banner87

Bahçeli'den kritik ittifak açıklaması

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, ittifak açıklamasında bulundu. Bahçeli, "İttifakta siyasi kombin modelini hayata geçirebiliriz" dedi.

Bahçeli'den kritik ittifak açıklaması

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, ittifak açıklamasında bulundu. Bahçeli, "İttifakta siyasi kombin modelini hayata geçirebiliriz" dedi.

09 Ekim 2018 Salı 20:46
Bahçeli'den kritik ittifak açıklaması

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli Habertürk'e ittifak açıklamasında bulundu. Bahçeli, "İttifakta siyasi kombin modelini hayata geçirebiliriz. Yasal zemin olmadığından konuşarak siyasi kombin yapabiliriz" dedi.

AK Parti ile MHP arasında Cumhur İttifakı görüşmelerinde ilk adım dün atılmıştı. AK Parti'den Numan Kurtulmuş ile Mehmet Özhaseki, MHP'den Semih Yalçın ile Sadir Durmaz'la bir araya gelmiş, görüşmenin ardından Numan Kurtulmuş ile Semih Yalçın açıklama yapmıştı.

AK Parti Genel Başkan Vekili Numan Kurtulmuş yaptığı açıklamada, "Yerel seçimlerde, genel seçimlerde olduğu kadar rahat bir ittifaktan söz etmiyoruz. Çünkü genel seçimlerde ittifakın ya da ittifakların yasal altyapısı vardı. Şimdi burada böyle yasal altyapı olmadığı için zorluk var. Bunları da her iki parti heyetleri olarak görüşerek, bazı konularda teknik çalışmalarımızı sürdüreceğiz, tekrar bir araya geleceğiz. Nihayetinde bizlerde oluşan ortak kanaati, her iki parti heyeti de kendi genel başkanlarına arz ederek, burada sonuç alınması yolunda hareket edeceğiz" ifadesini kullanmıştı.

MHP Genel Başkan Yardımcısı Semih Yalçın da "Cumhur İttifakı ruhunun yerel seçimlerde tatbik edilmesi konusu görüşüldü. Çok faydalı bir görüşme oldu. Heyetlerimiz görüşmeye devam edecek" demişti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-10-10 00:50:13

Ey kocamış senin yatacak yerin varmı . Vay be neydin ne oldun ne olacaksın ,bizi şaşırtıyorsun en çokta kendini kandırıyorsun .yazık Hemde cok yazık .

Misafir Avatar
MILLET EKMEK DERDINDE 2018-10-11 03:02:34 @D

BY BAHCELI KOLTUK DERDINDE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bay bahceli 2018-10-10 12:34:16 @D

icin yorum yapma geregi duymuyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
A 2018-10-10 06:16:48

Zoraki yedek teker olmak istiyorsun. 80 milyon ne yapmak istediğini anlamıyor. Takılmışsın Arab zihniyetli bir partinin arkasına ihanete ortak oluyorsun.

Avatar
Misafir 2018-10-09 20:50:10

Sen zaten ya kombin adamının yada kombinezon ,senden de ancak bu beklenir bahçeli

Misafir Avatar
eski mhp.li aileler..Türkiye.. 2018-10-10 10:43:31 @Misafir

mhp.akp.bbp.ye verecek oyumuz yoktur.
belediyelerinede asla oy vermeyiz..oyunumuzu bunlar için ziyan etmeyeceğiz.
imanım var ülkemi seviyorum ve soytarı suriyeliler gitsin ve saraylarda keyf edenler diyen için bunlara oy vermez,,,ve haram olsun haklarımız..Allah indinde bunların cümlesine davacıyız..

Beğenmedim! (0)
Avatar
HADE BE !.... 2018-10-09 20:54:26

Kocamış kurt sarayla kol kola yine yeni fikir peşinde. Ne güzel siyaset yapıyor. Yok şöyle olsun yok böyle olsun. Dikkat elindeki ADANA MERSİN VE MANİSA'yı kaybetme. Yoksa kaldırıldım kervanına katılma. Ülkücüleri koyun sanma.

Misafir Avatar
eski mhp.li aileler 2018-10-10 10:40:52 @HADE BE !....

bizlerden asla oy yok..bu mhp.ve akp. ye.
iyi parti ve chp..ötesi yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
asi 2018-10-09 22:43:23

Hem devleti hem de akp yi yönetiyor..

Misafir Avatar
huylu huyundan vaz geçmez..HİLELERE DİKKAT.. 2018-10-10 10:51:34 @asi

iyi parti...chp..saadet hilelere dikkat.! gene kaybolmayın..
oy pusulalarına dikkat...
HİLECİLER HUYLARINDAN VAZ GEÇMEZ..bilginize...
zaten hep çaldılar..şu an 2599 sandık (gazetelere göre) şüphelidir..hilelidir..unutmayın.ey muhalefet..uyanın.
Fazla oy pusulalarını YSK. basmasın..çuvallarla çalındığıni polis yakaladı..YALAN MI? HARAM OLSUN HİLECİLERE HAKLARIMIZ.VEBALLERİMİZ BOYUNLARINA..AMİN..

Beğenmedim! (0)
Avatar
rrrrrrr 2018-10-10 04:32:34

VATANA IHANET COK AGIR BIR SUCDUR ABD NIN EMIRLERINI UYGULAMAKDAN VAZ GEC BAHCE DUVARI ÜLKENIN YIKIMINDA BÜYÜK PAYIN VAR SAHTE ÜLKÜCÜ TÜRK MILLETI SENI AFFETMEZ GERCEK YÜZÜNÜ BIRGÜN GÖRECEKLER

Misafir Avatar
eski ülkücüler.. 2018-10-10 10:47:31 @rrrrrrr

VATAN ve VATANDAŞ akp..mhp..bbp.den alacaklıdır..ülke adaları gitti..
ülke vatandaşları perişan..vekiller ve akrasındakiler keyf zevk ve sefa içinde.dir.
haraaaaamm olsun haklarımız.bunlara ASLA oy verilmez..VATANA ZULUM EDİLMİŞ OLUNUR.

Beğenmedim! (0)
Avatar
salkimsacak 2018-10-10 11:28:42

Sen Traktöt tekerisin büyük bir yuvarlak her yere yönelebilen bir yuvarlak cevrende senin gibi godoslarla dolu Atatürk Genclige hitabesinde siyi tarif etmis .altta aynen siz okuyun.
Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler.

Avatar
Akkoyunlu Devleti 2018-10-09 21:02:17

Akkoyunlu Devleti vezir azam-ı kocamış kurt buyurmuş ki ortaya karışık bir liste yapalım ve bekleyip görmek gerekir." Ülkücü beyler duyun artık vezir bunadı." Dikkatle izlemeniz yeter