl önce gelmiştir

Avatar
Emine 2018-08-02 15:21:42

Kepazelik senin gibi it oglu itin geldigi sülalenin adidir.

Misafir Avatar
ERTUĞRUL 2018-08-02 16:16:41 @Emine

hadi len oradan amerikan yalaması ..... kepaze pislikler ... solcu gecınen sapık zihniyetli emine kadınnnnnn

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Emine x 2018-08-02 15:52:49 @Emine

bu herif kürt ise de lafinin arkasindamisin , pkk li erkek emine !!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
abc 2018-08-02 15:57:45

Beni ilgilendiren Bu kepazeliği yaratanlardır,boş lafa tokum